Joulufanitus, jo vuodesta 2005

MEE taitaa olla aika syvästi hurahtanut jouluun :D Ei siinä mitään, itte en vaan ikinä kykenis näkemään noin paljon vaivaa. Mulle riittää ihan se, että voi olla rauhassa kotona, eikä tartte miettiä mitään työjuttuja tai baariin menemisiä. Hyvät joulut kaikille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sain muute lahjaksi jonku tommosen axe zydeemin mis on suihkugeeli + deodorantti + boxerit(?) ei muuten ollu iha miesten kokoa vaikka pieniperseinen kokooni nähden olenki.. tiä oisko jättäny perseen vai kassit ulkopuolelle (silloin ois ollu sopivat). mut iiven einzels willll faaal! rupee ropisee!!!!

On tää joulu niin lepposaa aikaa! Maha täynnä ja iha koko aja jota herkkui mässättävänä :kuola: Ja pieni hiprakka pääl saunoen ja rentoutuen ahh...

Ostin lapsille stigan lätkä -pelin mikä oli itselläkin pienenä. Paras joululahja myös itelle, koko ilta pelattu :D

e: tuskin maltan odottaa että tulee kavereiden kanssa joku kaljoittelu ilta niin pääsee järjestämään turnauksen :dance:

Helvetin hyvää joulua koko pakkiksen remmille, ja isolle johtajalle (Mike go) myös lämpiöisiä joulunaikoja. Aina ei olla samaa mieltä mut tästä jatketaan.

Huonosti tuhma :) Eikö sitä sillon oo ollu vaan jos ei oo ollu sen enempää kiltti ku tuhmakaan ni sitten on vaan ollut? Meillä oli perheen kesken sovittu ettei lahjoja osteta. Silti melkein jokainen oli arpoja tai printattua t-paitaa ym. ostanut. Sen verran pidin perinteistä kiinni että ex-kissalleni ostin kunnon kissanruokaa :haart:

kyllä tuhmanki pitäs joku pysti tuhmuudesta saada (jos on tarpeeksi tyhmäilly)! ite olin ollu taas yllättävän kiltti! sen sen tekee ku on ainoo kakara ni ei tarvi jakaa muiden hamppien kans lahjuksia :evil:

Eikös tuhmien pitäisi saada niitä kovia paketteja. :evil: huippukiva.fi

Joo, eipä paljon paketteja tullut, mutta ei pitänytkään. Kaikille sanonu että ostaa pennuille jotain jos haluaa.

Nyt maaten, lapsoset herää varmaan seikalta vaikka vasta äsken menivät nukkuun.

Ai nii, sainhan mie itekkin lahjoja. ITSELTÄNI! Olin ollut ilmeisesti alitajuntaisesti tooodella kiltti sillä niukasta rahatilanteesta huolimatta olin hommannut itselleni lahjaksi kirjan, Californicationin 4. kauden ja kahdeksan leffaa.

Mitähän mä valehtelin, kyllähän tälle joululle on yks lahja saatu. Uudehko Steyr-ilmakivääri, jolla pääsee sitten pisteilmakkoa piekkarin rinnalla kunnolla treenailemaan! :)

MEE taitaa olla aika syvästi hurahtanut jouluun :D Ei siinä mitään, itte en vaan ikinä kykenis näkemään noin paljon vaivaa.

Ööö... Itseasiassa en enää ole hurahtanut. Tämän vuotinen jouluhössötys puuttui kokonaan. Karsin lahjojen määrän n. 50% (kuvassa n. puolet lahjoista, mutta siis normaalisti niitä on tuplat) ja muutenkin koristelut ym olivat hyvin minimaaliset, ei esim joulukuusta kun ei tänne kämppään mahdu. En juurikaan panostanut. Hassua että keksit kahdesta lahjakuvasta ja parista kämäisestä koristeesta että olisin nähnyt vaivaa, saati PALJON vaivaa. Päinvastoin!

Mun mielestä lahjasaldo ja koristelu olivat siis lähempänä köyhää kuin rikasta, mutta palaan ruotuun taas ensi vuonna :)

Mutta summa summarum: Joulu oli kiva, vein ukon ekaa kertaa vanhempieni luo mökille maalle ja lahjoja tuli aika paljon suuntaan jos toiseenkin. Mukavaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom