Neuehouse (taijokutollainen) löytyy. Vaikkakin palvelu on aika syvältä siellä niin suklaa on taivaallista.Stokkalla on myös alakerrassa karkkipuodin yhteydessä joku hienompia konvehteja myyvä piste.
Neuhaus, paikka on lähellä Senaatintoria mutta kadun nimeä en arvatenkaan muista.
Itse oon ainakin saanut ihan ok palvelua. Suklaat ovat todella hyviä.
Suklaapaikoista paras on tamperelainen Pieni Suklaapuoti, jonka suklaat ovat säädyttömän hyviä.
Helsingissä Krunikassa on myös oikea suklaapuoti, en ole itse koskaan testannut mutta lehdistössä on kehuttu. Tähän hätään en muista nimeä.
Leonidas suklaat (Kaakaopuu, Kampissa) eivät kyllä ole kovin kummoiset.
Jaa että mistäkö mä nää kaikki tiedän... :D
En itse haluaisi lahjaksi suklaata jouluna, koska silloin suklaata on muutenkin joka paikassa niin paljon. Mieluiten jotain spesiaalia, jotain josta jää konkreettinen jälki. Lahjakortti kuulosti hyvältä idealta, etenkin jos/kun sen saaja voi valita mieluisensa hoidon. (Eli ei kannata ostaa hoitoa, joka on tarkoitettu syville rypyille jos saaja on esim. 25 v. ;) )
Kaikista ihanampia lahjoja ovat ne, joissa on ajatusta. Esim. jos saisin mun lapsuuden lempikirjat jostain antikvariaatista ongittuna. Siinä olisi ajatusta, vaivannäköä ja
.