Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Sopiva ja hyödyllinen lahja

Lahjavinkkejä 25v ja 30v broideille? :rolleyes:

Miehelle ja naisellekin juuri sopiva lahja:

Sivusto
Video

faceboo_tuotekuva.jpg

Todella monikäyttöinen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puoltoista kuukautta töissä 300km kotoa ja koko tämä aika käytännössä yksin, poislukien paria reissua kotiin. Tyttöystävä ja kaikki läheisimmät sukulaiset, hyvää ruokaa. Maanantaina kotia pariks päiväks joulunviettoon.

Ei ole koskaan ennen ole ollut samanlainen innostus joulua kohtaan. Jos ei lapsuuden odotusta lahjoja kohtaan lasketa.

Puoltoista kuukautta töissä 300km kotoa ja koko tämä aika käytännössä yksin, poislukien paria reissua kotiin. Tyttöystävä ja kaikki läheisimmät sukulaiset, hyvää ruokaa. Maanantaina kotia pariks päiväks joulunviettoon.

Ei ole koskaan ennen ole ollut samanlainen innostus joulua kohtaan. Jos ei lapsuuden odotusta lahjoja kohtaan lasketa.

Itsellä kolmisen kuukautta Skotlannissa, ei reissuja takaisin välissä. Itelläkin joulunodotukset kohdallaan niin sanotusti.

Tää on iso juttu et tänä vuonna tuli valkea joulu! Ei ihan vielä sellasta täydellistä jpoulufiilistä oo tullu mut toivotaan et tän päivän aikana tulee.

Musta on aivan loistavaa, ettei mun tarvitse viettää sellaista perhejoulua, koska oma sukuni on olematon ja levällään eikä ole kenenkään muunkaan sukua, jonka kanssa pitäisi viettää juhlapyhiä. Mua väsyttää ja rasittaa sukulaisvierailut jouluna, vaikka kyse olisi "vain" siitä, että menen johonkin muualle viettämään joulua eikä mitään mummien ja serkkujen ja koirien luona ravaamisia olisi. Tykkään siitä, että saan nyhvätä koko jouluaaton miehen kanssa kaksin omassa kodissani ja lapsikin menee isänsä vanhemmille viettämään juuri sitä perhejoulua. Minä saan olla rauhassa ja olla vaikka kännissä jos niin lystään.

Tein minitorttuja, tosi käteviä kun voi syödä neljä kertaa enemmän :d

Lepo ja ruoka ovat tärkeimmät asiat itselle joulussa yhdessäolon ohella. Loppiaista myöten nuo pyhät asettuvat vaan aika hankalasti työviikkoja rikkomaan. Käytännössä viikot ovat sen verran "rikkonaiset", että 2,5-3 viikkoa Suomi on "kiinni", kuin kesäloma-aikaan. Duunarille ja esim. julkisen puolen työntekijälle hyvä, mutta esim. yrittäjälle heikompi homma.

Meillä kävi eilen mun äiti miehensä kanssa kylässä, syötiin, saunottiin ja tissuteltiin. Joulupukkikin kävi, lapsia jännitti sen verran, ettei kumpikaan tunnistaneet Joulupukki-enoaan :D Söin liikaa, örgh, ruokaa, juomaa ja naposteltavia jäi yli ihan hirveesti, syön siis tänäänkin liikaa. Aloitin aamun kahvilla ja sipsillä, ei varsinaisesti hyvän makuinen yhditelmä. Lasten toimimaton lahja-autorata oli pettymys, ehkä mua vitutti enemmän kuin lapsia, koska saihan ne muutakin kivaa. Noh, autorata vaihtoon ja toivottavasti toimiva tilalle. Vaikka joulu onkin ihan jees, niin onneksi se on kuitenkin vain kerran vuodessa!

Kyllähän tätä odotti ja sitten sairastui koko jouluksi oikein kunnon vatsatautiin. Joulu meni siis syömättä ja vettäkin tuli juotua väkisin. Tekis mieli itkeä :itku:

Rakastan joulua! Tänä vuonna on ollut erityisen ihanaa koska on lunta. Ystäväni Englannissa varmaan vihaavat minua koska olen lähetellyt kuvia koko ajan eikä siellä tietenkään ole yhtä kaunista :D olen käynyt hiihtämässä, paijaillut eläimiä ja huomenna menen ratsastamaan lumiseen metsään. Vielä olisi ohjelmassa myös pulkkamäki ja luistelu. Otan lumesta kaiken ilon irti koska en varmaan taas tule Suomeen kuin vasta ensi jouluna.

Perheenjäsenet kävivät luonani pikaisesti kesällä mutta en ole kunnolla nähnyt heitä sitten viime joulun. Ihana olla viikko siskojen ja äidin kanssa, muistaa miten onnekas onkaan kun omistaa ihanan perheen :haart:

Woe vitsi. Oli jäänyt tämä ketju täysin huomaamatta! Olen kyllä aivan kamala jouluhössöttäjä. Tänäkin vuonna jo marraskuun lopussa piti laittaa kämppä "joulukuntoon" :P
Parasta joulussa on sen odottaminen ja valmistelu, leipominen, lahjat ja jouluna Perhe !

Onneksi joulu on kuitenkin kerran vuodessa - Ei tuota syömisen määrää kestäisi liian usein...

Tiedän, että on vasta lokakuun loppu, mutta haluaisin jo aloittaa maltillisen jouluhörhöilyn. Tässä ketjussa voisi keskustella ja jakaa vinkkejä ja kuvia sisustamiseen yms ilahduttavaan toimintaan liittyen.

En usko olevani ainoa, joka on jo ripustellut valoketjuja tuomaan tunnelmaa.

Ihanaa Sylvi! Minulla on tosiaan jouluiset muumi-lakanat jo käytössä, sekä ensimmäiset lahjat hankittu. Olen pohtinut, että tekisin itse joulukranssin oveen. Täytyypä ostaa kuumaliimapistooli :cautious:

Tiedän, että on vasta lokakuun loppu, mutta haluaisin jo aloittaa maltillisen jouluhörhöilyn. Tässä ketjussa voisi keskustella ja jakaa vinkkejä ja kuvia sisustamiseen yms ilahduttavaan toimintaan liittyen.

En usko olevani ainoa, joka on jo ripustellut valoketjuja tuomaan tunnelmaa.

Eikai siinä, kieltämättä tuli joulu fiilikset kun käväsi ruokakaupassa jonka hyllyt notkuvat jo kaikenlaista jouluherkkua ja krääsää.

Valoketjuja ei ole ikkunassa viime vuonna ne tais olla ikkunassa vasta joulun jälkeen. :D Olen aika sotkuinen henkilö enkä niinkään visuaalinen, mutta kyllähän nuo näin pimeään vuodenaikaan piristää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom