Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Joulupukin kuumatlinjat ja muut vahdattu läpi. Nyt sitten joulusaunan kautta odottamaan iltaa, että saa syödä jouluruokia ja jakaa lahjoja! Hyvä joulumieli on, vaikka ei lunta ookkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää joulua kaikille! En muuten välitä joulusta, mutta on tässä hyviäkin juttuja: ei vituta sairastaa kun on tälläsiä imo turhia päiviä nämä. Tai no, vituttaa tämä sairastelu silti hieman, mutta ei niin kauheasti. Ja eipä tule jouluruokaakaan ahmittua, kun ei ole ruokahaluakaan.

Muija tulee kohta duunista, molemmilla on vapaata ensi perjantaihin asti, kummallakaan ei ole sukulaisia koko maassa, joten saamme olla rauhassa koko joulun. Paras joulu koskaan!

Tulihan niitä lahjoja, vaikken mitään toivonut enkä pyytänyt, muumimukia, alkoholia, rahaa... Ja olen kyllä lisäksi saanut pelata lasten saamia pelejä ja rakentaa heidän lego -juttujaan. Oikein mukavaa ollut ja syöty on, liikaa.

Mä olin ollut yllättävän kiltti :)

Sama homma. :) Ei sitä nykyään enää pyytele tai osaa odottaa lahjoja, mutta kyllä nuo porukat näköjään vieläkin haluaa lahjoa. Kylpytakin sain, uuden paistinpannun, leffalippuja ja vähän rahaa. Ja isäukko lupasi ostaa uuden akun autoon kun vanha sippaa ihan justiinsa. :thumbs:

Sama homma. :) Ei sitä nykyään enää pyytele tai osaa odottaa lahjoja, mutta kyllä nuo porukat näköjään vieläkin haluaa lahjoa. Kylpytakin sain, uuden paistinpannun, leffalippuja ja vähän rahaa. Ja isäukko lupasi ostaa uuden akun autoon kun vanha sippaa ihan justiinsa. :thumbs:

Hienoa :) Mä sain salivyön, 16kg:n kahvakuulan, taskumatin, parit villasukat (toiset niistä Tapparan :) ), kihartimen, koruja, kuvia, jne...

Isi lupas huomenna tehä viä aamulla riisipuurot, joten oottelen aamua jo nyt! Sit saaki joulumättämine riittää tälle vuotta ja voi hyvillä mielin lähtee takas Kiinaa vetää riisiä :D

Kyllä nyt on joulumieli ollut vähän koetuksella... Tilasin eräästä nettikaupasta lahjoja ja sivuilla oli iso ilmoitus, että tiettyyn ajankohtaan mennessä tilatut paketit ehtivät jouluksi perille. No eipä ehtinyt, seurantakoodin mukaan paketista on tullut ilmoitus, mutta ne eivät ole vielä edes lähteneet matkaan! PRKL! Kyllähän sitä itselle ostettuja voi hetken odottaa, mutta kun siellä oli myös muille suunniteltuja paketteja!

Kyllä kohta pitää ekat tortut tekasta! Sain tänään oppilaalta hänen ite tekemänsä joulutähtiaskartelun. Hemmetin hieno, aion pistää ikkunaan. Ja kai se on kohta harjotuskinkku paistettava! :)

Vielä en oo kotona joulua laittanut, mutta töissä oon syöny jo pari torttua ja kaupassa hypistelin joulukuusen palloja :hyvä: Jos joulukuun alkuun odottelis ja sit laittelis hiljalleen verhoja ja valoja, hihii!

edit. joulukalenterit ostettiin tietenkin jo viime kuussa!

Lahjavinkkejä 25v ja 30v broideille? :rolleyes:
Yleispätevä ja aina toimiva lahja aikuiselle ihmiselle on tottakai viina. Myös erilaiset hajuvedet tai vaatteet toimii aina. Sitten hyvä mutta tylsähkö lahja on lahjakortti vaikka urheilukauppaan.

Viinipullo on siitä kiva lahja, että mä säästän pitkän pennin vuodessa kun vien niitä lahjaviinejä tuliaisiksi illanistujaisiin ja muihin pienempiin bileisiin :D

Piparit on korkattu täälläkin mutta ei vielä muuta. Paras kaveri tulee mun luo viikonlopuksi viikon päästä, silloin olisi tarkoitus viimeistään avata glögikausi ja varmaan muitakin jouluherkkuja.

Ensimmäiset laatikot ja joulutortut tälle vuodelle syöty. Nyt kun joulumieli löydetty, voisikin ensi viikolla suunnata ostelemaan joululahjoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom