Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily
Juusio
cie
JJKynä
TeHo
Axefilille pikaista paranemista! Peruutuksesta huolimatta näyttäis olevan mukavasti porukkaa tulossa tänään, hienoa. Sääennuste näyttää todella lupaavalta, mitä nyt vähän tuulee mutta sehän vaan helpottaa itselle syöttämistä bumerangityyliin :D
Jos ehkät on ujostuksen takia, niin ei tarvi ujostella. Ei me purra. :D
Kyllä tuolla melkoisen kovaa tuulee, mutta sehän vaan lisää hauskuutta peliin (kun ei piru vieköön tiedä mihin päin se lätty lentääkään).
Pikkasen aukes kantapäät uusien kenkien takia, mutta laitoin päälle Batman- ja Nalle Puh-laastarit, joten eiköhän ne auta.
Hyvinhän sä ilmestyit ihan oikeeseen paikkaan, etkä edes näyttänyt eksyneeltä. Tällanen bodarijengi on helppo tunnistaa ruuhkaiselta rannalta :D
Kiitos taas kaikille, harmi kun piti lähteä kesken kaiken pois. JJKynän Flying Lure -frisbee oli kyllä tosi hyvä, ei lähtenyt pahasti tuulenpuuskien riepoteltavaksi.
Kiitos vaan täältäkin, kivaahan se taas oli vaikka heittelinkin minne sattuu. Siihen alkaa jo tottua :D Eikä muuten yhtään pieni tuulenvire haitannu.
Mun on otettava ainakin päivän lepo vammaisen selkäni kanssa. Jos perjantaiksi on tulossa porukkaa, niin voinen tulla vahvistukseksi ainakin vähäksi aikaa.
Mää oon ihan loppu, slut, kuitti, naatti. Kivaa oli taas ja mulla on ruhjeet siitä todisteena. :D Joku tietty kuvittelee että joku on mua pahoinpidelty tai köytetty kii johki.
Hiekkaa löyty sit joo jokapaikasta.
Perjantaikin on ihan ok, mut jotenkin sunnuntai toimis paremmin. Ja vaikka paikanvaihdolla kans, esim. Töölönlahden nurtsi tai Hietsu. What say you?
Mulle vois käydä lautantai, kun sunnuntaiksi on muita menoja sovittuna. Tuo Böördin mainitsema Töölönlahden nurtsi sopisi sijainnin puolesta paremmin kuin hertsikan rantsu. Tosin jos taas on tarkoitus heitellä frisbeetä, niin mä voin istuskella katsomossa möykkäämässä tai toimia juomapullojen täyttäjänä/vaihtopenkin lämmittäjänä jne. :D Tää ranne ei oikein lämpeä kiertoliikkeille, joten oisko jotain jaloilla toimivaa lajia?
Näyttäis siltä että la-su sataa, joten jos ei huomiselle tuu enemmän ilmoittautujia, niin menee ensi viikkoon pelailut. Alustavasti vois jo tähän keräillä listaa ketkä pääsee paikalle.
Oisko se taas toi Larun ranta, vai kokeiltaisko jotain muuta paikkaa välillä, esim. Hietsu?