täällä taas .. jouluintoilujeni kaa
Hou hou hou! :joulu3:. Se on sitten joulukuu! VIHDOIN! Johan tätä on odotettu vesi kielellä ja kieli pitkällä. Jej! Pääsen taas nauttimaan vuoden parhaasta ajasta. Saa hössöttää ihan luvan kanssa! Jos joku ei viä tiennyt ni nyt tulee tunnustus - mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiin jouluihminen ettei toista oo (no, MissEvilEve saattaapi päästä lähelle, ehkä rinnalle, muttei ohi :joulu1: ).
Nyt oon päässyt toteuttamaan itteeni mun toisessa duunissakin, siis joulujutuilla. Saan ihan ite koristella ja suunnitella jouluhömpötykset sinne.
. Tiimarissa tuli poikettua ja yli satasen lasku sieltä tuli, heittämällä, onneks ei omasta pussista - duuni maksaa. Ja tarttee varmaan viä käydä ostelemassa lisää mm. "spray-lunta", kuusenoksia (niitä muovisia, koristeoksia), erilaisia köynnöksiä yms yms. Ja tietty tuikkuja ja nättejä kupposia niille. ... nii ja joulupöytäliinat tietty....
AH! Et tykkään!... Koti on kyl täysin sisustamatta ja jouluun pukematta viä... mut kyl mä ehdin viä. Täytyy poiketa kellarissa hakemassa viime jouluiset jutut, ne kelpaa ihan hyvin viä.. ainakin alkuunsa.
MITÄ LÄMMINTÄ JA UPEINTA PIKKUJOULU(aikaa) KAIKILLE! :haart:. Nauttikaa, älkää stressatko..
MissEvilEve; sanoi:
Tähän yhteyteen pakko laittaa yksi suuri huolenaiheeni: Missä kaikki joulufanit taas piileskelee, etenkin ZannaZ???
:joulu3::joulu2::joulu4:
P.S. Eve, tulin heti kun huutelit perään, happy? :joulu5:. Jos saan jostain toimivan kameran voisin muutaman kuvan räpsäistäkin noista aikaansaannoksista tähän mennessä ja lätkäistä ohimennen tänne... Oisko kiva? Ettei oo kuvia vaan ton Even hömpänpömpistä, vaik ei siinä mitään vikaa ole -päinvastain. Mut monipuolisuutta tms. Ööh. Joo.