Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Jos tänävuonna vaimon kanssa otaisi itselleen siivousfirman siivouspalveluita päiväksi niin ei tarttisi tehdä joulusiivousta. Siitä voisi tulla hyvä joulufiilis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on muuten loistokas idea! Eka joulu tässä uudessa talossa, onneks kuusen paikka on katottu valmiiks jo ekan näytön aikana niin ei tartte sittä miettiä :)

On kyllä tosi hyvä idea ostaa vaimolle siivouspalvelu lahjaksi, kannatan!

Itsellä tuli ostettua jo ensimmäiset joululahjat. Vietettiin lomaa Espanjassa eikä seura oikein voinut ymmärtää, miten jolloin voi olla joulu mielessä, hehheh.

No minä ajattelin ihan kyllä myös itseäni tuossa siivouspalvelujutussa. Ei meillä valitettavasti mene niin että pääsisin tuon siivouksen laistamaan.

gg99t.jpg

Kertokaas suosikkireseptejänne jouluiseen leivontaan. Olen tässä kaavaillut jouluista juustokakkua (liivate), mutta en ole oikein löytänyt mieleistä kokonaisuutta niin meinasin yhdistää simppelin valkosuklaajuustokakun piparipohjaan ja glögikiilteeseen. Samalla alkoi tietysti muukin teemaan liittyvä houkutella :)

Tuosta natsitorttu uutisesta tulikin mieleen, että voisi hyvissä ajoin ennen joulua leipoa niitä. Ehdottomasti joulun paras herkku! Menee illassa pari pellillistä helposti :)

Pari seuraavaa viikkoa pitäisi juosta lahjoja ostamassa. Ei nyt suurempia, 300€ saa luvan riittää kaikkeen. :)

Tänään ensimmäiset joulutortut. Kalenteristakin muutama luukku aukaistu!

Pari seuraavaa viikkoa pitäisi juosta lahjoja ostamassa. Ei nyt suurempia, 300€ saa luvan riittää kaikkeen. :)

Tänään ensimmäiset joulutortut. Kalenteristakin muutama luukku aukaistu!

Aloin jo kunnolla etuajassa tänä vuonna lahjoja hankkimaan, että ei tule sitten kauhea kiire. Tuloksena tähän asti on lahja isälle, veljelle ja sen tyttöystävälle.

IMG_20131203_201553.jpgIMG_20131203_201656.jpg
IMG_20131203_203248.jpgIMG_20131203_204408.jpg

Tein joku aika sitten joulukranssin oveen. Tuli hieno vaikka ite sanonkin ;)

Joulukoristeita olen jo laitellut joulukuun alusta, mutta meillä niitä on aika hillitysti. Sellaisia suurin osa että voisi olla muulloinkin kuin jouluna. Pitää varmaan valokuvata joulutunnelmia kotoa vaikka huomenissa kun on paremmin aikaa.

Hanget korkeat nietokset puuttuu, ja harmikseni näyttää siltä että lunta ei välttämättä ole tulossa ollenkaan. Tosi kurjaa sen puolesta. Mä en ole vielä käynyt jouluostoksilla joka on aivan poikkeuksellista. Tällä viikolla ajattelin sunnuntaina mennä ostamaan ekoja lahjoja. Niitä kun hankkii ja rauhassa paketoi niin alkaa se joulumielikin heräillä.

Joululeffoja sen sijaan olen katsellut tosi paljon, ja niitä suosittelen muillekin. Ovat kuitenkin yleensä todella leppoisaa viihdettä ja ihania joulujuttuja niissä :) Hiljattain katsoin juuri legendaarisen ja hauskaakin hauskemman "Joulupuu on kärvennetty", ja sen olen katsonut jo varmaan sata kertaa... :lol2:

images (7).jpg

Missä kupeksii kaikki joulufanit? Tasan viikko jouluun! Aktivoitukaa!

images (2).jpg

Kyllä pitäis aktivoitua. Kuusi puuttuu, jouluverhot puuttuu, piparit leipomatta, joulumieli on hukassa :O Lahjat on sentään ostettu ja paketoitu sekä pukki tilattu. Pitäsköhän askarrella paskarrella lumihiutaleita keittiön ikkunaan lasten kanssa :)

Kyllä pitäis aktivoitua. Kuusi puuttuu, jouluverhot puuttuu, piparit leipomatta, joulumieli on hukassa :O Lahjat on sentään ostettu ja paketoitu sekä pukki tilattu. Pitäsköhän askarrella paskarrella lumihiutaleita keittiön ikkunaan lasten kanssa :)

Aktivoidutaan kaikki yhes koos än yy tee nyt!

Kuusta ei ole meillä kotona eikä tule, ei ole tilaa. Sen sijaan joulukuun 1pv laitoin isoon korkeaan lasivaasiin joulukuusenkoristeita ja valot. Täytyy ottaa kuvia muistakin joulukoristuksista mitä jotain pientä tunnelmaa olen yrittänyt laittaa.

Ei myöskään leivota eikä tehdä mitään jouluruokia, sillä niistä mennään nauttimaan maalle mökille mun vanhempien kanssa, eli luvassa on siis sellaista hieman vanhan ajan joulua sitten pyhien ajan kun muuten ollaan tämmöistä modernimpaa kaupunkilaisjoulua :)

Lahjoja oon käynyt itsekin ostamassa, sunnuntaina ekaa kertaa ja neljä tuntia meni. Miehelle sain hankittua kymmenen lahjaa, pari vielä puuttuu. Lupasin tänä vuonna rajoittaa lahjamäärässä... :rolleyes: :lol2:

Joulu on hyvä. Vielä kun joku tonttu kävis siivomaassa mun kämpän.

Joulu on hyvä. Vielä kun joku tonttu kävis siivomaassa mun kämpän.

Eiks sulla oo ees perinteistä saunatonttua joka vois hoitaa sen?

Meillä on saunatonttu, mut ite joutui siivoo... Laiskemmanpuoleinen citytonttu siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom