Joululahjasi

Tänävuonna tuli oltua oikein kilttiä ilmeisesti sillä listalta löytyy seuraavaa: kahdet uudet lakanat, isoja ja pieniä pyyhkeitä, pasta setti, vedenkeitin ja leivänpaahdin, haarukoita ja veitsiä, keittokirja ja pari dekkaria sekä ipod nano 16gb.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DVD-levy, jossa yhteensä 2 h vanhoja kaitafilmipätkiä vuosilta 1976 - 1981 joissa itse pääosassa. Parhaimpia joululahjoja ever ja lahja jota ei voi rahalla oikein mitata. Tälläisiä joululahjojen pitää ollakkin, eikä mitään hirveää kasaa jotain väkisin ostettua paskaa. Tosin sain jo aikaisemmin tänä vuonna yhden ison lahjan eli uuden kitaraskoben. Suorastaan mahtava lahja sekin.

Laatu korvasi määrän tänä vuonna: Leffalippuja, hyvä kirja, pari teemukia, lahjakortti Kabuki-ravintolaan ja lennot Australiaan :thumbs:

Edit. Unohtui: Äänenkäytön viikonloppukurssi :) Tulevalle opettajalle äänenhuolto tulee tarpeeseen.

DVD-levy, jossa yhteensä 2 h vanhoja kaitafilmipätkiä vuosilta 1976 - 1981 joissa itse pääosassa. Parhaimpia joululahjoja ever ja lahja jota ei voi rahalla oikein mitata. Tälläisiä joululahjojen pitää ollakkin, eikä mitään hirveää kasaa jotain väkisin ostettua paskaa. Tosin sain jo aikaisemmin tänä vuonna yhden ison lahjan eli uuden kitaraskoben. Suorastaan mahtava lahja sekin.
Mie sain edellisenä jouluna kans vastaavan pienen kokoelman itsestäni pienenä. Harmi vaan kun se kuvan laatu on vaan niin huono sen aikaisilla vehkeillä. Hieno lahja silti! Tänä jouluna sain rakkaalta miesystävältäni aivan sairaan hyvän tuoksusta hajuvettä,on sillä sit hyvä maku! Myös uuden aamutakin ja silkkisen yöpaidan :)

Oi, nää on parhaita. Itse tein kaverille pari vuotta sitten synttärilahjaksi dvdn lukioaikaisista kohelluksista, jolloin on sattunut olemaan videokamera mukana. Sekin oli mahtavaa, vaikka niistä ajoista ei olekaan kun kohta 10 vuotta (herranjesta!:eek:).

Mutta asiaan. Omia mainitsemisen arvoisia joululahjuksia ovat:

-4,5 litran wokkipannu
-hotelliyö kahdelle (mieheltä, onnistui yllättämään totaalisesti)
-ronsu (mieheltä)
-hunks-, susi- ja kiroileva siili kalenterit vuodelle -09 (ai miten niin toivoin kalenteria.. :rolleyes:)
-megaiso kynttilä ja siihen sopiva söötti kynttilänjalka + tonttu kynttilänsammutin
-kosmetiikkaa: Käsivoide, jalkavoide, kasvonaamioita, suihkugeelejä (toivottuja)
-Puman hajuvesi + suihkugeeli (tän halusinkin, yks parhaita tuoksuja ikinä)
-muutama cd-levy
-tommy tabermann: Veren sokeri (parhautta!)
-pyyhkeitä, lakanoita (miehen porukoilta)

Ja ne perinteiset:

-leffalippuja
-ihan liikaa suklaata, vaikka olen aina marmattanut etten sitä halua

Mie sain edellisenä jouluna kans vastaavan pienen kokoelman itsestäni pienenä. Harmi vaan kun se kuvan laatu on vaan niin huono sen aikaisilla vehkeillä. Hieno lahja silti!

Liekö kameroissa ja sen ajan filmeissä (ja niiden säilytyksestä riippuen) tai median siirrossa olla suuriakin eroja. Itse yllätyin miten hyvälaatuista kuvaa tuon aikaisilla kameroilla/kameralla on saanut. Ei kuvan tarkkuudessa juuri videokamerasta jää jälkeen. Ainoastaan muutamassa lyhyessä pätkässä kuva oli huonohko, vaikka oli samalla kameralla kuvattu. Filmi oli tosin eri laatua, joten liekö nuo muut kelat säilyneet paremmin tms. Tosin ääni puuttuu kaikista, mutta se ei kyllä juuri haittaa. Hyvä kuitenkin että ovat nyt digitaalisessa muodossa tallessa.

Jos joltain (tai vanhemmilta/sukulaisilta) noita vahoja keloja löytyy varaston kätköistä, niin suosittelen ehdottamasti siirtämään ne helpommin katseltavaan mediamuotoon. Muutaman kerran silmäkulma itsellä melkein kostui kun noita katseli.

Laskettiin tossa kämppiksen kanssa että yhteensä 5,5kg saatiin suklaata lahjoiks. Kumpikaan ei sitä juuri syö. Ottaiskohan kaupat noita vastaan vaik lahjapalautuksina?

- Pari lahjakorttia vaateliikkeisiin tuli, jotka jo heti samantien tuli käytettyä.
- Batman-Yön ritari-dvd
- Parit lakanat, täkkipussit ja tyynynliinat
- Suklaata vähän yli 3kg
- Rahaa 170€
- Pari Jo Nesbon kirjaa

Erittäin tyytyväine olin, vaikka lahjapino hupenee vuosi vuodelta... Kai sitä aikuistuu sitten samalla:rolleyes:

Jos joltain (tai vanhemmilta/sukulaisilta) noita vahoja keloja löytyy varaston kätköistä, niin suosittelen ehdottamasti siirtämään ne helpommin katseltavaan mediamuotoon. Muutaman kerran silmäkulma itsellä melkein kostui kun noita katseli.
:offtopic:
Hyvä lahjaidea ja muutenkin kannattavaa myös skannailla talteen myös vanhoja haalistuvia valokuvia. Ex-avopuolison isän 50-vuotispäiviä varten kerättiin kaikki exän isovanhempien ja vanhempien valokuvakätköt kasaan ja skannattiin kuvat talteen. Lisäksi juhlissa laitettin parhaat palat pyörimään telkkariruutuun nonstoppina :)

friteeraus kone!
Just sopivasti bulkki kaudelle :P

Saunaveijarin! :D
Kokeilin sitä eilen, mutta se olikin vähän vinossa, eikä "toiminut" ihan niin kuin olisi pitänyt. Mutta piristävä kyllä.

Saunaveijarin! :D
Kokeilin sitä eilen, mutta se olikin vähän vinossa, eikä "toiminut" ihan niin kuin olisi pitänyt. Mutta piristävä kyllä.

Anteeksi maalaisuuteni ja tietämättömyyteni, mutta mikä on saunaveijari?!?:wtf:

-100€:n edestä lahjakortteja
-Guinness world records 2010 (joka vuos :D)
-Axe:n lahjapakkaus
-Pullia mutsilta! :kuola:

Ja mummilta ehkä jotain :joulu1:

-Veikkauksen arpoja (wtf, arpoja:D, voitin 2e ja arvat maksanu yhteensä 16e)
-jumppapatjan
-poolopaidan
-rahaa hieman

Mitään en toivonut enkä olisi noitakaan tarvinnut, mutta kivahan se aina on, kun jotain saa.

Mutsilta:

- Autoharjan (tarpeellinen, olisin itekin ostanut ellen olis saanu lahjaksi)
- Auton sisätilalämppärin (nojaa, tarpeellinen jos osaan käyttää sitä)
- Muumityynyliinan :haart:
- Muumikahviboksin
- Sukkia (jostain syystä mutsilla on tapana aina ostaa mulle jotain ihan typeriä kuviosukkia. Ja mä olen niin typerä et käytän niitä mielelläni)
- Sheiverisetti
- Sälää (sellanen hieno taskupeili, parkkikiekko :D, joku joutsenkoristejuttu mistä tykkäsin tosi paljon)

Siskoilta:

-Kori, missä oli kaikenlaista pinkkiä. Löytyi pinkkiä hammastahnaa, deodorantti, kasvonaamio, laivalahjakortti, pinkkejä slim-tupakoita, suklaata... Ja pinkki/lila boksi kortsuja :D

Sellasia. Isovanhemmilta saan varmaan vielä rahaa ja siinäpä nuo alkavat ollakin. Kaiken kaikkiaan kivoja lahjoja, näkee taas että mun perhe tuntee mut tosi hyvin :)

Edit. Ainiin ja mutsilta vielä 6-pack kossu limeä ja mutsin miesystävältä pullo punkkua.

- Pakkotoisto-hupparin, Pakkotoisto splatter t-paidan ja muita vaatteita
- Kaks proteiinipatukkaa ja yhen energiapatukan :D
- Body for life -kirjan
- Säkkituolin :rock: Sitä oon aina halunnu ja nyt viimeinki sain :kippis1:
- Leffalipun
- Kaks Aku Ankan taskukirjaa
- Adidas pakkaus jossa dödöä ja suihkugeeliä (vihjaus että haisen pahalle?)
- Taskulampun
- Tyynyliinan
- Rahaa ja lahjakortin
- Suklaata luonnollisesti, tänä vuonna onneks vaan yhen konvehtirasian, tullu syötyä muutenki parina päivänä nyt suklaata niin paljon..

Vielä on parhaat tulossa eli CoC #1 ja #2 gripperit ja dippivyö, niitä odotellessa :dance: Ja ai niin, alkomahoolia saan vielä kans.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom