Joulufanitus, jo vuodesta 2005

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tungetaan nyt yksi postaus Even päiväkirjaan, ettei ihan monologiksi mene :)

Ihanaa. Kiitos. Mä jo pelkäsin että heilun täällä ihan yksin :haart:

Laitoin myös ensimmäisen lahjan kummitädille tilaukseen pulju.netistä samalla kun tilasin itselleni krääsää. Mutta mikä parasta!

Hmm... Pulju olikin hyvä vinkki. Siellä voisi olla jtn kivaa ja vitsikästä lahjaideaa. Täytyykin käydä katsomassa!

Mutsi ilmoitti äsken keittävänsä huomisaamuna riisipuuroa!! :hyper:

Mä syön riisipuuroa VAIN jouluaattona, joulupäivänä ja tapaninpäivänä. Eli kolme kertaa vuodessa. On se niin tarkkaa että... :lol2:

Vielä kun sais lunta niin ai että...

Älä muuta sano. Mä oon välillä onnessani ollut kun säätiedotus lupaillut lunta, mutta sitten se muuttuukin rännäksi ja plussaksi. On vaan niin paljon kauniimpaa luminen valoisa pimeys kuin semmoinen litimärkä räntäinen synkkyys mitä tässä vielä jonkin aikaa joutuu kärsimään :jahas:

Edittiä...

Lisätään vielä yksi biisi mun mieleen. Sarah Connor - Christmas In My Heart

Joskus mäki haluan viettää Joulun tuollaisessa mökissä lumen keskellä ja juoda glögiä takkatulen lämmössä päälläni harmaa villapaita. :)

Vähän tuo oli ihana. Kiitos! :love:

Itse odotan MTV3:n puhuvaa joulupukkia.
"toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja.."

EIH!!! Ei tota... Tosta jos mistä menee joulu pilalle :D

LISÄEDIT:

Aiempaan postaukseeni liittyen:

Jos joku ihmettelee miksi tekokuusi, niin siksi etten voi aidon kanssa sisätiloissa [tai ainakaan kosketuksissa] kovin pitkään olla. Jokunen vuosi sitten aitoa joulukuusta koristellessa sain jonkun allergisen reaktion. Meillä kotona joulukuusi on siis aina tekokuusi [monet niistä vihreistä on oikeasti tosi kauniita ja tuuheita], mökillä on aito [sitä en itse koristele eikä tarvi kestää montaa päivää!] Toinen hyvä syy hankkia tekokuusi on se että mä laitan sen aiemmin kuin jouluaattona, on muuten niin pirun lyhyt aika ihastella sitä :nolo:

Joulu on hyvä juttu. Vapaata töistä, perheenjäsenien seura, kirjoja ja karkkia. :):haart:

Glögiä on mennyt jo pari tölkkiä.

Jes! Alkaa täällä Oulun läänissä jo näyttämään talvelta, vaikka mistäs noista ilmoista tietää miten ne kerkee vielä vaihdella. Toissapäivänä sato räntää, mutta eilen ja tänään taivas heittää lunta, joka mukavasti narkuu kengän alla:haart:

Tosin aamulla seitsemän aikaan ei aina ole niin kiva harjata autoa, mutta talvella pitää olla lunta.

En ole vielä joulua jaksanut pahemmin ajatella, mutta naapurusto on aloittanut jo valojen pitämisen. Voi olla että itsellä jää koristelu jouluolut pulloihin, joita pitänee ostaa. Ehkä vois sähkökynttelikön hommata (hemmetti, onkohan mun testotasot alkaneet jo laskea, kun tämmöstä ajattelen:D)

Laitanpa samat kommenttini tänne, kun menin erehdyksissäni postaamaan negatiiviseen "joulu tulee..."-ketjuun. Olen siis juossut kaupoissa joululahjojen perässä ja saanutkin melkein ne kaikki kiinni. Voipi tulla tylsää loppuajasta, kun ei ole enää mitn salatehtäviä tekemättä. Toisaalta ostamalla ne mielessä pyörivät lahjat varastoon, saa suurimman jouluhypetyksen siirrettyä taka-alalle. Tässähän nyt vielä on sitä aikaa... No lahjojen jälkeen on hyvä keskittyä joulusiivoukseen:jahas:

Ps. Pikkujoulut on hyvä järjestää kotona: saa hyvän tekosyyn ottaa joulukoristeet esille:hyvä:

Nyt alko karmiva tunne hiipimään niskavilloihin että täällä olisi pelkkiä naisia ja minä keskustelemassa joulusta...Tunnen itseni epämiehiseksi.

Äläs nyt perkele. Täälläkin alkaa pikkuhiljaa jo lumi pysymään maassa, tai lähinnä aika märkäähän tuo vielä on. Mutta kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa taas hiipiä ajatus että kohta se joulu taas on. Ehdottomasti vuoden parasta aikaa, se koko kuukausi odotusta ja sitten se huipentuu muutamaan päivään :)

Onhan tässä jo muutaman tölkin taas glögiä kumonnu :)

Nyt alko karmiva tunne hiipimään niskavilloihin että täällä olisi pelkkiä naisia ja minä keskustelemassa joulusta...Tunnen itseni epämiehiseksi.

Ällös pelkää. Nopeella silmäyksellä ketjuun on tähän mennessä kirjoitellut n. 66 eri henkilöä, joista naiseksi paljastuu nimimerkkiä vilkaisemalla ehkä reilu 12kpl. Selkeä enemmistö on siis miehiä :joulu1:

Mä tosin joulufanina postaan törkeesti eniten tähän mut se tuskin haittaa ketään :nolo:

Kaupasta lähti muukaan 'Kotivinkki Joulu', ei malttais päästä selailemaan sitä...:dance:

main_pic.jpg

Ei tossa kotivinkissä mitään ihmeellistä ollut.

Nyyh. Älä spoilaa. Ja voin olla eriävää mieltä :joulu6: Selaanpa sen heti ja editoin tähän jos löydän jotain hyvää!

Edit:

Jouluvinkissä lähes kaikki olivat kiintoisia juttuja, muutama jää sivumpaan. Kauniit pakettitarrat tulivat lehden mukana, tosi jees. Jutuista eniten kiinnostavia:

1. Melkein kuin tallin joulu -juttu kuvineen
2. Joka päivä yhtä seikkailua -juttu kuvineen
3. Alppien joulukaupungissa -juttu kuvineen
4. Kirje joulupukille -kirjoitus
5. Hillitysti hurmaava -vinkit
6. Tähtiainesta -vinkit
7. Valovoimaa -vinkit
8. Liekkien tanssi -vinkit
9. Tunnelma katossa -vinkit
10. Kuusi kertaa kuusi -vinkit

Sekä tietty varmasti hyvät kolumnit ;)

Mä taas odotan innolla Kotivinkin Jouluherkut-lehteä:dance: Ihanaa päästä tutkimaan reseptejä ja miettimään mitä hyvää sitä joulupöytään perinteisten herkkujen lisäksi tekisi.
Parina jouluna on jälkkäripöydässä ollut valkosuklaa-juustokakku juhlistamassa pienimmän lapsen synttäriä.

Nyyh. Älä spoilaa. Ja voin olla eriävää mieltä :joulu6: Selaanpa sen heti ja editoin tähän jos löydän jotain hyvää!

Edit:

Jouluvinkissä lähes kaikki olivat kiintoisia juttuja, muutama jää sivumpaan. Kauniit pakettitarrat tulivat lehden mukana, tosi jees. Jutuista eniten kiinnostavia:

1. Melkein kuin tallin joulu -juttu kuvineen
2. Joka päivä yhtä seikkailua -juttu kuvineen
3. Alppien joulukaupungissa -juttu kuvineen
4. Kirje joulupukille -kirjoitus
5. Hillitysti hurmaava -vinkit
6. Tähtiainesta -vinkit
7. Valovoimaa -vinkit
8. Liekkien tanssi -vinkit
9. Tunnelma katossa -vinkit
10. Kuusi kertaa kuusi -vinkit

Sekä tietty varmasti hyvät kolumnit ;)

Ei prkl....Luin tota lehtee viikonloppuna varmaan joku kaksi tuntia putkeen...nyt hävettää :D ... miehet hopi hopi tänne kirjoittelemaan ettei eve ala pitämään mun kanssa mitään marttakerhoa :(

Joulukorttien teko aloitettu virallisesti.... ja kylläpä näyttääkin tulevan varsin hienoja tänä vuonna.

Onko täällä tai tunteeko kukaan ihmisiä joilla on sairas lista täysi kaikkien tuttujen ja vähemmän tuttujen osoitetietoja. Sieltä sitten katsokaan kenelle pistetään kunhan ensiksi on tehty kuukausi joulukortteja ja käytetty kartonkia parin neliömetrin verran. Sairasta!

Silti on aina kiva saada jonkun itse tekemä kortti kuin kaupan halpa ja ruma <3

Onko täällä tai tunteeko kukaan ihmisiä joilla on sairas lista täysi kaikkien tuttujen ja vähemmän tuttujen osoitetietoja.

On se mukavaa edes tavan vuoksi muistaa immeisiä kortilla jouluna.

Ideaa olisi virittää digikuvista valokuvia ja lähettää niitä joulukortteina, kun sattuu olemaan luntakin maassa.

PS. Haluisko Mike kuvata Pakkikselle joulukortteja?

Joulukortteja en ole ruukannut laittaa. Enkä kyllä muulloinkaan yleisinä juhlapäiviä. Siitä saa vain jokavuotisen riesan, jos aloittaa korttien laiton. Mukava tapahan se sinällään on, mutta kun on seurannut porukoiden joka vuotista rumbaa osoitevihkon ja korttikasan kanssa niin jätän mieluummin väliin ja toivotan naamatusten tai kännykällä joulut:)

Fiilistelyä 90-luvulta:
Jordy - C'est Noel
http://youtube.com/watch?v=KB2KBFTEJ_g

En saanu eile unta, ku keksein mitä ostan avokille lahjaksi :D
Heti ku tulee tili nii meen ostaa sen. Ongelmana taas että en varmaa jaksa oottaa jouluun asti vihjailematta mitä siinä on :D Tulee varmasti tykkäämään siitä :hyvä:
Tai se on yhdistetty synttäri- ja joululahja ku on nii kallis :rolleyes:

tulis jo joulu :haart:

Jee. Kotivinkin jouluherkut-lehti tuli. Tai siis sille naiselle tietysti joka meillä asuu.... enhän minä nyt semmosia lue :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom