Joululahjasi

Itehän en mitään toivonut lahjaksi, paitsi uuden puhelimen ja sen sainkin.

Nokia 5230, vielä pitäisi opetella käyttämään näitä kosketusnäytöllisiä
Pari neuletta ja Hugo Bossin hajuvesi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liikaa kaikkea!

Parhaat:

kuivattuja hyvin proteiinipitoisia toukkia californiasta (?), tää oli joko miehen broidilta tai systeriltä :D
mieheltä "pula-ajan hunks"-kalenteri vuodelle -11 jossa on koko kaveripiirin miehet poseeraamassa vuorollaan, ihan parhautta!
Kirja: Aamu-unisen lintubongarin tunnustukset

Mikä miehekäs lahja! Jos se nyt ei sitten ollut vaaleanpunainen tai jotain-olettaen että se on naisen ostama.
Vanha saha oli paskana ja tarvitsen koko ajan. Isäukko toi uuden ihan yllättäen. Nauraa rehotti päälle, ja totesi, jotta joka mökissä pitää olla kunnon saha.

400e rahaa, Parit sukat ja tumput, lihanuijan ja keittiöpyyhkeitä :)

Muutaman parin sukkia.
En ollu vissiin kiltti tänä vuonna.

Kaasunaamari? Onko teillä jotain vatsavaivoja vai mikä tuollainen lahja on?

Itse sain vähän rahnua, Reino-kengät, kokkailukirjan, Armanin kalsarit ja tuoksukynttilöitä.

Itse oon käyttäny Suomen armeijan kaasunaamarilaukkua koulureppuna viimeset 5 vuotta.

Vajaa 200e rahaa
Jack Daniels viskikola-tölkkejä
Senheiserin langattomat kuulokkeet
karkkia, suklaata yms.
hajuvesiä, shampoota, dödöä
taskumatti
sohva
lautapelejä
sukkia, lämpökerrasto yms. vaatteita

Siinä nyt ne mitkä tulee mieleen ekana. Todella hyvä joulu oli, ainut mitä toivoin oli nuo kuulokkeet ja tietysti tuo sohva, loput olivat ylimääräisiä :)

pari kirjaa eli elämänkerrat lemmy ja vince neil, isäntä ensiapulaukku, sukat ja n. tonni rahaa. Pojalla oli about 20 pakettia, ekaa kertaa mietin ettei perhana tuu hemmoteltu kakara. En mä itte olis tarvinnu mitää ja poikaki olis pärjänny vähemmällä.

Ilkka Remeksen uusimman, vihreitä kuulia, suklaata hiustenajo koneen, Gaspin hupparin, urheilukerraston ja tyttöystävältä pöytälätkä pelin <3
Jotain muutakin tuli. Siis muitakin lahjoja. :)

pari kirjaa eli elämänkerrat lemmy ja vince neil, isäntä ensiapulaukku, sukat ja n. tonni rahaa. Pojalla oli about 20 pakettia, ekaa kertaa mietin ettei perhana tuu hemmoteltu kakara. En mä itte olis tarvinnu mitää ja poikaki olis pärjänny vähemmällä.
Jos olisin 13 vuotias tai nuorempi, vihaisin sua :)

Tällä hetkellä saadut lahjat:

-Rekkamimmi-paita :D
-Day Birger-Mikkelsen home pyyhkeitä, kaksi jättikokoista ja kaksi vähän pienempää
-5 kpl Biothermin kasvonhoitotuotteita (ihanan pehmeä pussi tuli mukana)
-Cliniquen meikkejä ja kasvonhoitotuotteita
-kaula- ja rannekorusetti, joissa swarovskin kristalleja
-paketti omega-3:sta
-kaksi hajuvettä (Issey Miyake)
-rahaa
-kristallinen lumipallo
-pehmolelu, joka muistuttaa omaa edesmennyttä koiraa :D
-korvaläpät
-neulepaita

Sitten ostin itelleni etukäteen lahjoja palautuksista: Makeup Storen meikkejä ja siveltimiä, alusvaatteita ja keikkalipun. Osa rahoista säästyy ensi kuun uutta tatuointia varten.

Isän lähettämä paketti ei (taaskaan) ehtinyt jouluksi perille (voi sitä iskää :D), joten sieltä vielä jotain tulossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom