Joulufanitus, jo vuodesta 2005

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nääh. Mulla ei oo mitään hienoja luomuksia. Uskon että toi sun viritys tulee olemaan extramakee! :)

Tuppaan olemaan turhan ronkeli oikein superhienoon viritykseen, kauppojen koristevalikoima ei tahdo kelvata :D. Kävin viime vuonna Tallinnassa joulumarkkinoilla, olisi pitänyt mennä tänä vuonnakin sinne ostamaan koristeita. Tykkäisin eniten valkoisista lasi- ja posliinikoristeista, joissa on valkoista glitteriä, mutta täällä meinaa olla eniten hopea/harmaa -osastoa, joka taas ei miehelle kelpaa. Mulle kelpaisi kulta muuten, mutta kuusessa on jo punaista ja hopeaa, niin tykkään että tulee sitten liikaa värejä. Eikä ole mielestä latvakoristettakaan. Mutta luotan että ensi vuodeksi ehdin kasata enemmän mieleisiä juttuja. Ihan hieno jalkakin löytyi, sellainen takorautainen kiemurajuttu :hienotselitykset:

Ois helpompaa että mies ois ollu tuhma eikä kiltti, koska nyt sen lahjojen paketoimisessa oli kauhea homma ja paperitkin loppui kesken. Olis ollu nopeempaa paketoida yks kasa risuja...

Huomenna lahjasavotta jatkukoon!

1451983_10152047410196668_1440238087_n.jpg

Meillä on myös "joulukuusi" :)

1520615_10152047451596668_1936355063_n.jpg

Netflixistä löytyi eilen tunnelmallinen joulutakka-pätkä, ja joulubiisitkin soi taustalla. Hyvää matskua lahjojen paketoimisen taustalle, siinä ne liekit loimuaa ja takkatuli räiskyy- Tosta takasta ei kyllä pääse joulupukki tulemaan kylään tai on vähän liian Ring-touhua :joulu4:

1499474_10152048887726668_265159637_n.jpg

Ei jumalauta, nyt sitä ei voi enää siirtää, joulusiivous on edessä. Mutsilta otin muovikassillisen koristeita, että eiköhän se joulu tule tännä munkin kotkanpesään:joulu6:

Ei jumalauta, nyt sitä ei voi enää siirtää, joulusiivous on edessä. Mutsilta otin muovikassillisen koristeita, että eiköhän se joulu tule tännä munkin kotkanpesään:joulu6:

Hyvä Siigramii! Hyvin ehtii vielä siivota, ja ei kukaan sun komeroihin kato. Sinne vaan kaikki romu :D Imuroit vähä ja pyyhit pölyt ni se on siinä. Ja jos pidät hämärästä ja sytyttelet kynttilöitä ni ei ees huomaa vaikka ois sekaisempaa. Ei kannata joulusiivosta siis stressata :)

Jepjep, huomenna pitäs olla jouluaatto. Ulkona on saatanan valosaa ja melkee aurinko paistaa, hyvä ettei nurmikkoa joudu leikata.

Pimeäähän siellä on ku perslävessä kun ei ole lunta. Mutta vihreää kyllä, päiväsellä. Onneksi sitten illalla kun on sisällä niin ei pimeessä edes huomaa millaista ulkona on. Joulu alkaa huomenna, säästä huolimatta :)

Ei helevetti:D

Olen ilmeisesti ollut poikkeuksellisen kiltisti, koska eräs pakkiksen punttimummo oli kutonut mulle Black Edition villasukat, joita koristaa KTM-oranssit raidat.
IMG_5017.jpg
En uskalla käyttää noita ettei ne kulu:D

Tuli kyllä vähän:joulu6:mieli.

No mutta! Sehän on jouluaatto huomenna, jes!

Heh heh. Olen tämän viikon töissä ja pakon edessä olin vanhan isoäitini vuoksi raahautumassa aattoillaksi kotiin. Nyt on mutsin auto, joka oli tuon suunnitelman edellytys, tehnyt tenän ja kaatuu ehkä koko juttu. Tämän akku on lopussa enkä saanut varmoja tietoja puhelimitse. No, olen tyytyväinen jos kaatuu niin säästynpähän matkustamiselta.

OT: Mikä siinä onkin että jotkut havahtuvat lataamaan kännykän vasta kun se tosiaan ilmoittelee akun loppumisesta, eivätkä tajua heittää sitä vaikka joka päivä tai edes parin, kolmen päivän välein laturin päähän... Ja sitten kriisitilanteessa ei olla tavoitettavissa. Ja näistä tilanteista huolimatta ei edes opita lataamaan. Kyse siis ihan vanhanmallisesta kännykästä eikä älypuhelimesta, joissa paljon lyhyempi akunkesto.

Hyvä Siigramii! Hyvin ehtii vielä siivota, ja ei kukaan sun komeroihin kato. Sinne vaan kaikki romu :D Imuroit vähä ja pyyhit pölyt ni se on siinä. Ja jos pidät hämärästä ja sytyttelet kynttilöitä ni ei ees huomaa vaikka ois sekaisempaa. Ei kannata joulusiivosta siis stressata :)

Ei kyl tää tehtiin ihan pitkän kaavan mukaan, matot tampattiin ja lattiat luututtiin Andyllä. Pidän kyllä hämärästä nää mun olohuoneen "joulu"valot ovat olleet viime- tai toissa vuodesta koska todellakin tykkään chillailla hämärässä:joulu1: Kynttilät ovat ojennuksessa, sitten täällä on vähän pukkia, possua ja enkeliä ympäri kämppää.

Ei saatana mä vaan tärisen ja ootan huomista. Tänään vielä olka/ojentaja jumppa, huomenna töiden jälkeen selkää veivaamaan ja sen jälkeen suoraan valmiiseen pöytään. Niitä gainsseja odotellessa.

Ensimmäistä kertaa aikuiselämäni aikana huomaan tykkääväni joulusta. Mulla on jouluvalot duunissa ja kotona. Olen kuunnellu joululaulujakin ja äsken väänsin glögikakun kaappiin huomista oottamaan. Nyt himmelin tekoon. On kyllä aika himmeetä. Edelliset hyvät joulufiilikset ollu ala-asteikäisenä ja sen jälkeen oon aina inhonnut joulua. Onkohan tää nyt jotain keski-iän lähestymiseen liittyvää pään pehmenemistä, vai johtuuko siitä, et rinnalla on mies, joka tekee joulufiiliksen?

Kaikki muu on valmiina, kinkkua vielä odotellaan uunista, pari rentouttavaa siideriä odotellessa. Ja aamulla aion nukkua pitkään (ainakin kasiin, jos lapset sallii). Huomenna haen äitin miehekkeensä kera meille vastaanottamaan Joulupukkia, saunomaan, syömään ja istumaan iltaa. Joulu on kyllä aika <3

Ite aattelin kipasta prismasta lisää seinämaalia ja lähteä maalaamaan viimeisen kerroksen uuden kämpän seiniin. Huomenna jos saisi noi lattiasuojaukset pois, niin vois muuttaa loput kamat. Tänä vuonna en ole paljoa joulua ehtinyt kelailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom