Joulukilot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
jouluna tulee mässäiltyä ja kunnolla, menee juustoja, suklaata, kinkkua jne! kilo varmasti ainakin pari tulee, miten saada ne pois?

eli tänne vinkkejä kaikille siitä miten saada jouluna tulleet ylimääräiset kilot pois ;)

Jos syödään enemmän kuin kulutetaan -> Tulee ylimääräisiä kiloja
Jos syödään vähemmän kuin kulutetaan -> Lähtee ylimääräisiä kiloja

Seuraavan jutun luin aiemmin päivällä:

http://www.iltalehti.fi/terveys/200812228821804_tr.shtml

Pisti silmään toi "Monet perinteiset jouluruoat ovat vähärasvaisia ja kevyitä. Pitämällä painopisteen näissä ruoissa ja nauttimalla kohtuullisen kokoisia annoksia, voit nauttia täysin siemauksin joulun tunnelmasta ja herkuista".

AARGH! Ei kohtuullisen kokosista annoksista ja " nauttia täysin siemauksin" voi puhua samassa lauseessa! Nauttia täysin siemauksin tarkottaa jouluna KOHTUUTTOMASTI kaikkea :D

Itse ainakin, jos tämä flunssa nyt lähtis, pumppaan joulunajan rautaa siinä missä muutenkin tai saatanpa jopa nostaa sarjapainoja. Sitten voi vetää sitä kinkkua hyvällä mielellä, otan kaiken irti tuosta ruokapuolesta kun kerrankin ollaan sillä sikabulkilla edes reilu viikko ja treenaan minkä pystyn :rolleyes:

Karkki on vaan se pahin kompastuskivi, en muista milloin ois viimeksi tullut ostettua karkkia mutta nyt tulee varmasti sorruttua siihen. Pitää yrittää rajoittaa sitä edes vähän, kun se ei sitä massaa lihaksen muodossa varmaan tuo, toisinkuin kinkku ja kalkkuna jotka edes vähän sisältävät prodea.

Ennen tuli joulun aikoihin syötyä suklaata kilo kaupalla, mutta nyt olen ollut karkkilakossa melkein 1½ vuotta joten sitä ei tule tänäkään jouluna syötyä. Enimmät kalorit tulevat varmaan vaaleasta leivästä ja kinkusta niitä tulee syötyä todella paljon.

Muutenkin on dietti nyt menossa että jatkan vain joulun jälkeen samalla linjalla eli syön 500-1000 kaloria miinuksella.

Mulla tahtoo jouluna paino päästä tippumaan, kun sitä joutuu sukuloimaan ja eihän siellä nyt koko ajan olla jääkaapilla niinku kotona. Pari ateriaa päivässä ei paljo kiloja kerrytä vaikka ne olis minkälaisia:D Eli ennemminki huolet on ihan toisensuuntaisia kuin ketjun aloittajalla.. Noh.. paikataan suklaalla sitten puuttuvat kalorit;)

Ihan sama mitä syö joulun ja uudenvuoden välissä. Se mitä syö uudenvuoden ja joulun välissä merkkaa. Unohtakaa nyt jumalauta kaikenlaiset joulukilot jos te muuten elätte perusterveellistä elämää :kippis1:

Nii mut siis täällähä on pelkkiä ammattitason bodareita.. Meillä ainaki muut vetää joulusafkaa ni mä vedän kanaa ja riisiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Karkki on vaan se pahin kompastuskivi, Pitää yrittää rajoittaa sitä edes vähän, kun se ei sitä massaa lihaksen muodossa varmaan tuo, toisinkuin kinkku ja kalkkuna jotka edes vähän sisältävät prodea.

enemmän energiaa --> enemmän lihaskasvua :D

Joulu on ihan liian yliarvostettua. Sillon syödään ihan normi Joulusafkat, ei mitään ähkyjä koskaan. Sitten ihan normi treenit jos on terveenä.

Mitä vitun väliä mitä jouluna syö. Koko loppu ja ensi vuosi aikaa syödä vaikka rahkaa joka päivä. Turhista turhin ketju taas.

Joulubulkki on paras bulkki.

Ei vais, mutta jos itse pystyy jo ennen joulua tiedostamaan, että syö hirveet kasat ruokaa jouluna, niin mikä pakko sitä on vääntää sitten sellaset kasat naamataulusta alas? Ottaa iisisti ja nauttii ruoasta, eikä lähde sillä mässäilemään.

Perinteiset joulusafkat on muutenkin melkeen pelkkää hiilaria, joten ei niillä se lihas kasva jollei mikään järkyttävä kinkkuhirmu ole.

Sama se. Pari kertaa päivässä nimenomaan tulee syötyä ja salille ei pääse. Tavallisina päivinä syön paljon enemmän kuin jouluna.

En tiedä, mulle joulukilot on pelkkä myytti. Aina tulee jouluna ja joulun jälkeisinä päivinä vedettyä ihan sairaasti kaikkea safkaa ja mässyä, mutta ikinä ei ole edes kiloa tullut painoa.

Joo ei tässä itsellekkään koskaan joulukiloja ole tullut, ja jos tulee nii parilla treeni kerralla nekin häviäisi :joulu3:

Suositut

Back
Ylös Bottom