Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Mieli koheni kummasti kun ulkona on valkoinen maa. Kumminkin vituttaa kaupallinen paska ja joululaulut kaupoissa jne. mutta ei siitä sen enempää täällä..

2 viikkoo ollu aivan saatanan kova nälkä kokoajan, jos pistäis sille lopun tos reilu 3 viikon päästä. Sitte kotiin syömään sitä parasta jouluruokaa eli itse tehtyä pizzaa parin hyvän oluen kanssa, loppuilta karkkia, limsaa, jos siinä otevoimatreenin vetäsis jossakin vaihees kotosalla ja sitte kaikenpäälle viä ruokaa niin helvetisti että korvista pursuaa pihalle. Sitte ne 20 tunnin yöunet kaikenpäälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuleekos lapsellisille pukki vaiko ei ?

Meille tuli aikoinaan pukki kun tytöt oli pienempiä, nyt menty muutama vuosi ilman pukkia ja tuolle pojalle 3v ei aiota edes opettaa pukin käyntiä. Jotenkin vaan niin paljon rennompaa ilman sitä pukki säätöä ja aikataulutusta. Tontut käy tuomassa lahjat kuusen alle kun ollaan joulusaunassa ;)

Tuleekos lapsellisille pukki vaiko ei ?

Meille tuli aikoinaan pukki kun tytöt oli pienempiä, nyt menty muutama vuosi ilman pukkia ja tuolle pojalle 3v ei aiota edes opettaa pukin käyntiä. Jotenkin vaan niin paljon rennompaa ilman sitä pukki säätöä ja aikataulutusta. Tontut käy tuomassa lahjat kuusen alle kun ollaan joulusaunassa ;)
Meille tulee, sukulainen. :)
Vaan kun olin vielä kotikotona, mun puhelin sattui muutamana jouluna soimaan just hyvällä hetkellä ja menin työhuoneeseen puhumaan. Äkkiä vaan punaista päälle, tonttulakkia ja partaa.
Tällä välin joku kantoi lahjasäkit ulko-ovelle ja minä juoksin tonttuasussa talon ympäri ja koputtelin ikkunoihin. Koskaan eivät broidit kerenneet katella tontun perään kun näkivät lahjakasat ovella. :) Sitten vaatteidenvaihtoon ja kuuntelemaan broideilta miten just mun poissaollessa se tonttu oli poikennut. :)

On se kyllä ihanaa kun tulee joulu. Saa olla läheisten kanssa ja syödä hyvin ja lapset saa leikkiä serkkujen kera.
Saa nähdä tuleeko tänä vuonna pukki.. tähän asti on joka joulu tullut. Toivottavasti lumi pysyisi jouluun asti.
Ulkona on nyt todella kaunista, kun vihdoin tuli lunta. Itse en hössötä joulusta, vaan osaan ottaa silloin rennosti.

f-king xmas...tulee jostain puuntakaa ja ei ehdi edes alkoon...No onneksi olen jo evakoitunut niistä maista missä kyseistä traditiota vietetään...

Hankittiin täksi jouluksi muovinen kuusi ja kourallinen koristeita (osan toin tuliaisiksi Berliinin joulutoreilta). Aidon kuusen mukana tulee kuulemma ötököitä sisälle, ja ne on muutenkin ihan rumia, niin sen takia muovinen :rolleyes: Vielä pitäisi muutamat koristeet hankkia, kun näyttää vielä vähän paljaalta, etenkin valokuvassa. Punaisia palleroita ainakin ja joku joulutähti tuohon päähän.

Kuusi.jpg

Aattelin systerille kun sitä on tuo kuntoilu alkanut kiinnostamaan niin ostaa lahjaks jonkin fitness/laihdutus-aiheisen krijan/lehtiä :D Joten jos joku tietää jonkun sopivan niin vinkkiä tännepäin kiitos! Tai jos ylipäätään jollain on jotain lahjaideaa alottelevalle naiskuntoilijalle.

Veljentyttärilleni on keksitty lahjat, toinen 19v. toinen 16 v.
Pistän vähän huumoria peliin kun ne on pitäneet minua lapsesta asti sinä hulluilevana setänä.

Nimikortteihin tulee molemmille sama teksti:
"Hyvää joulua suosikki veljentyttärelleni, toivottaa Tarkemo setä.

Lahja on paketti konvehteja hienossa laatikossa ja konvehtirasian alle laitan piilon 50 euroa, se lienee mukava yllätys, nuoret kun tarvii aina vähän taskurahaa - Hemmetti oisin laittanut pari sataa, mutta työttömän budjetti ei kestä.

Raha on kyllä sellanen mitä itse arvostin nuorena. Sama se paljon sitä tulee, kunhan saa kerrankin ostaa jotain "itse" :)

Ärsytti saada aina jotain sukkia ja saippuaa. Nykyään en kaipaa mitään lahjoja. Mielummin vietän aikaa rauhallisesti ja maha täytenä, kun ei ole kiireestä tietoakaan.

Piparit on leivottu (ja syöty :nolo:) ja lahjat on ostettu. Pakko sanoo että tänä vuonna ylitin itseni lahjojen osalta on meinaan erittäin hyvät lahjat kaikille :)

Ootan hulluna kyllä että saan mättää nameja ihan tuskassa koko joulun! :D
Lahjoja on jo liikaa, enää oikeastaan meiltä puuttuu appivanhemmille jotain ja mun äiti kanssa on vähän ongelma. Ideoita?

Ootan hulluna kyllä että saan mättää nameja ihan tuskassa koko joulun! :D
Lahjoja on jo liikaa, enää oikeastaan meiltä puuttuu appivanhemmille jotain ja mun äiti kanssa on vähän ongelma. Ideoita?

Herkkukori ja sinne kaikkee kivaa :) Niitä on kaikenlisäks kiva väsätä :)

Ai saakeli. Dietin lopetan tossa jouluaattona. Sit voi hyvällä omallatunnolla mässätä pari päivää oikee urakalla. Joulu on kyl ihan best juhla ever! Aah oottaa jo The Joulukalenterin 12 luukkua!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom