Joululahjasi

rahaa, 2 urheilu hierojan käyntiä , Ulkomaisia import siidereitä muutaman ja kaasunaamarin laukkuineen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paistinpannu
Boxereita ja sukkia 3kpl
Salaattikulho ja -ottimet, ja 2 tunapurkkia :)
Suihkugeeli ja deodorantti pakkaus
Ja lomien jälkeen ostamaan talvikengät.

rahaa
sogin taittoveitsi
pilkkivapa
2 pystypilkkiä
kalastuspuukko
kylmälaukku ?
kalastuskirja jalokaloille

-Keittiöveitset
-hajuvettä
-Grokilasit
-Suklaata
-Frendiltä yhdistetty tuparilahja Ovimatto
-Itse ostin koko perheelle kosketinsoittimet, joita itse tykkään pimputella :D

Muksut sai 4 jätesäkillista kaikkea tarpeellista ;) + muutaman ison paketin. Nyt näin joulupäiväaamuna on ongelmana se, että mitä pelais/leikkis ku on niin paljon uusia juttuja.

Mä en saanu tänä Jouluna mitään. Neukku toi vinkkuputelin täällä käydessään, mutta sekin on kai meille molemmille...
Olin kai aika tuhmana. Ensi Jouluna ostan omat lahjani itse. Alkossa olisi ollut Riedelin vinkkulaseja (jotka bongasin 23.12. iltasella), joita toivoin mutta kun ei Alko ollutkaan aattona enää auki niin jäi saamatta nekin.

Kakaroille tuli jätesäkeittäin kaikkee rojua. Niillekin olis riittäny yksi tai kaksi lahjaa per nuppi, pelkkää riitelyä ja taistelua ipanoilla koko jouluaatto leluista ja siitä kun eivät ehdo leikkiä joka lelulla yhtäaikaa.

Karkkipussi ja magneetteja.

Esikoinen sai petsejä, poneja, duploja ja palikoita (olin yllättynyt lahjojen suuresta määrästä, 4 pakettia).

Pikku kakkonen sai semmoisen leluauton, josta lähtee musiikkia, kun työntää.

Mun isoäiti lähetti lapsille yhteisen 20e, jonka sijoitan duploihin.

Olisin halunnut itselleni:

valkoiset puuvillasatiinilakanat
kameralle jalustan
pimennysverhot
kurakaapparimaton eteiseen
pikkuvessaan maton
tapettia keittiöön
iskuporakoneen
tasohiomakoneen
talvitakin
talvikengät
semmoisen valoimpulssikarvanpoistolaitteen

No kaikkea ei voi saada. Noista tulee mun pitkän tähtäimen ostoslista :D Aloitan talvitakista ja kengistä alennusmyynneissä :)

-petzl tikka xp2 otsalamppu :kuola:
-craft alusasu setti
-arpoja
-3 konvehti rasiaa,riittää seuraavaks vuodeks tai täytyy lahjoa ne johonki
-perus hajuvedet,dödöt ja saippuat
-villa jussipaita:rock:

Nyt kaikki pakkiksen miehet apua!
Sain lahjaksi kellon mieheltä. Olin koko syksyn toitottanut sille minkälaisen haluan. Se sitten meni ja osti, no toisenlaisen kellon. Ihan kiva, mutta ei tippaakaan mun tyyliä. Voinko jotenkin hienovaraisesti vihjata, että voisiko kellon vaihtaa "unelmakellooni"? Jos sitä ei vaihdeta, menen ostamaan sellaisen itse ja tiedän, että tulen käyttämään sitä enemmän kuin tätä lahjakelloa.
Mies, miten tahtoisit asian esitettävän jos lahjasi ei miellytä ja suuttuisitko verisesti ja kantaisit siitä kaunaa ikuisesti? Vai olisiko parempi, että pysyisin hiljaa, ostaisin itse toisen kellon ja tätä lahjakelloa käyttäisin silloin tällöin? Vai loukkaantuisitko jos ostaisin itse heti perään toisen kellon.
Argh, en tajua miksei mies voinut ostaa sellaista kelloa kun selkeästi sanoin.

Sano sille suoraan, jotenki hienovaraisesti että vois aavistuksen erilaiseen vaihtaa koska kelloja on niin hankala ostaa toiselle ja tää ei ihan sovi mulle kun taas se toisen tyyppinen sopii paremmin.

Enemmän mua ainakin vituttais jos nainen ostais alennusmyynneistä itselleen samantien toisen kellon ja se sitten ois ranteessa 90% ajasta, kun taas se mun ostama näkyis päivän tai kaks aina sen jälkeen kun mainitsen että mikset koskaan pidä sitä mun ostamaa :D

Ps3 ohjain
Gt5, Fallout 3, Nhl 11 ja NFS: Hot Pursuit Ps3:lle
Pari Stockan lahjakorttii ja rahaa
Lostin 5 ja 6 kausi
Die Hard 3 ja Hostage blu ray-leffa
Farkut, Ed Hardy-hihaton, sukkia, kalsareita
Htc Desire HD (jonka ostin itse)
suklaata
Nomination käsikoru suomenlipulla
suklaata ja suklaata

Nyt kaikki pakkiksen miehet apua!
Sain lahjaksi kellon mieheltä. Olin koko syksyn toitottanut sille minkälaisen haluan. Se sitten meni ja osti, no toisenlaisen kellon. Ihan kiva, mutta ei tippaakaan mun tyyliä. Voinko jotenkin hienovaraisesti vihjata, että voisiko kellon vaihtaa "unelmakellooni"? Jos sitä ei vaihdeta, menen ostamaan sellaisen itse ja tiedän, että tulen käyttämään sitä enemmän kuin tätä lahjakelloa.
Mies, miten tahtoisit asian esitettävän jos lahjasi ei miellytä ja suuttuisitko verisesti ja kantaisit siitä kaunaa ikuisesti? Vai olisiko parempi, että pysyisin hiljaa, ostaisin itse toisen kellon ja tätä lahjakelloa käyttäisin silloin tällöin? Vai loukkaantuisitko jos ostaisin itse heti perään toisen kellon.
Argh, en tajua miksei mies voinut ostaa sellaista kelloa kun selkeästi sanoin.

Ei mua ainakaan haittais, juuri tuon vuoksi teettäisin kaiverruksetkin jälkikäteen ja kysyn aina koruja ostaessa että "kai tämän voi vaihtaa". Tosin en käsittääkseni ole onnistunut ostamaan (vielä) vääränlaista lahjaa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom