Pistä eve listaa, miten paljon lahjoja sä ostit. Mä vähän luulen, että aika hemmetin pitkä sekin lista on:D
No... on se sen verran pitkä lista etten kyllä kaikkea ala erittelemään :D
Ostin äijällekin jotain 40 lahjaa...
Ja muillekin aika paljon kaikkea mutta sanon jotain esimerkkejä. En kehtaa kaikkea ettei mua leimata ihan skitsoksi [okei on jo leimattu kai... :lol2:]
Mitä tässä nopeasti mainitsen niin Megalle ostin TapOut pitkähihaisen paidan ja TapOut t-paitoja 2kpl, kaksi erilaista UFC-pipoa, UFC- t-paidan, UFC-avaimenperän, tippejä automaattisesti laskevan viisaan rahapurnukan sekä kaksi juomat jäädyttävää tuoppia, Christian Diorin Fahrenheit 32 edt + dödö sekä Calvin Kleinin Be edt + dödö, Biothermin ja Hugo Bossin miesten ihonhoitotuotteita, Fingerporin sarjiksen, FIGHTSPORT-lehden tilauksen, 6kpl leffoja, paljon sukkia ja boksereita, metrokuvioisen ohutta kangasta olevan kommandohupun :evil: :whip:, semmoiset käsirautasysteemit... ;)
jne...
Mutsille mm. Yves Saint Laurentin huulikiilto + valokynä, jalkojenhoitosetti, parit eriväriset rasvasukat, silkkihuivi, pashmina-huivi, Iittalan Tris-tuikku jota keräilee, 5 kirjaa + lukuvalo jne...
Isäpuolelle mm. Hugo Bossin dödö, kelluva poiju-avaimenperä, jäätyvät kaljakolpakot + erikoisoluita + ruissnackseja, Fingerpori-kirja, tummia erikoissuklaita, teleskooppimakkaratikku jne...
Yhteisiksi porukoille pussilakanasetti, pyyhepaketti, hajut poistava metallisaippua ym.
Appiukolle BODAUS-lehden vuosikerta (voimailija), treenisheikkereitä ja patukoita + sukkia, Calvin Klein deodorantti jne...
Anopille Nina Riccin L'air Du Temps lahjapakkaus, jalkojenhoitosetti + rasvasukat, kynsienhoitosetti, Iittalan tuikku jne...
Yhteisiksi anoppilaan pussilakanasetti, keittiösetti jne...
Kummitädille kimallelankahuivi, ylellisiä kosmetiikkajuttuja, keräilemänsä kynttiläsysteemi.
Mummolaan lahjakorit, Megan kummeille herkkukassi, omalle kummitytölle vaatteita + prinsessajuttuja...
Emmä kaikkee muista, ostan niitä mitä tiedän ihmisten haluavan, tarvivan, toivovan ja sellaisia joilla haluan heitä ilahduttaa/yllättää
Oonkohan hullu?
En mä kyllä oo. Mä vaan rakastan mun lähimmäisiä :haart: Antamisen ilo on paras ilo ikinä!