Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Jee. Kotivinkin jouluherkut-lehti tuli. Tai siis sille naiselle tietysti joka meillä asuu.... enhän minä nyt semmosia lue :wtf:

Mitäs hyvää siinä oli? Kandeeko ostaa?

Mä näin jossain sellaisen tosi herkullisen näköisen reseptin jonkinlaiseen "Glögikakkuun". Eli ikäänkuin juustokakku sillä keksipohjalla, mutta päälle tulee sitten glögistä semmonen punainen liivatekerros... Ei ole tullut koskaan syötyä, mutta juustokakkujen ystävänä täytyy kyllä ehdottomasti väsätä sellaista tänä jouluna :kuola:

341784.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä ainakin meikäläiselle oli kovasti ja paljon loistavia reseptejä. Ainakin kun oon taas meinannu tehä kavereille "herkkukoreja" jouluks niin niihin oli monta mainiota juttua taas kerran. Suosittelen kyllä ostamista. Tokihan siinä on paljon tuubaakin, mutta mutta... niin paljon hyvää asiaakin et kyl se on hintansa arvoinen.

Aijai, joulu on kyllä parasta aikaa vuodesta, silloin ei oo yhtään mikään kiire. Saa olla rauhassa ja nauttia hyvästä ruuasta/seurasta. Ensimmäiset lahjatkin jo hankittu, rahaakin palaa vaikkei sitä opiskelijana liikaa olekkaan, mutta jouluhan on kerran vuodessa vaan.

AIJAIJAI joulu on jo melkein ovella !
:D

punaviiniä juonu reilummin ja tässä justiinsa syön ruisleipää kylmäsavulohen kera ja kyytipoikana sellanen pieni kilon kinkku

:Np: Tarja Turunen - Varpunen Jouluaamuna

Joulu tulee...:rock: Meitsin lempijuhla. Saa hyvää ruokaa, saa olla ihan rauhassa läheisten kanssa ja näkee muksujen ilon kun saa lahjoja. Ihan parhautta!

MissEvilEve: Mitä oli eka luukussa? Mul oli
piparkakkutalo

Nyt on joulutunnelma katossa, laitoin joulukoristeet ja parvekkeelle valokaapelin:) Melkein kaikki lahjatkin on hankittu:joulu3:

MissEvilEve: Mitä oli eka luukussa? Mul oli
piparkakkutalo

Mulla oli enkeli :)

Just tulin työkaverin kanssa yhteisellä taksilla duunin pikkujouluista kotiin. Oli tosi mukavaa, oikeastaan hulvatonta moneen otteeseen. Meillä oli kunnon sadomasopukki poroineen jne :whip: :hyvä:

Huomenna, eli sunnuntaina [eli tänään] laitellaan sitten joulukoristeita ja vedetään ekat glögit, luumutortut ja jauhelihapasteijat, ja mikä parasta: korkataan joku ostamistani joululeffoista :joulu3:

Pakko myöntää että tykkään joulusta ja vaikka on tiedossa että rahaa menee ja veronpalautukset palaa joululahjoihin niin eipä haittaa yhtään.
Lähimmäisten ja muiden ilo, joululaulut, jouluruuat, joululeffat,joulusauna ,jouluolut, joulukoristeet,viime hetken lahjakiireet, bring it on!:joulu6:
:joulu3:

Päivän myöhässä siis käynnistyi virallinen joulun odotus. Tänään laitettiin jouluvalot ikkunoihin ja koristeltiin makuuhuone jouluiseksi, muut huoneet vielä odottavat loppusilausta sillä kaikkia koristeita en ole ehtinyt ostamaan [maanantaina kauppaan siis!]

Parvekkeelle pitäisi vielä laittaa valot, ja sitten voikin jo alkaa miettimään lahjojen paketoimista, tosin tänä vuonna mulla vielä 80% ostamatta. Seuraavat 3 vko ovat siis ankaraa shoppailua, ihanaa!

Ekat glögit meni tänään, luumutortut ja jauhelihapasteijat ja samalla katsottiin vuoden ensimmäinen joululeffa: 'Skipataan joulu'.

:joulu4:

kranks12.jpg

frosty.jpg

kranks13.jpg

kranks10.jpg

jamie_lee_curtis14.jpg

Muuten, onko kukaan huomannut mikä legendaarinen ohjelma on alkanut telkasta...

Thejoulukalenteri.jpg

Itse olen seurannut ihan onnessani :joulu1:

Tähän yhteyteen pakko laittaa yksi suuri huolenaiheeni: Missä kaikki joulufanit taas piileskelee, etenkin ZannaZ???

:joulu3::joulu2::joulu4:

Ääh, tuo The Joulukalenteri on ihan persiistä, missä on vanha kunnon Histamiini-hevonen?

klip klop klip klop hevonen on pop.

The Joulukalenteri on paras, pakko on tietty seurata :joulu5: Se Olli Santanen ja vaimonsa Kerttu on niin hyvittavia. "Ollii, pitäisi aloittaa jouluvalmistelut.. Jouluhan on vain kerran vuodessa ja isänpäivä sentään joka syksy. Sehän on saletti!" :D

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/R6l0-gv7hdk&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/R6l0-gv7hdk&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Ääh, tuo The Joulukalenteri on ihan persiistä, missä on vanha kunnon Histamiini-hevonen?

klip klop klip klop hevonen on pop.

Kaiholla muistelen Histamiinia ja lapsuuden jouluja.
Pitänee lähettää Yleen palautetta että saadaan Histamiini takaisin.

Pitänee kirjata tänne tän joulun (odotuksen) fiiliksiä. Valion sokeritonta (mutta ah, niin makiaa) glögiä on mennyt jo litrakaupalla ja jotain lahjoja oon jo ostellut. Sisälle oon laitellut vähän joulua, eli siis muutamia tunnelmavalosysteemejä, samoin ulos. Laitoinkin tänä vuonna tuon muovikuusen valoineen terassille, ja voi vitsit, kuin lämpimälle se näyttää, kun ulkona paukkuu pakkanen ja soffalla istuksii sisällä vilttiin kääriytyneenä.

Ja ihanaa on ollut se, että nyt tuon oman juniorin myötä on voinut kehitellä omia uusia pieniä joulujuttuja ja kuinka mukavaa on sen kanssa ihmetellä ikkunasta "tontun" jälkiä lumessa.

Samoin open hommassa on huippua tää joulun aika erilaisine juhlineen ja perinteineen. Ja toki oon myös omaan luokkaan viritellyt joulujuttuja ja joka aamu avataan joulukalenteri ja luetaan joulusatua. Ja voisko olla ihanampaa työskentelyympäristöä, kuin tämä nykyinen,jossa kaikki juhlat vietetään ja ruoka syödään päivittäin vanhassa kartanomiljöössä, joka on myös koristeltu jouluasuun valoin ja kuusin.

täällä taas :).. jouluintoilujeni kaa

Hou hou hou! :joulu3:. Se on sitten joulukuu! VIHDOIN! Johan tätä on odotettu vesi kielellä ja kieli pitkällä. Jej! Pääsen taas nauttimaan vuoden parhaasta ajasta. Saa hössöttää ihan luvan kanssa! Jos joku ei viä tiennyt ni nyt tulee tunnustus - mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiin jouluihminen ettei toista oo (no, MissEvilEve saattaapi päästä lähelle, ehkä rinnalle, muttei ohi :joulu1: ).

Nyt oon päässyt toteuttamaan itteeni mun toisessa duunissakin, siis joulujutuilla. Saan ihan ite koristella ja suunnitella jouluhömpötykset sinne. :hyper:. Tiimarissa tuli poikettua ja yli satasen lasku sieltä tuli, heittämällä, onneks ei omasta pussista - duuni maksaa. Ja tarttee varmaan viä käydä ostelemassa lisää mm. "spray-lunta", kuusenoksia (niitä muovisia, koristeoksia), erilaisia köynnöksiä yms yms. Ja tietty tuikkuja ja nättejä kupposia niille. ... nii ja joulupöytäliinat tietty....

AH! Et tykkään!... Koti on kyl täysin sisustamatta ja jouluun pukematta viä... mut kyl mä ehdin viä. Täytyy poiketa kellarissa hakemassa viime jouluiset jutut, ne kelpaa ihan hyvin viä.. ainakin alkuunsa.

MITÄ LÄMMINTÄ JA UPEINTA PIKKUJOULU(aikaa) KAIKILLE! :haart:. Nauttikaa, älkää stressatko..

MissEvilEve; sanoi:
Tähän yhteyteen pakko laittaa yksi suuri huolenaiheeni: Missä kaikki joulufanit taas piileskelee, etenkin ZannaZ???

:joulu3::joulu2::joulu4:

P.S. Eve, tulin heti kun huutelit perään, happy? :joulu5:. Jos saan jostain toimivan kameran voisin muutaman kuvan räpsäistäkin noista aikaansaannoksista tähän mennessä ja lätkäistä ohimennen tänne... Oisko kiva? Ettei oo kuvia vaan ton Even hömpänpömpistä, vaik ei siinä mitään vikaa ole -päinvastain. Mut monipuolisuutta tms. Ööh. Joo.

Hehee huomenna juhlitaan päiväkodissa lasten kanssa itsenäisyysjuhlaa, syödään jouluruokia jne...joulujuhlien harjoitukset on myös kovassa vauhdissa, lauluja lauletaan ja esityksiä hiotaan:D. Niin ja työporukan kanssa tiedossa pikkujoulut viikonloppuna:joulu1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom