Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Parasta joulussa on joulusauna, hautausmaalla käynti (pimeällä toki), kova pakkanen (kun lumi narskuu saappaan alla hautuumaalla kävellessä), suuri lumimäärä, lasten ilo, joulukuusen koristelu, jouluherkut, pimeys ja kynttilät sekä perinteiset jouluohjelmat, esim. Lumiukko elokuva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parasta joulussa on joulusauna, hautausmaalla käynti (pimeällä toki), kova pakkanen (kun lumi narskuu saappaan alla hautuumaalla kävellessä), suuri lumimäärä, lasten ilo, joulukuusen koristelu, jouluherkut, pimeys ja kynttilät sekä perinteiset jouluohjelmat, esim. Lumiukko elokuva.

Mun täytyy vahvasti konpata tätä:) Lasken lapseksi pikkuveljeni:D

Joulufanitus 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012

^totta joka sana huppe. Ainut juhla vuodessa jota odotan ja jossa on erityistä arjesta poikkeavaa tunnelmaa.

Tulis jo!! :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllähän tuo joulu on ihan parasta aikaa vuodessa. Nyt kun itellä on pieniä lapsia (3 ja 1v) niin saa alkaa käymään ikäänkun uudestaan niitä lasten jouluja läpi, hyvällä tekosyyllä. :)

Siinähän ne kaikki tulikin. :D 2kk ja viikko niin alkaa joululoma. :D

Muutaman nihkeämmän vuoden jälkeen tänä jouluna on onneksi luvassa 3 ylimääräistä lomapäivää. Mukavaa vaihtelua arkeen eikä tästä mielestäni mitään stressiä tarvitse ottaa. En tiedä mistä nämä puheet ihmisten joulustressistä ja hössötyksestä tulee. Okei lahjoja ostetaan muutamia ja safkaa laitetaan normaalia enemmän mutta meidän lähipiirissä mitään stressiä ainakaan ole, lepposissa merkeissä on aina menty. Mainoksia voi olla katsomatta ja kauppakeskuksissa käymättä jos joulumarkkinointi häiritsee. Olen siis jonkin sortin joulufani.

Mulle joulu ei ole aikuisiällä merkinnyt oikein mitään, mutta nyt äytyy sanoa, että tänä vuonna pitkästä aikaa jopa hieman odotan joulua. En itseni takia, mutta tytär on nyt 2,5 vuotias eli on jo varsin hyvin kärryillä maailman menosta.
Hänen kauttaan pääsee varmasti itsekin näkemään taas sitä lapsen riemua joululahjoihin ja muuhun sellaiseen liittyen. Joulukuusessa ja muissa koristeissa on myös jotain tarkoitusta, kun on perheenjäsen joka varmasti innostuu niistä.

Opiskelijana joulu on hienoa aikaa. Lähes kahden viikon vapaat jolloin kerkiää perehtymään kunnolla glögin makuun.

voi ruveta jo soittaan joululaulujakin :joulu5: tässä teille erilainen joululaulu :joulu8:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto, huomaa lähestyvän joulun, kun autolla ajaessa stalkkaa koko ajan tienvierustaja ja koittaa pongata sopivaa joulukuusta. Nyt on parista paikkaa pongattuna kuusi valmiiksi, mutta pitänee varrota vielä pari kuukautta ennen varkaisiin menoa.

Meillä ois pihassa kuusia vaikka muille jakaa. Vaan tuskin ees itelle otetaan. :) Liikaa sotkua ja mun säkällä kissat rakastais kuusta myös. :D

- - - Updated - - -

Mä huomasin eilen ettei mulla ole lahjanauhaa ja en päässy paketoimaan :( pitää käydä ostoksilla.

No senhän voi laittaa jälkikäteen. Mäkään en eka löytänyt, paketoin vain paperiin. Enää nauhat puuttuu!!
Tosin oottelen nyt että pääsen paketoimaan kotiin loputkin! :)

Meillä ois pihassa kuusia vaikka muille jakaa. Vaan tuskin ees itelle otetaan. :) Liikaa sotkua ja mun säkällä kissat rakastais kuusta myös. :D
Ollut niin paljon kissoja ja kaatuneita kuusia taloudessa, että asiasta viisastuneena kuusen kohdalla katossa sijaitsee koukku, johon kuusi kiinnitetään latvastaan ikään kuin roikkumaan. Kuusi lepää kuusenjalassa, mutta koukku+naru ehkäisee kaatumisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom