Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti telkusta tulee jotakin, aika hiljaista on muuten ton ajan kuluminen. Puntille olis mukava ollut päästä. No syödään nyt kunnolla eka makaroonia ja jauhelihaa niin on parempi mieli.:)

Hei täällä luolassa missä mä oon ei oo ees telkkarii! :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mutta on sentään netti, helpompaa olis kyllä jos ei tulis sitäkin selattua joka päivä muutenkin. :D
Ei silti... ei tuolta mitään melenkiintoista tulekkaan.

Joo kyllä mä nyt telkkaria voisin mennä jonnekin kattomaan mutta mä nyt ennemmin synkistelen täällä luolassa.Ei nyt oikein jaksa nähdä toisten onnellisuutta yms kun lupaavista yrityksistä ja aluista huolimatta oon tänkin joulun sinkkukinkkuna eikä nyt jaksa katella toisten onnellisuutta.Täällä tää nyt menee helpoiten.

Kertokaapas kaikki muutkin jouluvitutuksesta kärsivät, että miten te kulutatte nämä vuoden kaksi pisintä päivää?

Omaan jouluvitutukseen vaikuttaa suurelta osin päättynyt parisuhteeni, eikä mikään tekeminen saa aikaa menemään nopeammin.

Äsken tein all-time masentavimman havainnon; tyhjensin astianpesukonetta mahdollisimman hitaasti, jotta aikaa kuluisi ja yö lähenisi. Vitun jees.:(

Aamulla käväsin tekemässä parin tunnin punttitreenin:)Yleensä menee vajaa tunti.Loppupäivä leffoja ja pirusti ruokaa.Huomenna aamusta asti kaljaa:).Näinpä nämä 2 päivää kuluu.

Onko tuo sinkkuna olo sitten niin kamalaa. Ikää mulla 25v eikä mitään mielenkiintoa alkaa seurustelemaan. Tuntuu jotenkin mielekkäämmältä olla vapaana vailla velvollisuuksia. Tietysti töissä pitää käydä ja pitää huolta että asiat olisi jotenkin kunnossa. Kavereihin ei ole tullut pidettyä yhteyttä hetkeen aikaan. Jotenkaan harrastukset eivät vaan ole osunut yhteen ja heillä on se oma elämä vaimoineen joka vaatii sekin aikaa. Välillä tietysti tuntuu kurjalta. Mitä jätän jälkeeni ja miten käytän tämän elämäni, onko arki liikaa suorittamista?

Unelmani on toteutunut. Saan olla joulun AIVAN YKSIN.:dance: vois valmistautua nukkumaan ja huomenna vääntää aivan järkyttävän pituinen työpaivä.:thumbs:
hyvää joulua kuitenkin kaikille:haart:

Silmukka sanoi:
Joululaulut on muuten todella perseestä.

En nyt sanoisi. Saksassa asuvana en ole ensimmäistäkään joululaulua kuullut kaupungilla. Joulumarkkinoilta saa kyllä krääsää ja hehkuviiniä, mutta siinäpä se on. Vaikka joulukuusia näkyisi siellä täällä, ei joulun tunnetta ole joululaulujen ja lumen puuttumisen muodossa. Noh, meneehän se joulu näinkin. Kuntosali oli sentään auki muutaman tunnin tänään.

Aikasta tylsä päivä kyl. Paril kaveril käyny kyläs juomas kaljaa.
Muija tahtois minut sinne saunaa, ja sen äiti syömää.. Saas nähä meenkö vaiko en.

lumbago sanoi:
Aikasta tylsä päivä kyl. Paril kaveril käyny kyläs juomas kaljaa.
Muija tahtois minut sinne saunaa, ja sen äiti syömää.. Saas nähä meenkö vaiko en.

No mee ihmeessä. Vai onko sukset ristissä jommankumman kans?

Tää joulu on vittu just tälläst saatanan säätämistä, ei täs ehi rentoutuu ku aina jotain mitä pitäs tehä, sitte aina joka vuos samat musiikit ja muut jutut.

Niin loppuun kulunut juhla että kyllä vituttaa tällänen ku on melkee velvollisuus olla mukana ja olla "edustuksellinen".

Miksi joulu on tylsä? Ei kai tämä (ainakaan minusta) paljoa eroa vapaa viikonlopusta. Toki on vähän sellainen olo,että pitäis olla jossain tekemässä jotain, mutta hyvä kirja, suklaata (sinkun pelastus) ja pari lasia viiniä pelastaa paljon.

Jäi vasen keskari Emman(pikakivääri) lukon välii :D Paisto lihat kauniisti läpi mutta kahella tikillä ja ilman murtumaa selvittii. Oudointa oli etten kiroillu kertaakaa. Sanoin vaa että tais tulla pien naarmu.

Jäi vasen keskari Emman(pikakivääri) lukon välii :D Paisto lihat kauniisti läpi mutta kahella tikillä ja ilman murtumaa selvittii. Oudointa oli etten kiroillu kertaakaa. Sanoin vaa että tais tulla pien naarmu.

Lisää kinkkuako oot ollu metsästämässä vai mitä siellä oikeen pyssyn kanssa heilutaan näin aattona? :D

Joo vähän jehovantodistajii suolasin tos muun ramboilun ohel :D
Pukki toi :rock: Sano isä et makso aika kivasti, sotasaalista. Ei ois varmaa muuten saanu ellei edellinen kerääjä ois delannu.

Miksi ihmiset vertailee joululahjoja keskenään? Mitä sait? Paljonko? Oliko hyviä? Oliko kalliita? Onko pitkä lista? Kuka sai eniten? Onko eniten saava parempi ihminen? Onko joululahjat koko joulun tärkein pointti armottoman syömisen ohella? Kuka tappoi Kennedyn?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom