Joululahjavinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ren
  • Aloitettu Aloitettu
Jonny sanoi:
Naisilta mielipiteitä alusvaateostoksista.

Osta korsetti!!!

Mistä tulikin mieleeni, että meet vaimokkees kanssa alusvaatekauppaan tai ikkunaostoksille ja sit se sanoo mikä on kiva ja mikä kauhee.

Ja mitä tohon palautteluun tulee: niissä tosiaan taitaa lukea, että ei palautusoikeutta, mutta ite oon kakskin kertaa käyny vaihtamassa tuotteen toiseen. Ja siis alusvaatteita nimenomaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Prismassa ei ainakaan ole, tsekattu. Viime vuonna ei ollut täällä Citymarketissakaan, jouduin ajamaan perkele Lahden Citymarkettiin kun olivat sitä suklaata tilanneet sinne. Onko tämä Mon Cheri siis sitä todella TUMMAA suklaata jossa ne kirsikat lilluu liköörissä sisällä? Maitosuklaa ei nimittäin käy. En muista enää konvehtirasian nimeä mutta nähdessäni paketin tiedän onko se sitä vai ei.

Ja niin, itselleni toi 500-700 joululahjoihin on pieni summa. Voisin pistää vaikka 2000e jos ois ylimääräistä :lol2: Mut ei ole iha nii paljoa pelkkiin lahjoihin laittaa... :itku: ;)
No tuota Ferreron valmistamaa ranskalaista tummaa suklaata jossa juuri niitä kirsikoita siinä liemessä.
cheri2.jpg

S-market on takuuvarma mesta jossa tuota on, ainakin eilen oli.

Huppe sanoi:
No tuota Ferreron valmistamaa ranskalaista tummaa suklaata jossa juuri niitä kirsikoita siinä liemessä.
cheri2.jpg

S-market on takuuvarma mesta jossa tuota on, ainakin eilen oli.

Toi on se! Jeah... Yksi niistä isäpuolen suosikeista, omasta mielestäni tosin :urjo:

Kiitti Huppe, nyt etsimään S-Marketeista :worship:

Mitä jos haluaa muistaa tyttöä, mutta ei tiedä mitä sillä on/mistä se pitää? Persoonallista on vaikea keksiä kun ei tunne niin hyvin kyseistä henkilöä. Mikä on sellainen juttu mistä tytöt/nuoret naiset yleensä tykkää eikä hirveästi voi mennä syteen ja saveen:D

Accord sanoi:
Mitä jos haluaa muistaa tyttöä, mutta ei tiedä mitä sillä on/mistä se pitää? Persoonallista on vaikea keksiä kun ei tunne niin hyvin kyseistä henkilöä. Mikä on sellainen juttu mistä tytöt/nuoret naiset yleensä tykkää eikä hirveästi voi mennä syteen ja saveen:D

Osta dildo, varmasti tykkää!
No joo, jos sitten vakavasti. Kannattaa yrittää kysellä vaikka sen kavereilta jos satut tuntemaan. Joku levy, mistä se tykkäis tai jotain vastaavaa...

Accord sanoi:
Kannattaa hieman tarkkailla tytön tyyliä, käyttääkö esim. koruja tai muita asusteita...niistä kuitenkin tykkää lähes kaikki. Itse tykkäisin esim. jostain hyvästä leffasta, cd:stä tai jostain sisustusjutuista...esim Marimekon tms. kamaa...

Kiitoksia mxm ja Tytteli! Taidankin jo tietää:)

Mitä helvettiä ostan 20v ja n.30v tytöille. Dildot ei käy koska se on siskoja. Toisaalta voisi olla mielenkiintoisia katseita pakettien avaamisen jälkeen :lol2:

Nostetaas thrediä ylös.
Eli tyttöystävälle pitäisi löytää lahja. CD-levy ei käy (tulossa muutenkin), kirjat ei käy, korut ei käy. Joten jotain muuta mutta mitä?
Jotain erikoisia suklaakonvehteja ajattelin ostaa mutta vielä pitäisi löytää joku lahja sen lisäksi:confused:

mxm, laita tyttöystävälle lahjaksi lahjakortti vaikka kauneushoitolaan, jossa saa sitten itse valita mihin hoitoihin lahjakortin käyttää. Yleensä naiset tykkää semmosista lahjoista, tai ainakin mä tykkään :rolleyes:

Tai jos ei kauneushoitolaan niin johonkin muuhun putiikkiin mistä tykkää jotain ostella.

CD-levy ei käy (tulossa muutenkin)

Häh, miksei voi olla useampaa levyä? Mun wanted-lista on ainakin niin pitkä, että loppuelämän joulut menee niitä saadessa.

Onko jotain harrastusta/kiinnostusta tms., josta voisi lähteä miettimään lahjaa?

Jotain erikoisia suklaakonvehteja ajattelin ostaa mutta vielä pitäisi löytää joku lahja sen lisäksi:confused:

Heieihei, onko Helsingissä vielä pystyssä se suklaapuoti joka teki itse omat suklaat? Itse en ole sen suurempi suklaanystävä, mutta jumalauta ne suklaat oli hyviä :kuola:.

Häh, miksei voi olla useampaa levyä? Mun wanted-lista on ainakin niin pitkä, että loppuelämän joulut menee niitä saadessa.

Onko jotain harrastusta/kiinnostusta tms., josta voisi lähteä miettimään lahjaa?

No kun mä en oikein tiedä, mitä levyjä hän haluaisi. Me mennään huomenna ostoksille, joten siinä voisi samalla vähän yrittää urkkia lahjatoiveita.
Jumpissa hän käypi ja sanoi tarvitsevansa uuden topin, en tiedä sitten uskallanko mennä sellaista ostamaan kun noiden kokojen kanssa on aina vähän säätämistä.

No kun mä en oikein tiedä, mitä levyjä hän haluaisi. Me mennään huomenna ostoksille, joten siinä voisi samalla vähän yrittää urkkia lahjatoiveita.
Jumpissa hän käypi ja sanoi tarvitsevansa uuden topin, en tiedä sitten uskallanko mennä sellaista ostamaan kun noiden kokojen kanssa on aina vähän säätämistä.

Bahian (kts. sivun yläreunan mainokset) topithan on yhden koon toppeja, joten uskoisin sopivan myös tyttöyställesi. Ja kuten mimmipuolen tredistä voi lukea niin mimmit on tykänny noista topeista. Mä olisin ainakin myyty jos saisin joululahjaksi :D
Toinen vaihtoehto on vaklata vanhoista topeista merkki ja koko niin osuu kohdilleen ;)

edit: Sport Heavyhän myy nykyään noita toppeja myös (ei nettikaupassa)... Ai mistäkö tiedän, no kirjoitin joulupukille ja neuvoin jopa paikan mistä niitä saa :D

Viime viikon yhteinen shoppailureissu pelasti tilanteen kun sain urkittua pari lahjaideaa:) Pukinkonttiin menee siis yksi paita, pipo ja jotain herkkuja.

Heieihei, onko Helsingissä vielä pystyssä se suklaapuoti joka teki itse omat suklaat? Itse en ole sen suurempi suklaanystävä, mutta jumalauta ne suklaat oli hyviä :kuola:.

Neuehouse (taijokutollainen) löytyy. Vaikkakin palvelu on aika syvältä siellä niin suklaa on taivaallista.

Stokkalla on myös alakerrassa karkkipuodin yhteydessä joku hienompia konvehteja myyvä piste.

:kuola:

Neuehouse (taijokutollainen) löytyy. Vaikkakin palvelu on aika syvältä siellä niin suklaa on taivaallista.Stokkalla on myös alakerrassa karkkipuodin yhteydessä joku hienompia konvehteja myyvä piste.

Neuhaus, paikka on lähellä Senaatintoria mutta kadun nimeä en arvatenkaan muista. :david: Itse oon ainakin saanut ihan ok palvelua. Suklaat ovat todella hyviä.

Suklaapaikoista paras on tamperelainen Pieni Suklaapuoti, jonka suklaat ovat säädyttömän hyviä. :kuola:

Helsingissä Krunikassa on myös oikea suklaapuoti, en ole itse koskaan testannut mutta lehdistössä on kehuttu. Tähän hätään en muista nimeä.

Leonidas suklaat (Kaakaopuu, Kampissa) eivät kyllä ole kovin kummoiset. :rolleyes:

Jaa että mistäkö mä nää kaikki tiedän... :D

En itse haluaisi lahjaksi suklaata jouluna, koska silloin suklaata on muutenkin joka paikassa niin paljon. Mieluiten jotain spesiaalia, jotain josta jää konkreettinen jälki. Lahjakortti kuulosti hyvältä idealta, etenkin jos/kun sen saaja voi valita mieluisensa hoidon. (Eli ei kannata ostaa hoitoa, joka on tarkoitettu syville rypyille jos saaja on esim. 25 v. ;) )

Kaikista ihanampia lahjoja ovat ne, joissa on ajatusta. Esim. jos saisin mun lapsuuden lempikirjat jostain antikvariaatista ongittuna. Siinä olisi ajatusta, vaivannäköä ja :love: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom