Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Mä huomasin eilen ettei mulla ole lahjanauhaa ja en päässy paketoimaan :( pitää käydä ostoksilla.

Ite muistan vetäneene ihan sanomalehteen ja kengännauhoilla kiinni, rusetille..Ei se paketti vaan se sisus ;)
Se joulun maaginen lämpö, koti koristeltu, piemenevät illat kaivaa kynttilät esiin, hymy hiippailee punottaville (pers)poskille ja yleinen ilmapiiri paranee ihan itsestään..:) Lahjoja alan haalimaan koht jo kasaan ni ei iske paniikki lähempänä aattoa !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite muistan vetäneene ihan sanomalehteen ja kengännauhoilla kiinni, rusetille..Ei se paketti vaan se sisus ;)
Se joulun maaginen lämpö, koti koristeltu, piemenevät illat kaivaa kynttilät esiin, hymy hiippailee punottaville (pers)poskille ja yleinen ilmapiiri paranee ihan itsestään..:) Lahjoja alan haalimaan koht jo kasaan ni ei iske paniikki lähempänä aattoa !

Kyllä sen paketin pitää myös säväyttää :D

Vaikka joulussa on rasittavatkin puolensa, kuulun enemmän tähän "fanittajien" leiriin. Tykkään jouluruuista, joulufiiliksestä ja kaikista perinteistä mitä tähän juhlaan liittyy.

Mä en niin koristeista piittaa. Yhen harmaan tähden aattelin johonkin ikkunaan asettaa joskus joulukuun puolivälin jälkeen. Keittiöön kai. :) Siellä kun on harmaata.
Kynttilöitä poltellaan, mutta niitä poltellaan muutenkin.

Mä en niin koristeista piittaa. Yhen harmaan tähden aattelin johonkin ikkunaan asettaa joskus joulukuun puolivälin jälkeen. Keittiöön kai. :) Siellä kun on harmaata.
Kynttilöitä poltellaan, mutta niitä poltellaan muutenkin.

En mäkään nyt mikään friikki tän asian suhteen ole vaan on se kiva jos on jotain pientä :) Tuntuu että mitä vanhemmaks tuun sitä enemmän tykkään kaikesta turhasta rojusta jouluna :D

Ajattelin laittaa joulukartion kohta käytävälle valaisemaan kulkua. Ja parvekevalot tällä viikolla jahka nyt taas kerkiää! Joulu on ihmisen parasta aikaa.

Mä voisin asetella pläkkilyhdyt jonnekin. Onhan ne ihan jouluisen malliset. :D Tosin ne kyllä saa sitten jäädäkin kun niille paikka vain löytyy! :haart:

Ensimmäinen glögilitra juotu, voi jestas kun on hyvää ! Huomenna heti uutta purkkia kehiin... :kuola:

Rakastan joulua. En niinkän sitä lahjarumbaa vaan sitä että on koko suku koolla, kaikilla on hyvä mieli ja on hyvää ruokaa ja juomaa.

Ollut niin paljon kissoja ja kaatuneita kuusia taloudessa, että asiasta viisastuneena kuusen kohdalla katossa sijaitsee koukku, johon kuusi kiinnitetään latvastaan ikään kuin roikkumaan. Kuusi lepää kuusenjalassa, mutta koukku+naru ehkäisee kaatumisen.

Niin niin, se koukku on kiinnitetty sinne aikuisten keinua varten ja sitten huomasit että sitä voi käyttää kuuseenkin? ;)

Itsellä joulu alkoi töissä tuossa heti kesälomien jälkeen ja kiivain joulu jatkuu vielä pari viikkoa. Sitten vähän rauhoittuu mutta hommaa piisaa kyllä tuonne tammi-helmikuun vaihteeseen ainakin ja sitten on joulu paketoitu työn puolesta vähäksi aikaa...

No mutta joo, kyllä sitä tietyllä tavalla jo odottaa. Ihan vaan lasten takia. Ne jo kyselee että milloin laitetaan valotähdet ikkunoihin jne. Vielä ei paljon lahjoista intoilla, keskusteltiin jo että sitä turhaa lelurojua ei paljon toivota, pari itselle täreetä juttua ja muut toiveet saa sitten olla linjaa sukset, luistimet jne.

Voi olla että vielä jonkun kerran kirjoitan tuonne vitutusketjuunkin. Meille tulossa jouluna arviolta 10 vierasta syömään. Onneksi tuo joulu osuu nyt kokonaan arkipäiviin ja se pari jäljelle jäävää on vapaata, eli on rapiat viikon joululoma ensimmäisen kerran sitten kouluvuosien.

Minun pitäisi jotenkin päästä salaa postiin hakemaan yks paketti. Ja salaa pitäis saaha se autosta vielä sisällekin.
En tiiä miten se tapahtuu!!
Kuljetaan pääasiassa yhellä autolla, käydään yhessä kaupassa (postin vieressä), että.... No katotaan kuinka käy! Pitää varmaan ruokkiksella ottaa auto ja poiketa postin kautta vaikka se koukkauksen tekeekin. Möhh...!

Ehdotelkaas arvon pakkislaiset jotain vähän omaperäisempiä lahjoja kun lahjakortit, villasukat tai leffaliput kun en saa mitään järkevää mieleen. Mitään krääsää en ala nurkkiin ostamaan ja ajattelin, että jotain vois tehdä jopa itse, mutta mitä?
e. Niin ja täysi-ikäisille tulee kaikki

^ Jokaisen oman mielenkiinnon, harrastuksen ymsmys mukaan jotain omaperästä? :)

Jouluvaloja ikkuinoissa jo viikon verran, pitäs käydä kellarista kaivaa loputki joulukoristeet ja laittaa kämppä kuntoo ! :) Ja lahjatki pitäs muistaa viel ostaa..

Joulu se vaan on hienoutta. Syöpöttelyä ja juopottelua oman perheen kanssa! :kippis1:

Tänään kaivettu joulukyntteliköt esiin, eilen vaihdettu jouluverhot ! Tästä se lähtee :dance2:

Mielestäni joulua on superkiva fiilistellä etukäteen, joulun jälkeen haluan joulukoristeet äkkiä helvettiin. Kuusi, jouluverhot- ja koristeet ovat poissa silmistä joka vuosi viimeistään 28.12

Minä pidän telkkarin päällä semmoista pientä muovista dinosaurus lasten lelua, jouluna otan sen pois ja laitan siihen sellaisen partaisen tontun kököttämään. Se luo tunnelmaa ja nyt kun on näin aamusella aikaa taidan poistua hetkeksi koneelta ja laittaa olo-huoneen pöydälle punaisen joululiinan.
Pitää vielä ostaa punaisia kynttilöitä, joita on mukava poltella kun on olkkarin valot sammutettuina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom