Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily
Juusio
cie
JJKynä
TeHo

Axefilille pikaista paranemista! Peruutuksesta huolimatta näyttäis olevan mukavasti porukkaa tulossa tänään, hienoa. Sääennuste näyttää todella lupaavalta, mitä nyt vähän tuulee mutta sehän vaan helpottaa itselle syöttämistä bumerangityyliin :D

Ois joskus kiva tulla tälläseenkin mukaan mut ei vaan anna aikataulu periksi nyt, liikaa kaikkea. :/

Tuun ehkä. Saatte sit vähä opastaa noi säännöt(onko niitä....:D) kun ei oo frisbeepelejä vuosikausiin harrastettu.

Ihmeellisiä ehkiä ja tulisin jos tulisin tiedotuksia:jahas: Kyllä tuolla säännöt neuvotaan (jos niitä käytetään:D) ja rohkeesti vaan mukaan :).

aika kova tuuli pihalla..
Jos jollain olis pallo ni voishan sitä pelata futistaki?
Eiks siin vieres ollukki kaks maalia, vai muistanko väärin?

Mä voin tulla maalivahdiks ku on tää jalka kipee vähä viel! :D

Futis ois rock. :) Ehkät on ihan epävarmuussyistä, jos sanoo että tulee niin sit kans tullaan vaikka mikä ois. :D

Jos ehkät on ujostuksen takia, niin ei tarvi ujostella. Ei me purra. :D

Kyllä tuolla melkoisen kovaa tuulee, mutta sehän vaan lisää hauskuutta peliin (kun ei piru vieköön tiedä mihin päin se lätty lentääkään). :hyper:
Pikkasen aukes kantapäät uusien kenkien takia, mutta laitoin päälle Batman- ja Nalle Puh-laastarit, joten eiköhän ne auta.

Nähään pian!

Minä oon sit se joka pyörii siellä lähistöllä eksyneen näkösenä...:D

Tulisko perjantaina ketään mun lisäks?

Perjantai
Snowbe

Minä oon sit se joka pyörii siellä lähistöllä eksyneen näkösenä...:D

Hyvinhän sä ilmestyit ihan oikeeseen paikkaan, etkä edes näyttänyt eksyneeltä. Tällanen bodarijengi on helppo tunnistaa ruuhkaiselta rannalta :D

Kiitos taas kaikille, harmi kun piti lähteä kesken kaiken pois. JJKynän Flying Lure -frisbee oli kyllä tosi hyvä, ei lähtenyt pahasti tuulenpuuskien riepoteltavaksi.

Valitettavasti en pääse paikalle perjantaina.

Kiitos vaan täältäkin, kivaahan se taas oli vaikka heittelinkin minne sattuu. Siihen alkaa jo tottua :D Eikä muuten yhtään pieni tuulenvire haitannu.

Mun on otettava ainakin päivän lepo vammaisen selkäni kanssa. Jos perjantaiksi on tulossa porukkaa, niin voinen tulla vahvistukseksi ainakin vähäksi aikaa.

Eiks ne vikaheitot johtunu just tuosta tuulesta...:D
Kivaa oli ja kotiin ja sinne kauppaankin löydettiin.
Perjantaina tuun jos muitakin tulee....

Mää oon ihan loppu, slut, kuitti, naatti. Kivaa oli taas ja mulla on ruhjeet siitä todisteena. :D Joku tietty kuvittelee että joku on mua pahoinpidelty tai köytetty kii johki.
Hiekkaa löyty sit joo jokapaikasta.

Perjantaikin on ihan ok, mut jotenkin sunnuntai toimis paremmin. Ja vaikka paikanvaihdolla kans, esim. Töölönlahden nurtsi tai Hietsu. What say you?

Perjantaina ei onnistu mut miten ois viikonloppuna la tai su, vai onko kaikki krapulassa silloin?

Mulle vois käydä lautantai, kun sunnuntaiksi on muita menoja sovittuna. Tuo Böördin mainitsema Töölönlahden nurtsi sopisi sijainnin puolesta paremmin kuin hertsikan rantsu. Tosin jos taas on tarkoitus heitellä frisbeetä, niin mä voin istuskella katsomossa möykkäämässä tai toimia juomapullojen täyttäjänä/vaihtopenkin lämmittäjänä jne. :D Tää ranne ei oikein lämpeä kiertoliikkeille, joten oisko jotain jaloilla toimivaa lajia?

Näyttäis siltä että la-su sataa, joten jos ei huomiselle tuu enemmän ilmoittautujia, niin menee ensi viikkoon pelailut. Alustavasti vois jo tähän keräillä listaa ketkä pääsee paikalle.
Oisko se taas toi Larun ranta, vai kokeiltaisko jotain muuta paikkaa välillä, esim. Hietsu?

Maanantai
T-Byrd

Tiistai
T-Byrd

Keskiviikko
T-Byrd

Maanantai
T-Byrd

Tiistai
T-Byrd

Keskiviikko
T-Byrd