Joululahjasi

-MacBook Pro
-Kaulakoru (Kalevala), me like!
-Rahaa
-Erikoiskahveja
-Tehosekoitin
-Kalenteri (erittäin upea, tyttöystävän kuvaama)
-Solmio
-Astioita
-Paistinpannu (wok)
-Kirjoja

Huomattavasti mukavampi on antaa lahjoja kuin saada niitä itse. En pidä joulusta juuri ollenkaan ja mietin jo valmiiksi, että ensi vuonna en todellakaan ole jouluna joulun jaloissa, vaan jossain muualla. Eräkämppä Lapissa voisi olla hyvä vaihtoehto.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän sitä sai taas vaikka kuinka paljon lahjoja, mutta jos joku haluaa ostaa Axen/Adidaksen yms. partavesiä, niin niitä alkaa olemaan jo aikamoinen kokoelma kaapissa kertyneenä viimeiseltä kymmeneltä vuodelta :D

Uusi Tove Janssonin elämäkerta
sähkögrilli
leivän(ym. ruoan) leikkuukone
pöytälamppu
tuplaleveä Unikulman peitto + lakanat + tyynyt
Taru sormusten herrasta -kokoelma
Ponille kyytiä -sarjan dvd:t
Olipa kerran ihminen -sarja
metallinen klapiteline
kissakirjoja (kuvakirjoja)
suklaata :kuola:
led-kynttelikkö joka syttyy ja sammuu puhaltamalla, kynttilät oikeaa steariinia
öljyvärimaalauksen erikoistekniikkakirja (ostin itselleni lahjaksi Kanadasta :D)
..ja sitten jotain mitä en julkisesti paljasta.;)
Unohtuikohan jotain? Tuossa oli siis meidän molempien lahjat, eli lähinnä tuollaisia yhteiseen käyttöön ja kotiin liittyviä ollaan hankittu.
Koira sai pehmolelun, se on ollut menestys.:D

edit. Täähän on muuten luetteloketju!:eek:

edit. Täähän on muuten luetteloketju!:eek:

Kiitos Uwish!
Mut se menee ilmeiseti niin, että tällaisia turhia ketjuja voi kyllä pitä auki mutta "Mikä biisi on törkeen IN" -ketju ei sit oo tarpeeksi hyvä.
Mä tuun ruikuttamaan tästä aina tasaisin väliajoin kunnes Mike väsyy ja avaa ketjun uudestaan:D

Kiitos Uwish!
Mut se menee ilmeiseti niin, että tällaisia turhia ketjuja voi kyllä pitä auki mutta "Mikä biisi on törkeen IN" -ketju ei sit oo tarpeeksi hyvä.
Mä tuun ruikuttamaan tästä aina tasaisin väliajoin kunnes Mike väsyy ja avaa ketjun uudestaan:D

Juu, mutta tällaiset ketjuthan on aktiivisia vaan muutaman päivän vuodessa, että ei se ole tossa ykkössivulla kovinkaan kauaa. Samoin joku mitä teet juhannuksena-ketju. (Onko sellaista. En tiedä)

Ja lahjaksi tänne pukki toi kaikenlaista krääsää ja päälahjani oli helvetisti ylihintaisia iittalan kippoja ja kuppeja (tyttöystävä sitten päättänyt nähtävästi että saadaan yhteinen lahja mun vanhemmilta. Mutta en ole tossun alla. Älkää luulkokkaan.)

-kangaskassi
-vihreitä kuulia pieni ja iso rasia
-juhlapöydän konvehtirasia
-present-rasioita 3 kpl
-lehmäkarkkeja 400g
-enkeli-rasian
-rahaa talvikenkiin
-Mika Waltarin kirjoja 2 kpl
-korttiaskartelukirjan
-Sinkkuelämää-elokuvan :haart:
-Tuulen viemää -elokuvan :haart:
-Kynttelikön :haart:
-Nomination rannekorun kahdella korulla :haart:
-julmetun ison nallekarhun
-Tabermannin tuikun
-teesihdin
-Catherine Cooksonin kirjan

Ilmeisesti olin ollut kilttinä...ja ainakin rakas oli pitänyt korvansa auki tänä vuonna:haart:

Kaikkien muiden lahjojen ohella pakko mainita:

14 isoa rasiaa vihreitä kuulia :david:
Heh, kyllä mä noista tykkään mutta jotain rajaa nyt saatana.
Ei kellään tekis mieli?:D

Noitapa tuli runsaasti.:D

Mä sain niitä yhden rasian ja siinäkin on melkeen liika. Kohtuullisen imeliä jos napostelee koko ajan.

Mä en pysty syömään yhtään vihreää kuulaa tai marmeladia muutenkaan, aivan hirveitä. :urjo:

Onneksi ei tullut yhtään rasiaa lahjaksi. Suklaata tuli ja se on hyvää.

ihQ Prayer!! :hyvä:

Tästä lähtien olkoon nimesi Vihreiden kuulien ritari :hyper:

Haistakaa ***** :D
Taidan ruveta leikkimään näillä, käyn kylvämässä näitä jonkun portaikon täyteen tai sitten kokeilen polttaa näitä, josko näistä lähtis vihreä liekki :lol2:

Jotenkin tuo määrä kuulia tuntuu jo että suku hattuilee sulle....

Itselleni ei muuten tullut yhtään lahjaa.... kun sovittiin niin. No toisaalta ollaan ostettu emännän kanssa sonyn töllö,dvd-soitin,uusi subi,kännykät, kolme viski pulloa,kahvikeitin ja rikkaimuri, joten onhan noissakin lahjoja jo meille.

Sulla on kyllä koko Suomen joko
a) Paskimmat sukulaiset
b) kekseliäin sukulainen

eli onnea sen johdosta. Itselleni sateli jossain vaiheessa noita Fazerin Parhaita jo ihan vittuilumielessä, ei nimittäin mene itellä alas ei edes väkisin

Sulla on kyllä koko Suomen joko
a) Paskimmat sukulaiset
b) kekseliäin sukulainen

eli onnea sen johdosta. Itselleni sateli jossain vaiheessa noita Fazerin Parhaita jo ihan vittuilumielessä, ei nimittäin mene itellä alas ei edes väkisin

No siis, kavereilta nuo suurin osa tuli, sukulaisilta 3 pakettia.
Ja kun noin paljon tuli kavereilta niin tuntuu että se on kyllä vittuilua, pitää alkaa palauttaa näitä jotenkin ovelasti :evil:

500e rahaa, hopeinen ranneketju ja perus sukkia jne.

Tuparit yms, kastetilaisuus tai kaikki kissanristiäiset yms. Tai toinen ihan jees on pummaat vaik baarissa parit kaljat ja maksat sit velat grönakulorneina. Katot vielä s-marketista hinnan niin menee vaihtokurssit kohilleen!

Sain mm Calvin Clein for MEN deodorantin ja partaveden. Haistelin sitä illalla. Mielestäni ihan naisten tuoksu :wtf: Muilla kokemuksia tästä tuoksusta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom