Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä kiinnosta joulu tääläkään. Onhan se kiva jotain pientä lahjaa saada, mutta muuten ei nappaa yhtään koko juttu. Kotona vietän joulun niinku tähänkin mennessä ja joka vuosi on jotain riitaa juuri jouluna tullut. Vois vaan mennä takaisin omaan kämppään lomailemaan tämä aika.

Miksi ihmiset vertailee joululahjoja keskenään? Mitä sait? Paljonko? Oliko hyviä? Oliko kalliita? Onko pitkä lista? Kuka sai eniten? Onko eniten saava parempi ihminen? Onko joululahjat koko joulun tärkein pointti armottoman syömisen ohella? Kuka tappoi Kennedyn?

Itsestäni on ainakin mukava tietää, mitä toinen on saanut lahjaksi.

En saanut oikeastaan mitään lahjaksi. Pari suklaarasiaa vain. Ja veljen (musta vyö judossa) kanssa piti painia kun kerran olin ulkomailla ja treenasin siellä painia, lukkopainia ja bjj:tä. Kärsin jetlagista kun tulin juuri Kanadasta jossa vietin elämäni parhaan ajan. Siellä odottaisi vakkaripaikkakin jos saan työluvan... On tullut koko ilta ryypiskeltyä mutta on koko ajan sellainen "ei kiinnosta" olo.

Nyt se on taas koettu, että tuulipukukansa sekoaa entisestään joulun pyhinä. Joutuu skippaamaan muutaman tuulipukujoulun taas..

Pahin on ohi :hyvä:

Appivanhemmat taas yllättivät ja antoivat lahjaksi rahaa :wtf: Olen vihjaillut että en osta eikä minulle kannata ostaa mitään lahjoja joten antoivat sitten rahaa. Antoivat myös edellisenä jouluna, mutta olin unohtanut asian. Jos olisin muistanut niin olisin antanut heille tänä jouluna saman arvoisen lahjan takaisin. Nyt pistin vahingon kiertoon ja annoin rahat vaimolleni.

Ainoa positiivinen asia joulussa on rauhalliset työpäivät, prosenttitunnit ja xbox 360 :)

Paskimmat joululahjat top 3:

3. Paita kokoa XL. ÄIti jaksaa yhä uskoa, vaikka olen jo useamman vuoden oikeasti ollut kokoa M. Paita on myös inhokkiväriäni. Kivaa, taas yksi "kotivaate" :hyvä:

2. Uusi Testamentti. Uskovainen mummu jaksaa yhä toivoa, että paranen ateismista ja liityn kirkkoon. Kasikymppiselle höppänälle ei voi edes suuttua :curs:

1. Pitkät kalsarit :wtf: kuviointi kuin Reino-tohveleissa, vaikka ovat naisten, ja tietysti nämäkin liian isot :eek: Kiitos äiti! Tämä lienee ultimate-parisuhdetesti: jos poikaystävälläni seisoo, kun minulla on nuo jalassa, on hän Todellinen Mies, jolta ei suihinottoja pihdata IKINÄ!

Vittu kävin eilen ostaan pakastepitsan ja siitäkin viitsi kassaneiti vittuilla "jaa et oikeen joulupitsaa" voi vittu mitä sitten. Pakko sitä oli jotain syödä ennen iltaa eikä kaapissa sattunut olemaan sitten niin mitään.

On niiin tylsää että vaivun kohta koomaan.

Vittu kävin eilen ostaan pakastepitsan ja siitäkin viitsi kassaneiti vittuilla "jaa et oikeen joulupitsaa" voi vittu mitä sitten. Pakko sitä oli jotain syödä ennen iltaa eikä kaapissa sattunut olemaan sitten niin mitään.

Törkeetä! :jahas:
Vielä oikein suolaa haavoihin! :curs:

Vittu kävin eilen ostaan pakastepitsan ja siitäkin viitsi kassaneiti vittuilla "jaa et oikeen joulupitsaa"

Sitä vaan vitutti istua jouluna töissä jossain marketin kassalla. Se olis mieluummin mutustanut kotona joulupitsaa - ehkäpä käyttäen lautasena jawheadin kaltaisen uroksen suklaalevyvatsaa? (Tän mä luin naistenlehdestä. Parhaimmillaan miehen vatsa on kuin suklaalevyn ruudut.)

Joo-o.

Äitin luona käymässä. Tylsää. Kuuma. Unirytmit päin persettä. Tylsää. Vaaka näyttää taas kolmenumeroista. Selkä kipee. Maha kipee. Kipee. Tylsää.

Ihan turha setti koko joulu, loppuis jo...

Mummo sano joskus" vittuako sitä yksin kotona kun muuallakin vois olla". liitty siis keskusteluun miksi jotkut menee baariin jouluna.
Edit: siis täytyypä lähteä baarin puolelle

Juu, ei ole joulun aika minun juttu.
Voisin ihan hyvin käyttää nämäkin vapaat kaikenlaisen tekemiseen, mutta eihän se ole soveliasta kun on joulun pyhät.
Yksi päivä hömpötystä riittäis ja sekin vaan lasten takia. Mutta kaikki se stressi ruokien ja lahjojen ja muun sekalaisen "perinteen" takia menee yli.
Luonnosta nauttiminen ja vapaus olis sellaisia asioita mitä vois mun joulun aikaan kuulua. Olenki sanonut, että mielellään ottaisin yhden hyvän ystävän joka osais nauttia samalla tavalla hetkestä, "olla" siinä hetkessä ja lähteä aattona metsään ja nauttia tosiaankin rauhasta ja joulun ajan luonnosta. Jouluyönä sitten takas kotiin pikku hiljaa.
Varusteina repussa kahvi, makkara ja tulenteko vehkeet.

Niille joiden elämään kuuluu uskonto ja todellakin juhlivat joulua sen takia minkä takia sitä alun perin alettiin juhliakin, homman ymmärrän, mutta en kaikkea hössötystä ja "pakkoa" sittenkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom