Joulufanitus, jo vuodesta 2005

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ah joulusauna! Ainoo hyvä asia joulussa, kinkun ja vapaiden lisäksi. Pitäis laittaa kärcheri höyryymää jot sais paikat kiiltää. Kuusi on varastossa jo kuivumassa. Lahjat on jo mietitty. Ehkä lähden hakemaan niitä jokupäivä.

Voi perhana joo, pohjanmaan keskustamöksällä ei voikaan saunoa ihan yötäpäivää. Kun on taloyhtiön sauna, no rahalla saa ja pääsee joten pitää bookata aamuun ja iltaan aika. Ja kummisetä+täti asuu 100m päässä. Vantaalla on kaikki koristelut jo tehty ja lahjoja on 4 pussillista.

Pohjanmaa pitää koristella jahka sinne päästään ja purkaa koristelut viikon päästä kun lähdetään. Kinkku on 5kg, eihän sitä pienemmällä tuu miksikään.

Tämmöisenä näen joulusekoilijat:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niilo on ihana, jouluinen videokin, mitä nyt sivusilmällä katselin ja kuuntelin ;)

Vielä olisi muutamat lahjat hankkimatta, eilen vein postiin siskon ja kummitytön paketit, harmi kun eivät tule tänä jouluna pohjoiseen. Joulutorttuja leivottu kuun alusta lähtien ja joululaulut on soineet Taivaskäden kartanossa marraskuun alusta alkaen. :D Perjantaina junaan ja pohjoiseen viettään joulua, mukavat 2,5vko joululomat. :D

Kinkku on 5kg, eihän sitä pienemmällä tuu miksikään.

Tuohan menee jo aattona. :D

Hahaa, minäpäs aloitinki heti aktivoitumisen ja kävin ostaa SPR:n kirppikseltä joululiinoja. joulurätei.jpg

Ai niin, onhan meillä reilu 7kg kinkkukin jo odottamassa, tänään nostettu kylmiöön. Kah, kyllähän se joulu sieltä vaan hiipii :)

Aktivoidutaan kaikki yhes koos än yy tee nyt!

Kuusta ei ole meillä kotona eikä tule, ei ole tilaa. Sen sijaan joulukuun 1pv laitoin isoon korkeaan lasivaasiin joulukuusenkoristeita ja valot. Täytyy ottaa kuvia muistakin joulukoristuksista mitä jotain pientä tunnelmaa olen yrittänyt laittaa.

Mä sain kuusen tänään, on tuollainen pöytämalli (aito kuusi kuitenkin, työkaverin pihasta). Meillä on 6 + 2 hengen ruokapöytä kahdelle hengelle, siihen menee tuollainen alle metrinen kuusi kivasti.

Mä sain kuusen tänään, on tuollainen pöytämalli (aito kuusi kuitenkin, työkaverin pihasta). Meillä on 6 + 2 hengen ruokapöytä kahdelle hengelle, siihen menee tuollainen alle metrinen kuusi kivasti.

Tää kertomus vaatis kyllä kuvia oheen!

Kun on kuule koristeetkin vielä kaupassa! Mies ymmärsi vihdoinkin, että tykkääkin joulusta, joten aika paljon olennaista puuttuu vielä :D

No sitte otat kun se on valmis, eiks jep!

Itekin otin muutama päivä sitten kynttelikön ikkunanreunukselle vain huomatakseni, että se ei syty. Siinä se nyt sitten on, pimeä kynttelikkö pimeässä ikkunassa...

Kuulostaa aika synkälle :D

Jep, kalpenee kyllä varmasti sun luomusten rinnalla!

Nääh. Mulla ei oo mitään hienoja luomuksia. Uskon että toi sun viritys tulee olemaan extramakee! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom