Joululahjasi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2x Villasukat
deudoranttia
lapaset
suklaata
vaatteita
pari kirjaa
sähköhammasharja

Kyllä siinä vähä tulee typerä olo itelle, kun ei ole minkäänlaisia tuloja ostaa kellekkään muulle lahjoja.

Onneksi olkoon Boxista.
Kiitos kiitos, tuli vähän puun takaa tuo. Oon puhunut, että täytyy joulun jälkeen ostaa, vaan nytpä joululoma menee pelaillessa. Menee kyllä hetki kun oppii kunnolla käyttämään kaikkea mitä siinä on. Mitäs pelejä Mike suosittelis seuraavaksi ostaa? Nhl 08?

COD4 ehdottomasti jos fps peleistä pitää. Loistava peli, varsinki livessä koukuttavinta ikinä.

Hmph, kaveri sai tyttö ystävältään Orange Boxin... Kyllä pistää tollane vituttamaan =D

-Philipsin WakeUp-light
-Moccamasteri
-digoboxi 120 gb kovalevyllä
-pyötävalo
-simpsonit movie ja 4.tuotantokausi
-keittiötarvikkeita
-arpoja, voittoja 4,5€

Ja yks paketti joka on kuulemma matkalla vielä (luulen sen olevan pakkiksen paketti)

Springsteenin keikalle kenttäliput, muistikortinlukija, laadukas punkkupullo, björnin boksereita, iso maglite ja tutusti signeerattu kirja kirjan kirjoittajalta. Itselleni ja kotiin ostin lahjaksi matkalta mielestäni todella upean öljyvärimaalauksen makuuhuoneeseen. Kaikki lahjat toivottuja ja tulevat tarpeeseen. Synttäreita odotellessa.

-Sony 32"taulu töllö digi virittimellä(antenni)ja mul on kaapeli:)kai sen pystyy vaihtamaan?!
-villis-sukkia
-muutama lantti mammonaa
-suklaata
-partakone
-petivaatteita
-100e lahjakortti stockmannille

2 puolloa fisua
taskumatti
4 leffalippua + 3 lounaria
ferrari extreme haisuketta
kokin päiväksi :love:

+koko perheelle osotettu, mutta lähinnä mulle tarkotettu, drinkkikirja

jotenki alkoholipainotteisia lahjoja :jahas:

mutta sainpahan kaiken mitä pyysin, ja vähän ekstraakin :)

-Sony 32"taulu töllö digi virittimellä(antenni)ja mul on kaapeli:)kai sen
Kaikissa töllöissä tuppaa olemaan tuo antennitalouksiin sopiva digi-viritin, eikä noissa kaapelivirittimiä oikein ole kun markkinat on sen verran pienet. Mutta osta tolle kaveriksi kunnon kaapeliboksi. :)

Ja asiaan, sain rahaa, en muuta. I'm satisfied. :rock:

Tänä vuonna saatu lahjakasa muodostuupi seuraavanlaisista tavaroista:

- Kalevala-kaulakoru "Torin vasara" (joka on lahjoista kaikkein mieluisin :dance:)

- Vyö

- Kylpytakki

- Lautapeli

- Alkometri

- Suklaata

- Adidas suihkugeeli/dödöpaketti

- Sukkia

- Kahdet kengännauhat :eek: (vaimo väittää minun sanoneen että kengissäni on huonot nauhat mutta nyt on kyllä nähnyt unta.. :D No eipä siinä, kyllähän noille käyttöä löytyy.)

Siinäpä ne tärkeimmät. Lisälevypainot ja Kamasan siirtoleukapihdit jäi saamatta (taas) mutta tämä oli odotettavissakin.. :)

Mulle pukki toi:
-rahaa, leffalippuja
-suklaata sopivasti, varmaan eka kerta ku ei oo liikaa...
-kello
-dödöjä ja suihkugeelejä, vähän "hienompiakin".
-Wagner boxerit
-niskasuoja (enduroon: estää niskan taittumisen kaaduttaessa)
-käsiraudat ja lemmennopat:D

- commando dvd
- dirty harry dvd
- papilon dvd
- treeni dvd
- disturbed cd
- kahet boxerit
- suklaarasia
- 85€ rahaa
- pyyhekeitä kaks kappaletta
- dödö, suihkusaippua ja naanarasva
- juomalaseja