Joulukilot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
no siis mitä vittua, kuinka monta päivää ihmiset vetää halkeamispisteeseen asti? Jos pari kiloa tulee pysyvästi niin pitää ainakin kuukausi vetää aika härskisti kaloria naamaan, ei se 3 päivässä onnistu mitenkään.

Avatkaa uusi threadi; Joulukatabolia. Yritettiin välttää herkkuja ja tulos oli kaikkea muuta kuin odotettu: -3kg. Vihaan joulua.:jahas:

no siis mitä vittua, kuinka monta päivää ihmiset vetää halkeamispisteeseen asti? Jos pari kiloa tulee pysyvästi niin pitää ainakin kuukausi vetää aika härskisti kaloria naamaan, ei se 3 päivässä onnistu mitenkään.
Joo mäkin ihmetelly tätä, kun kummiskin varmast ne jotka jouluna mäsäyttävät kolme päivää putkeen konvehtia tietävät, että tammikuussa taas kaduttaa. Tupakassa sama juttu - sitä on nyt kiva polttaa, vaikka tiedetään, että 40 vuoden päästä sen takia ollaankin lääkärintarkastuksissa. :arvi: Mitä ne kaksi kiloa ovat, jotka tulevat joulun aikana, jos eivät pysyvää?

Vai että joulukilot.. Itellä lähti joulunalla 4kg pois. En oo tosin käyny tässä joulun alla salilla ja samalla jättäny lisäravinteitten evästämisen poijes.

Syöny oon kummiski melko reippaasti.

Mitenköhän tääkin on tulkittavisssa? 1 kilo on 7000kcal -jos syöt tuon verran ylimääräistä, lihot kilon, jne. Sama kai se on vetääkö sen 1, 2 vai 30 päivässä, TOSIN on hiukka hankala mahduttaa ainakaan itseen 7000 kalorin extraa yhdessä tai kahdessa päivässä...

juu, mä päätin jo ennen joulua että syön vain jouluaatonaaton illasta tapaninpäivän alkuun asti mitä lystään (sen ajan kun olin porukoilla) ja niin teinkin. hirveä ähky kokoajan kun ei voinu olla syömättä. laatikot, kinkku ja poro suosikit, lohta ja pipareita meni myös mutta suklaata ja kakkuja ym. vain muutaman kerran. lopputuloksena 2,1kg lisää 2 päivän aikana NESTETTÄ ja 3 päivän päästä paino enää 200g plussalla. katsokaa mitä noista kahden-kolmen kilon painonnousuista on jäljellä enää kun normirytmi on tullu takas. mulla ei juuri mitään.

niin ja tietenkin tapaninpäivän ajelut tehtiin potkukelkalla metsässä ja aattona sama homma, tuli siis liikuttuakin :)

Mä enneminkin laihun kun lihon jouluna, koska jouluna otan aina rennommin eli en laske kaloreita, enkä proteiiinia ja syön vaan silloin kun on nälkä tai huvittaa. varmaan nyttenkin kalorit on jossain siellä 1500-2000kcal. Pitää sitä joskus ottaa vähän rennommin:kippis1:

:Djoulu kilot kohta kadonneet,neljä kiloa tuli ja kaks kiloa hävinnyt jo kun palasin takas ruokavalioon,eli pelkkää nestettä tuli neljän mättöpäivän aikana:thumbs:

Oloni on tuntunut hyvin läskiltä viime ajat. Painoa kyllä loppuje lopuks kerty saman verran kun VisunPowerilla mutta oottakaapa vaan kun viikonloppuna on lanit ja varaudun siihen että tulee mätettyä 24/2 kokista ja sipsiä ja karkkia ja ranskalaisia. :D Saa nähä millanen marsu ens viikolla olen...

Laitoin joulun tavoitteeksi että tulee 5kiloa painoa(läskiä) lisää, sain tavoitteen täyteen jo ihan joulukuun alussa mutta ei se silti siitä sen enempää noussut enää koko jouluna. Tammikuu on sitten massakautta ja täytyy testailla noita lisäravinne kuureja ja sitten alkaa dieetti kesäksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ei tullut hirveesti lisää kiloja vaikka en treenannut pariin viikkoon. Oikeastaan lepo teki poikaa selälle. Ja treeni kulkee taas myös kyykyn osalta mukavasti.

söin ihan hirveesti. tuli varmaan plussia enemmän kun se 7000 per päivä :D kaikki ihmettelee aina että miten näin pieni tyttö voi syödä niin paljo safkaa kerralla. jaa no nii siinä kävi et kiloja tuli aluks 3 ja nyt tänään aamulla punnittaessa paino oli ihan itsestään laskenut 2,5kiloa vaikka oon joulun jälkeenki syöny ku hevonen ja lätränny alkoholin kanssa viimeset viikot... treenaaminen ollu nyt 3vk paussilla pahan flunssakierteen takia mutta nyt ruvetaan kohta olemaan samassa tilanteessa kun ennen joulua ja treeni saa luvan jatkua... huh :D

4-5 kiloa tippui joulun ja uudenvuoden aikana vaikka kinkkua tuli parina päivänä syötyä suht reilusti.

:wtf:

mikä se on se suht reilusti?? sata kemmiä?? vai rikotaanko jotain fysiikan lakeja..
sama ku tuo 7000calorin-tyttö... aika epeleitä kyl ootte
kuulostaa vähän ku tv-shopin ab-tronic, tai vastaava mainos. tätä kun käytät vain 5min päivässä niin... :eek:

Mikäs jouluna on laihdutellessa :)

Ihan hyvin sujui laihdutus joulunakin (-3,8 kg). Laskin kalorit hyvin tarkkaan kolmiviikkoisen loman ajalta. Jouluaattona ja uudenvuoden aattona söin tietoisesti reippaasti, mutta muuten meni 1500 kcal -linjalla. Salilla kävin kolme kertaa viikossa ja 40 min kävelylenkeillä saman verran.

Päivä paino (kg) kcal

19.12.2008 pe 98,9 1514
la 99,1 1335
su 98,3 1684
ma 98,4 1188
ti 97,5 980
ke 97,0 3091
to 96,6 1409
pe 96,8 1574
la 96,4 1562
su 97,0 1410
ma 96,9 1595
ti 96,6 1430
ke 96,5 3204
to 97,2 1314
pe 97,0 1285
la 96,6 1127
su 96,3 1493
ma 96,1 1585
ti 95,7 1394
ke 7.1.2009 95,1 1526

Kirjoittelen joskus pidemmän jutun koko laihdutusprojektista (tavoite n. -20 tai 25 kg, nyt -14 kg) 10 viikon aikana.

Suositut

Back
Ylös Bottom