Joululahjasi

Suklaata, liikaa
Jääkäri -kirja
Bagdadin kiirastuli -kirja

Siinäpä se oli. Laatu korvaa määrän vai miten se nyt meni...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitään en toivonu mut seuraavaa tuli:

massia noin parin satkun edestä, jotka menee vaatteisiin ja mustaan kultaan, muuta ku ei tarvi. Ei millään pahalla, mutta huvittavaa lukea kuinka paljon jotain videopelejä jannuille tulee :D

Mitään en toivonu mut seuraavaa tuli:

massia noin parin satkun edestä, jotka menee vaatteisiin ja mustaan kultaan, muuta ku ei tarvi. Ei millään pahalla, mutta huvittavaa lukea kuinka paljon jotain videopelejä jannuille tulee :D

No sun pitää vissiin lukea tarkemmin. Yhelle tyypille tullu videopelejä.

Myös kuva kummipojasta
Japanilainen keittiöveitsi
Kirja
Hiihtokerrasto
Hikinauhat
Blenderi<3
Suklaat (meni jakoon)
...
Ryppyvoide :jahas:

Olipas outoa kun lahjoja tuli niin vähän siihen entiseen verrattuna, varmaan 1/3... Tämä tosin oli etukäteen sovittu juttu ja matkasta tippui useampi lahjanantaja eron myötä mutta silti... Arvoahan oli "paljon" mutta itse pakettien määrä oli murto-osa aiemmista vuosista. Enää en kyllä aio rajoittaa tuota lahjahommaa :D Haluan ostaa enemmän lahjoja, vanhat perinteet toimii parhaiten mutta tulipas tälläinenkin sitten kokeiltua :)

300e rahaa porukoilta millä ostelin jtn itselleni etukäteen
100e rahaa porukoilta villasukkiin piilotettuna
Arpoja
Patricia Cornwellin uusin kirja (Toivoin itse)
Karin Slaughterin uusin kirja
Stephen Kingin uusin kirja
Robin Cookin uusin kirja (Toivoin itse)
Iso musta meikkipussi hienolla kuviolla
Lumene Huulipuna
Louis Widmer Huulivoide
Christian Dior Meikkivoide
Christian Dior valokynä
Christian Dior Silmänympärysvoide
Lumene Suihkugeeli + vartalovoide
Hopealangasta kudotut hansikkaat (Toivoin itse)
Yöasu pitsinen musta (Toivoin itse)
Babydoll yöasu musta
Babydoll yöasu vaaleanpuna/musta
Sukkia (pinkkejä, vaaleanpunaisia, mustia) (Toivoin itse)
Hopeinen hiuspanta meikkaukseen
Body Shop vadelmakuorintahanskat
Body Shop vadelmasuihkugeeli
Body Shop vesimelonivoide
Body Shop vesimelonihuulirasva
Ylellinen suihkugeeli + vartalovoi + pesupuffi pakkaus (Toivoin itse)
Hopeiset erikoiset ja trendikkäät korvikset
Hopeiset isot rengaskorvikset bilemeiningillä
Folio/elmukelmulle tarkoitettu muovikotelo joka katkoo ne viivasuoraan ja tuo putki oli täytetty paperikarkeilla :D

...
Ryppyvoide :jahas:

Ennalta ehkäisevää! :D Mä sain ensimmäiseni jo 19-vuotiaana ja tein siitä ison haloon silloin. Mutta eiköhän noiden tarkoitus ole enemmänkin juuri ennalta ehkäistä eikä vittuilla päin pläsiä. ;)

Täällä kun on selvästi lahjakilpailut käynnissä, niin täytyypä kertoa että sain mummolta 10€, 20sentin kolikkoina, sekä ___"Pedometer"___ -askelmittarin, alunperin jostain seiskasta tilauslahjaksi saatu.
PS: Ei ollut itsellänikään mittarille käyttöä, niin pistin vahingon kiertämään ja palautin lahjan - luultavasti minä tai joku toinen sukulaisistani saa sen ensi vuonna uudestaan :DD

Tälläinen lahjasaldo tekee kyllä joulut aina kaiken hehkuttamisen, stressin, tekopyhyyden ja muun hulabaloon arvoiseksi <3

yhteensä 190e rahaa
gaspin treenihousut
gaspin tank top
eckon t-paita
lapaset
villasukat
kalsareita
boksereita
joku deo, after shave, suihkusaippua setti
snapsilasit (mitähän noilla tekee, noh ottaa hienosti energiajuomaa :D )
suklaata 3 rasiaa
pyyhe

32" full hd Finluxin
Hupparin
Tinapillin
Vuoden Bodylehdet
3 leffaa
Tyynyliina, jossa lukee "se on kaamos nyt, ramaisee ihan sikana"
Pari suklaarasiaa
Axen dödön
Axen hajuveden
100e
Vyön

Älä aliarvioi, käytä jumalauta jos voit noin pienellä investoinnilla vaikuttaa ihon laatuun ikääntyessä.

ps. eipä ole ryppyjä

Kyllä se ihan kettuiluksi oli ostettu.

Ei kiinnosta läträtä lisäaineita nassuun. Rupsahdetaan rehellisesti ja nautitaan elämästä.
Taisi tuo haljennut huuli olla hieman provosoiva.
Hymy herkässä - äidin iloksi kävin hankkimassa vielä uudet nyrkkeilyhanskat ;)

Edit: On muuten aika huikeita lahjalistoja porukalla! Meitsi iloitsi eniten noista hikinauhoista ja nyrkkeilyhanskoista vaikka olikin oma ostos.

Ei kiinnosta läträtä lisäaineita nassuun. Rupsahdetaan rehellisesti ja nautitaan elämästä.
.
Elämästä voi nauttia myös hyvännäköisenä jos et tiennyt :D Siideripömppis ja mustat roikkuvat silmänaluset eivät ole mikään edellytys mukavalle elämälle, päinvastoin.

Onhan lahjojen antaminen ja saaminen mukavaa, mutta musta tämä thread on kuitenkin aika hassu: aikuiset ihmiset luettelee älyttömän pitkiä lahjalistojaan:wtf:
Toisaalta, (iso-)vanhemmillemme me ollaan lapsia aina ja kohtelu sen mukaista (=lahjoja) vai onko jollain ystäväpiirissä tapana ostella lahjoja puolin ja toisin?
Ehkä olen vaan kateellinen, kun en itse saanut juuri mitään :D:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom