Joululahjavinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ren
  • Aloitettu Aloitettu
Voiko tulkita liian vittuiluna jos ostaa tyttöystävälle salikortin lahjaksi? Hän on valitellut koko vuoden kuntonsa rapistumista kun "piti taukoa" treenaamisesta YO-kirjoitusten ajaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko tulkita liian vittuiluna jos ostaa tyttöystävälle salikortin lahjaksi? Hän on valitellut koko vuoden kuntonsa rapistumista kun "piti taukoa" treenaamisesta YO-kirjoitusten ajaksi.

Järkevä nainen ei tuommosta pidä vittuiluna. Tuohan on vallan loistava lahja. :thumbs: Jos on pahoja ulkonäkö/läski/pyllykomplekseja niin sitten ehkä:D

Mitä mä ostan meidän isälle....? :hyper: :hyper: Isä on vähän yli 50 v., ei harrasta mitään erikoista, työhön liittyvää lahjaa ei voi ostaa ja nyt se ei kuulemma halua vaatteitakaan. Kirjakaan tuskin kiinnostaa - auttakaa, please!!

Mitä mä ostan meidän isälle....? :hyper: :hyper: Isä on vähän yli 50 v., ei harrasta mitään erikoista, työhön liittyvää lahjaa ei voi ostaa ja nyt se ei kuulemma halua vaatteitakaan. Kirjakaan tuskin kiinnostaa - auttakaa, please!!

Jos ei ole vielä digiboksia niin siinä on aika hyvä vinkki. Halvimpien hinta ei päätä huimaa ja kalliitakin tarvittaessa löytyy

Mä just kävin hakemassa tommosen vajaa satasen boksin lahjaksi.

Modified, työkaluja en uskalla ostaa, isä hifistelee niissä. :rolleyes:

Jakob, loistava idea! Onko ne satasen boxit ihan paskoja? Tai siis että onko mitään järkeä ostaa sellaista, eli hinta=laatu? :eek:

Modified, työkaluja en uskalla ostaa, isä hifistelee niissä. :rolleyes:

Jakob, loistava idea! Onko ne satasen boxit ihan paskoja? Tai siis että onko mitään järkeä ostaa sellaista, eli hinta=laatu? :eek:

En mä tiiä, ittellä oli valintakriteerinä YKSINKERTAISUUS. Mahdollisimman vähän nappuloita ja ominaisuuksia.

Järkevä nainen ei tuommosta pidä vittuiluna. Tuohan on vallan loistava lahja. :thumbs: Jos on pahoja ulkonäkö/läski/pyllykomplekseja niin sitten ehkä:D

Pylly-, läski- ja ulkonäkökomplekseja löytyy muille jakaa. Vaikkakin täysin syyttä. Tiedostaa, että jotain on tehtävä, mikäli meinaa pysyä hyvässä tikissä muttei saa sitä alkusysäystä aikaan itse.

Mä en tiedä mitä tänne on jo laitettu, en jaksa lukea alusta asti, mutta mun mielestä hyviä lahjoja on mm.

Vaahtosammutin [sellanen 2kg oli 19.90e Prismassa]
Sammutuspeite [löytyy vaik mistä, 9.90-30e väliltä kokojen mukaan]
Häkävaroitin [normaaleja palovaroittimia parempi koska haistaa häkän, 20e pintaan]

Herkkukorit/kassit. Itse olen tehnyt sellofaanista tai kinkkupaistopusseista kauniita nyyttejä mitkä täyttänyt erilaisilla kuorrutetuilla suolapähkinöillä [Lidl paprika ja kinkun makuiset 99cent pussi], erilaisilla suolattomilla pähkinöillä, Kouvolan lakulla ym. Mausteteetä/kahvia sen mukaan keille kassi menee. Halvimmillaan pärjää n. 5e.

Kynttilä-asetelmia [sopii lähinnä naisille, sellaisille ketkä tuikkuja ym polttaa]. Asetelman pohjalle joko koristelautanen ja koristekiviä, pöytäkynttilä keskelle ja sellofaaniin kauniisti, hintaa tulee halvimmillaan 3-5e. Tai vaihtoehtoisesti esim laadukas ja kaunis Marimekon lautasliinapakkaus [kuoseja on reilusti], sitten esim Iittalan kivi-, tai tris-sarjan tuikkukuppi [värejä monia] auki paketistaan, paketti taitellaan lautasliinapakkauksen alle, lautasliinat päälle, tuikkukippo lautasliinojen päälle ja tuikku kuppiin sisälle. Kiedotaan sellofaaniin. Hinnaksi tulee n. 12e.

Jos käyttää konetta niin sellainen tyylikäs hopeinen näytön/näppäintenpuhdistussetti + liina, uusi makee hiirimatto jne voi toimia. 5-15e.

Miehille [etenkin yli 40v] sopii sellainen hauska hygieniatrimmeri millä saa ajeltua sieraimista sohottavat nenäkarvat ja korvista tunkevat karvat veke [13.90e Prisma]. Tosta iästä ylöspäin alkaa nimittäin puskee niitä karvoja kaikista rööreistä :D Sopii siis isille ja papoille.

Tässä edullisia vinkkejä mitä näin nopeasti tuli mieleeni.

ite aattelin tyttöystävälle ostaa konvehtirasian, hajuvettä ja pehmonallen,
perus lahjoja tiiän, mut toisaalta tää on meijän eka joulu yhdessä :love:

ite aattelin tyttöystävälle ostaa konvehtirasian, hajuvettä ja pehmonallen,
perus lahjoja tiiän, mut toisaalta tää on meijän eka joulu yhdessä :love:

Onko tyttöystäväsi sellainen joka tykkää pehmoleluista vielä aikuisenakin? Itse saisin hepulit jos mulle ostettais leluja...

Mites toi konvehtirasia? Oon aina miettinyt että se on taatusti persoonattomin lahja minkä vaan voi saada, kummin kaiman siskon veljen mummon serkulta... Omalta kumppanilta se ois aika shokki. Suklaata? Tänks... :rolleyes: Karkkia voi ostaa ihan itsekin ja sitä saa jouluna muutoinkin, en oikein diggais että ukko alkais vielä jtn konvehteja mulle tuputtamaan. Tosin, tää toimii jos suklaa on jtn lempisuklaata, eikä sitä sitten tule kymmeneltä muultakin sukulaiselta.

Hajuvesi on hyvä idea, mut se ei toimi kaikille. Joillain on tosi kriittinen suhtautuminen tuoksuihin. Jos tiedät tarkkaan millaisista tuoksuista naisesi pitää, tai hän on kertonut useamman hajuvesitoiveen joista valita niin sitten hyvä homma.

Konvehtirasiastakin voi olla montaa mieltä. Mitään perus "juhlapöydänkonvehteja" en menis ostamaan, mutta jos tyttö tykkää jostain tietystä, erikoisemmasta suklaasta, ja ostat sen, se on hieman eri asia.

Edit: Itse en haluaisi konvehtirasiaa mieheltäni mistään hinnasta!

Konvehtirasiastakin voi olla montaa mieltä. Mitään perus "juhlapöydänkonvehteja" en menis ostamaan, mutta jos tyttö tykkää jostain tietystä, erikoisemmasta suklaasta, ja ostat sen, se on hieman eri asia.

Joo, kuten tuossa mainitsinkin niin jos on todellinen suklaafanaatikko tms, tai diggailee jostain erikoisemmista herkuista niin sitten se voi toimiakin...

Mä en tiedä mitä tänne on jo laitettu, en jaksa lukea alusta asti, mutta mun mielestä hyviä lahjoja on mm.

Kynttilä-asetelmia [sopii lähinnä naisille, sellaisille ketkä tuikkuja ym polttaa]. Asetelman pohjalle joko koristelautanen ja koristekiviä, pöytäkynttilä keskelle ja sellofaaniin kauniisti, hintaa tulee halvimmillaan 3-5e. Tai vaihtoehtoisesti esim laadukas ja kaunis Marimekon lautasliinapakkaus [kuoseja on reilusti], sitten esim Iittalan kivi-, tai tris-sarjan tuikkukuppi [värejä monia] auki paketistaan, paketti taitellaan lautasliinapakkauksen alle, lautasliinat päälle, tuikkukippo lautasliinojen päälle ja tuikku kuppiin sisälle. Kiedotaan sellofaaniin. Hinnaksi tulee n. 12e.

.

Tässä edullisia vinkkejä mitä näin nopeasti tuli mieleeni.

No, perskules! Tein tällaisia paketteja asiakkaille lahjaksi: kauniiseen keraamiseen kukkaruukkuun/vaasiin servettejä(pois muovipakkauksesta), asetellaan kulhon ulkoreunoille, sisään sävyyn sopivia kruunukynttilöitä ja esim, yksi kukkanen( ei oikea ), kääritään sellofaaniin (ostokset ja pakettiin kääriminen tehtiin Stokkalla) ja siinäpä se! Eräs heteromiesasiakas tuli parin vuoden päästä juttusille ja kertoi paketin olevan vieläkin avaamaton, kun se on niin sievä:rolleyes:
..missi tehny ihan samanlaisia:D

Miehille [etenkin yli 40v] sopii sellainen hauska hygieniatrimmeri millä saa ajeltua sieraimista sohottavat nenäkarvat ja korvista tunkevat karvat veke [13.90e Prisma]. Tosta iästä ylöspäin alkaa nimittäin puskee niitä karvoja kaikista rööreistä :D Sopii siis isille ja papoille.

Pinsetit:kippis1: .

:wanha:

Sain tuollaisen Hupelta jo vuosia sitten.

Tällainen voisi olla aika kiva lahja..

Toisaalta, jos kyseessä nyt ei ole mikään Juhlapöydän konvehtirasia tai ässäarpa tms. viime tipassa mietitty lahja, osaan iloita siitä, että olen jonkun mielestä lahjan arvoinen. Ei sen aina tarvitse olla juuri nappiin tai mistään Harlekiinista se lahja. Tosin itse tiedän saavani mieleisen lahjan; bändipaidat ja levyt kelpaavat aina. Moisesta tietysti joku muu nainen voisi olla käärmeissään. Informaatioarvo tässä postissa on aika lähellä nollaa, mutta idea nyt kuitenkin oli se, että varmasti rakastunut tyttöystävä on mielissään vaikkei se unelmatuoksu sieltä paketista putkahtaisikaan. Tai vittujako minä tiedän, kai jotkut on vaativampia. Voi luoja että mä inhoan joulua (paitsi ruokaa).

edit. Ja keikkaliput!!!!! Ylkä vahingossa paljasti!!!

Naisellisesti muotoiltu & koristeltu pieni ja sievä puukko. Kaiverruksena vaikkapa: "Omalle rakkaalle". :D

Minusta ois kauheen hempeetä. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom