Joululahjasi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Rahaa sopivasti
-Lahjakortti Intersportiin
-Eero Aarnion Cubo valaisin
-Sykemittari
-Kattila samaa sarjaa kun edellisetkin kattilat
-Vaatteita + alusvaatteita
-Pullo hyvää wiskiä
ym jotain pientä..

-Rahaa
-Kilpisydämmellä kirja (KalPan historia)
-Karkkia
-Luistimet, kiekkoja, erkkaria, maila :)
-Adidas suihkusaippua laatikko
-Grillauskinnas

Eukon antamaan lahjaa en vielä tiedä :)

-Riedelin kristallinen konjakkilasi 4kpl
-Tukevahko kristallinen viskilasi 2kpl
-Hyffee
-Neuhausin ja Leonidaksen suklaata
-Erilaisia oluita
-Kaulakorun
-Sormuksen
-Kuusenkoristeen
-Watchmen DVD
-Leikkuulautasetin
-Taulun
-Pari joulutähteä
-Paholaisen hilloa
-Perinteistä englantilaista hedelmäkakkua
-Pyykkikonee

Lujat vitun setit :B

Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä on hyffee??

varmaan samaa ku fyffee..

Ite sain vanhanaikaisen partahöylän mihin laitetaan sellanen terä millä elokuvissa aina viillellään ranteet, vaikuttaa mukavalta peliltä..
lisäksi tuli rahaa, kalsareita ja sukkia, Juha Vuorisen uusin kirja joku kallis dödö ja vaimolta kakkosta.. joten ihan jees joulu!

-Omar-rasia
-Pieni taulu jossa lukee: "Siivosin eilen.. harmi, ettet ehtinyt näkemään sitä."

En kaipaa mitään, joten en ole pettynyt.

Mulle riittää joululahjaksi se, että perhe on koossa.
Komppi tälle.

Itse sain kaulakorun ja 4 ässäarpaa, joista voittoja 20€.

Espritin Connect-tuoksu, uudet nappikuulokkeet, suklaata hitosti (toin tänne toimistolle niin saa muut syödä pois), rahaa snadisti, karahvi + 6 viskilasia + viskiä, Arabian Runoa, snadisti fyffeä ja systeriltä sain vielä uniikkikaulakorun suosikkikorutaiteilijaltani<3

(Snadisti nakersi että meidän mummi reiluuden puuskassaan antoi mulle ruman koriste-esineen ja systerille ruman koriste-esineen SEKÄ 200e, olis itelläkin voinut olla rahalle käyttöä :D )

"En yhtään mitään keneltäkään, jos tartteen jotain niin ostan itse. " ym. kuulostaa katkerien vuodatukselta. Lahjojen saaminen on myös hyvä syy kuulua kirkkoon.

Lansonia ja Koneen Ruhtinas -kirjat oli tärkeimmät. Ja erittäin sexikäs Velour-asu.

Missä Iivili?

College-paita
Huppari (pieni, vaihtoon)
Reinot
Suklaata (onneksi ei pandan uutta rasiaa)
Dödöraappa

Kaikki tuli tosiaan ihan tarpeeseen.

Sain ihan kauheesti lahjoja vaikken oikeestaan mitää järkevää toivonutkaan.

Boksereita x3 ja sukkia x2
Suklaata paljon
4 leffalippua
Blu-ray kaukosäätimen pleikkarille
6x RCR-kristallista liköörilasia
jotain itsetehtyjä mässyjä serkuilta
pari aku ankan taskukirjaa
jonkun Adidaksen partaveden
Armani Attitude Extreme 50ml hajuveden
Diesel Fuel For Life 50ml hajuveden
Adidaksen t-paidan
Puman vyön
Pakkis-pipon
Fast and furious 1-4 blu-ray:na
Public Enemies blu-ray
Boltsit Pelissä blu-ray
Harry Potter 6 blu-ray
Rööperi blu-ray

Eli tiivistettynä mässyy, vaatteita, hajuvesii ja 8 bluray-leffaa sekä kaikkea vähemmän tai enemmän järkevää. :hyper:
Ei paha saldo tänä vuonna.

rahaa
suklaata
lahjakortti kultasepänliikkeeseen

En odottanut yhtään lahjaa, joten oon noista tosi ilonen :) Itse en ostanut kun yhden lahjan kummitädille.

ihan hauskaa kun on nyt aikaa vaikka kirjoitella tänne, tosin oon paha stressaamaan vapaa-ajasta. Ei sillä että töihin kaipaisi mutta jotain kuitenkin :P

Lahjaksi sain
viimeisimmät Suomen Laki-teokset
jonkun yöasun
viintä
lapasia
House-DVD levyn (nyt on kaiikki, niitä tulee katsoa aina kun silittää)
keittiövaaka (miten nää aina menee rikki n. vuoden sisällä. Nyt on oikein hieno design-versio joka ei rumuuta keittiötä entisen oranssin vaa'an tapaan)
lompakko! (toivoin tätä, koiramme on lompakkovaras, se osaa ottaa käsilaukusta lompakon ja viedä pesäänsä pureksimaan sitä. Voisi viedä jonkun muun lompakon joskus)
kirjoja
lapasia
kosmetiikkaa
isovanhemmat jakoivat suuremmat summat kuin koskaan aikaisemmin, eli etelänmatkoja!

Parasta oli kuitenkin kun meidän dobermannipentu pääsi tutustumaan vanhempien isoihin koiriin ja tuli toimeen loistavasti, jopa haastoi isot jätkät leikkiin! Whiiii :) Koirat sai luita ja possunkorvia ja actionia.

"En yhtään mitään keneltäkään, jos tartteen jotain niin ostan itse. " ym. kuulostaa katkerien vuodatukselta. Lahjojen saaminen on myös hyvä syy kuulua kirkkoon.
.

Miten kirkkoon kuuluminen vaikuttaa lahjojen saantiin? Kyllä nykyisessä joulussa joku uskonnollisuus on varsin kaukana...

Lahjojen saanista sen verran että kun aletaan olla +30v niin eipä noilla ole enää mitään merkitystä. On paljon järkevämpää jo aikuisten suunnitella hankinnat yhdessä kuin ostaa turhaa krääsää.

Vaikka kuusen alla ei ollu yhtään lahjaa, oli kotona odottamassa:

Garminin 305 Forerunneri
CCCn uudet rugbykengät sellassiilla nastoilla, että kehtaa talloa toisten immeisten varpoja ja muuta rugby kamaa
Pari uutta paitaa ja uus kirja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom