Joululahjavinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ren
  • Aloitettu Aloitettu
JoAT sanoi:
Mä ostin toissa jouluna emännälle akkuporakoneen. :D Se on kuulemma paras lahja mitä on koskaan keneltäkään saanut. Käyttöäkin on paljon kun emäntä koko ajan purkaa ja kasaa hyllyjä jne. sisustusta muuttaessa.

Tää on kyllä hyvä! Toinen mistä itse olisin tyytyväinen on työkalupakki, jossa olisi peruskamat mitä kotona tarttee... Uskoisin, että monella muullakaan autottomalla naisihmisellä noita työkaluja ei kauheasti kaapissa ole, eikä niitä tule varta vasten ostettua (paitsi pakon edessä :)). Tosin näiden lahjojen "onnistuminen" riippuu paljolti tyypistä kelle ne on tarkoitettu :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tuu nyt mitään erikoista mieleen mutta sen sanon, että jos on esim. 60€ emännän joululahjoihin varannut niin ei kannata ostella mitään pikku sälää vaan panostaa mielummin muutamaan kunnon lahjaan esim. Joku koru + hajuvesi tai jotain mikä säilyy muistona tai käytössä pitkään:haart: . Riippuu tietenkin mieltymyksistä. On tehty pari joulua sama tylsä hömpötys pikku "tyhjänpäivästen" lahjojen kanssa tyyliin yöpaita, sukat,saunatakki-->, nyt aion ostaa muutaman kunnon lahjan noin 60€ pudjetilla.

Tohon hintaan pitäisi joku 256/512mb mp3-soitin löytyä. Jos puolisolla/kaverilla/millä lie ei viel mp3-soitinta ole, niin tollainen voisi olla ihan hyvä. Ei kauhean kallis, musiikista pitää nyt lähes jokainen ja luulisi tuon muistimäärän riittävän kunhan ei vaan säilöä koko kovon ämppärikokoelmaa.

Sanokaas jotain pariskunnille sopivia lahjoja. Muutamalle ystäväpariskunnalle pitäis hankkia jotain lahjaksi. Läheisiä ovat, niin ei viittis mitään kynnysmattoja/vessaharjoja antaa. Toisaalta rahat ei riitä pariskunnan molemmille puoliskoille omaan lahjaan.

Lisäksi jos joku tietää hyvän lahjan asehullulle practicalin-harrastajalle niin voi ehdottaa.:)

Mun kaveripiirissä on ystäväpariskunnille lähtenyt ainakin pelejä: alias, afrikan tähti, monopoli yms. Niitä voi sitten pelailla illanvietoissa (tai muut voi, mä en voi henkilökohtasesti sietää lautapelejä).

Meillä arvostettaisiin juustoja, viinejä, glögejä, mausteita, öljyjä, poronpaistia, savulohta.. piknik-kooste tai paisti suoraan kouraan kuten Karpo aikoinaan :D
Leffa- ja muutkin tapahtumaliput on aina kivoja.

Palvelut tuli jo mainittua. Ostin joskus päähieronnan (intialainen) lahjakortin t-ystävälle. Muitakin tuollaisia aromaterapia/parturi/kylpylä/etc palveluja oon miettiny joskus sille ostaa.

Integrandi sanoi:
...Eli kun vaellatte niiden tyttöjenne kanssa kaupoissa niin pitäkää aina korvat auki. Naisillahan on aina tapana päivitellä kaikkea "ihanaa" ja samalla hypistellä niitä. Painatte vaan mieleen tuollaisia asioita ja myöhemmin on helppo nakki käydä shoppaamassa nuo rojut kun on synttäreiden/joulujen/vuosipäivien aika. Tulee vielä ekstrakrediitit tyttöystävältä kun se huomaa että olet tosiaan kuunnellut sitä edes joskus.

Juurikin näin! :5: Allekirjoitan tän itse täysin!

Ja tossa jutussa ite arvostaisin ihan pilviin nimeenomaan sen että jätkä on kuunnellut mua ja viä muistaa mitä oon puhunut ja osaa oikeassa paikassa käyttää saamaansa tietoa hyväksi. Naiset jopa tietoisesti joskus päivittelevät ja "ikkunashoppailevat" asioita ja esineitä, joita haavailevat että saisi lahjana mielitietyltään.

Että siitä vaan ;), on viä aikaa kuunnella. Meette vaikka varta vasten joskus vaikka vaan kahville jonnekin isoon kauppakeskukseen tms. en yllättyisi vaikka tytsy innostuisi muutakin tekemään kun ryystämään kahvia. Tai sitten käytte "haistelemassa joulutunnelmaa" jossain kaupoissa, varmasti tippejä irtoo. Ite muuten muutenkin tykkään joulusta ja ihanasta joulutunnelmasta, vaan kaupoissa kiertelystä ja semmosesta "hömpästä", nainen voisi vaikka yllättyä jos mies veisi vähän tuulettumaan joulutunnelman keskelle... Siis JOS naikkonen sattumoisin tykkäisi tämmösestä.

inflames sanoi:
Lisäksi jos joku tietää hyvän lahjan asehullulle practicalin-harrastajalle niin voi ehdottaa.

Tuosta löytyy varmasti alan miestä/naista kiinnostavaa kirjallisuutta:

http://www.doublealpha.biz/shop/shop_books.html

On EU-alueella, niin tulee kotiluukkuun ja kirjoja voin henk.koht. laadun puolesta suositella (kunhan vakoilee ensin, löytyykö kaveriltasi jo jokin). Tuolta löytyy myös muuta pikkusälää, dvd-materiaalia yms.

Integrandi sanoi:
Tuli jo jossain aiemmassa tredissä vinkiteltyä, mutta kerrataanpa. Eli kun vaellatte niiden tyttöjenne kanssa kaupoissa niin pitäkää aina korvat auki. Naisillahan on aina tapana päivitellä kaikkea "ihanaa" ja samalla hypistellä niitä. Painatte vaan mieleen tuollaisia asioita ja myöhemmin on helppo nakki käydä shoppaamassa nuo rojut kun on synttäreiden/joulujen/vuosipäivien aika. Tulee vielä ekstrakrediitit tyttöystävältä kun se huomaa että olet tosiaan kuunnellut sitä edes joskus.

Toi on lähes paras vinkki jota JOKAISEN TULISI SOVELTAA! Korvat auki ja silmät tarkkana siellä kaupoilla, naiset [ja ehkä miehetkin] ihastelevat, katselevat, pohtivat ja tutkivat monenlaisten tavaroiden parissa, joita itse eivät sitten kumminkaan viitsi/raaski ostaa tai siirtävät ostamista 'tuonnemmaksi'. Itse näen lähes jokaisella kauppareissulla jotain ihanaa jota hypistelen tai ihailen kaukaa kommentoiden, ja näistäkin jo pitäisi saada hyvät vinkit.

Ainakin sen verran pitää laittaa terkkuja 'kotiinpäin' että Megamass osasi ostaa hyvin suhteen merkkipäivälahjan itselleni, korvakorut ja sormuksen jota oliin jo noin 10krt katsellut ja ihaillut ja kokeillut mutten kuitenkaan itse ostanut, hyvin siis muistettu ja niistähän ainakin pidin! :) Ja tulivat silti yllätyksenä!

:love:

Pistetääns tänne. Mistä/missä vois teetättää kalenterin, jossa olis omia kuvia? Jokaiselle kuulle oma kuva... Ja ne kuvat tosiaan vois ite valita. Ideoita? Tajuskohan kukaan nyt mitä tarkotin? :rolleyes:.

Tuo kalenterijuttu olis kyllä huippu lahja, siitäkin voi keksiä moneen tarkoitukseen sopivan.

Itse jos sais omasta miehestä sellasen poikakalenterityyppisen ratkaisun... vaik uniformuissa tms tai sitte ihan luonnontilassa..:kuola:

ZannaZ sanoi:
Pistetääns tänne. Mistä/missä vois teetättää kalenterin, jossa olis omia kuvia? Jokaiselle kuulle oma kuva... Ja ne kuvat tosiaan vois ite valita. Ideoita? Tajuskohan kukaan nyt mitä tarkotin? :rolleyes:.

Asematunnelissa on joku fotoliike (voi olla että siellä on useitakin, mutta)jossa teetätin systerille pupukalenterin meijän kaikista pupuista ikinä joululahjaks viime vuonna. EI ollu kallis ja kesti muistaakseni viikon verran tuo teettäminen.

Toi MP3-soitin saattas olla hyvä lahjaidea myös omalle tyttöystille. Voisko joku heittää tähän suosituksen jostakin helppokäyttöisestä ja varmatoimisesta, 128-256 mb soittimesta? Radiota ei tartte olla, kunhan soittelee biisit hyvin... Huomasin kyllä mp3-soitin tredin, mutta en millään jaksanut kahlata sitä läpi. :(

Marauder sanoi:
Toi MP3-soitin saattas olla hyvä lahjaidea myös omalle tyttöystille. Voisko joku heittää tähän suosituksen jostakin helppokäyttöisestä ja varmatoimisesta, 128-256 mb soittimesta? Radiota ei tartte olla, kunhan soittelee biisit hyvin... Huomasin kyllä mp3-soitin tredin, mutta en millään jaksanut kahlata sitä läpi. :(

Creative Zen Nano Plus 256MB soitin, musta. Creativen pienin digitaalisoitin, mutta suuri ominaisuuksiltaan! 76.90 €

Toi on hyvä eikä pahan hintainen. Katso vaikka eräästä Verkossa toimivasta Kaupasta... ;)

Mä ostin Gigantista Creativen 512 megasen perussoittimen ja se maksoin 59 euroa. Mitään ominaisuuksia en ole kaivannut lisää.

Musta sanoi:
Creative Zen Nano Plus 256MB soitin, musta. Creativen pienin digitaalisoitin, mutta suuri ominaisuuksiltaan! 76.90 €

Toi on hyvä eikä pahan hintainen. Katso vaikka eräästä Verkossa toimivasta Kaupasta... ;)

Kiitosta vinkistä. Mites noissa soittimissa noin yleensä, tekeekö Creative parhaat vehkeet vai löytyykö halpismalleista haastajia? Nuitakin on nykyään se miljoona merkkiä ja mallia, hukkuu helposti tarjontaan...

Menee hieman offtopic mutta joululahja suunnitelmissa kuitenkin. ;)

Mun käsityksen mukaan Crativen nuo flash-muistilla olevat, eli nuo gigaset ja sen alle on hyviä, taas ne kiintolevyllä varustetut on aikapaljon hajoilleet. Tämä siis ihan kaveripiirissä tapahtunutta ja Gigantin myyjä vahvisti tämän kun itse soitinta kattelin.

MissEvilEve sanoi:
Toi on lähes paras vinkki jota JOKAISEN TULISI SOVELTAA! Korvat auki ja silmät tarkkana siellä kaupoilla, naiset [ja ehkä miehetkin] ihastelevat, katselevat, pohtivat ja tutkivat monenlaisten tavaroiden parissa, joita itse eivät sitten kumminkaan viitsi/raaski ostaa tai siirtävät ostamista 'tuonnemmaksi'.

Miehet (ja minä myös) tykkää yleensä hypistellä plasmatelkkareita, cd-soittimia, littunäyttöjä, autoja, polkupyöriä, kauniita naisia yms... Yleensä naiset eivät jostain syystä kuitenkaan hyödynnä näitä vinkkejä suorittaessaan jouluostoksia :down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom