Yeah.. ! =)
Oletko miettinyt mitä viidel donalla teet ?
Enpää oo vielä kerenny, katellaan nyt kun intti loppuu parin viikon päästä ja mietitään vähä enemmän:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yeah.. ! =)
Oletko miettinyt mitä viidel donalla teet ?
Enpää oo vielä kerenny, katellaan nyt kun intti loppuu parin viikon päästä ja mietitään vähä enemmän:D
Sikku tulee nolla :DLaita puolet punaiselle, puolet mustalle.
Onhan lahjojen antaminen ja saaminen mukavaa, mutta musta tämä thread on kuitenkin aika hassu: aikuiset ihmiset luettelee älyttömän pitkiä lahjalistojaan:wtf:
Toisaalta, (iso-)vanhemmillemme me ollaan lapsia aina ja kohtelu sen mukaista (=lahjoja) vai onko jollain ystäväpiirissä tapana ostella lahjoja puolin ja toisin?
Ehkä olen vaan kateellinen, kun en itse saanut juuri mitään :D:D
Onhan lahjojen antaminen ja saaminen mukavaa, mutta musta tämä thread on kuitenkin aika hassu: aikuiset ihmiset luettelee älyttömän pitkiä lahjalistojaan:wtf:
Toisaalta, (iso-)vanhemmillemme me ollaan lapsia aina ja kohtelu sen mukaista (=lahjoja) vai onko jollain ystäväpiirissä tapana ostella lahjoja puolin ja toisin?
Ehkä olen vaan kateellinen, kun en itse saanut juuri mitään :D:D
Samaa mieltä, en vaan jaksanu mainita ite. Parhaat lahjat on ollu jotain "arvottomia" itse tehtyjä lahjoja joita ei rahalla voi ostaa. En montaa lahjaa saanu (tontut seurailu touhuja ikkunasta?) mutta kun on omaa rahaa ostaa kaikkee kivaa niin ei sitä paljoa kiinnosta mitä saa.. Parasta joulussa onkin vappaa aika ja ruoka! :D
ps. eipä ole ryppyjä
Sitä en kyllä ymmärrä, että aikuiset ihmiset saavat rahaa joululahjaksi. Sukulaisilta sitä kai yleensä saadaan, mutta en silti ymmärrä. Olen itse 20-vuotias enkä todellakaan saa enää perheeltäni rahaa. Enkä sitä odota tai tarvitsekaan. Sen takia tuntuu vähän hassulta, että kolmekymppiset saavat satoja euroja vanhemmiltaan :D