Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtaisko tämä pojankloppikin uskaltaa paikalle...:evil:
Ehkä keskiviikkona vois....aika wild card on....

Mulle ei taaskaan käy kumpikaan :D

Onneks mulla teoriat loppuu kohta, ne on kivasti joka ke ja to. Sit luulis ees jonain päivänä olevan aikaa.

Jaahas, mä joudun jättämään pelailut toiseen kertaan. Viime päivien aikana aristellut ranne ei oikein ainakaan parempaan suuntaan mennyt eilisen salitreenin jälkeen... :rolleyes:

Jaahas, mä joudun jättämään pelailut toiseen kertaan...

Onko jollain muulla frisbeetä (tai kiinnostusta ostaa sellainen) vai joudutaanko me nyt perumaan tän päiväinen sessio? Pienet sadekuurothan ei haittaa, mutta pelivälineen puute ehkä hieman.

Frisbeetä ei ole ja ainoan minkä viime aikoina oon nähnyt oli stockalla hintaan 14 e. Joten ton hintasia en ostele nyt tässä tilassa.

Anyone?

mulla on frisbee

Jeiii!!! :dance:

Hienoa, nähdään siis muutaman tunnin päästä! Väkeä on tänään vähän vähemmän mutta laatuhan korvaa määrän :)

Joo-o, mää jätän välii jos toi sade pysyy tommosena.

Pitäiskö meidän nyt sitten perua tän iltainen kun sääennusteet näyttää vähintäänkin epävakaisilta? Snowben on tietty helppo tsekata tilanne vaikka paria minuuttia vaille viis, mutta pitkämatkalaisille huomattavasti hankalampaa jos tulee vaan turhaa matkustusta. Kaikki ilmoittautuneet näyttäis olevan online joten peruutus menee perille. Huomenna on kuitenkin todennäköisemmin poutaa ja enemmän väkeä tulossa, pelaillaan silloin tänkin päivän edestä.

Huomiseen siis. :)

Joo, katellaan huomenissa uusiks

Tais mennä kerrankin säätiedotukset ja ennustukset nappiin. :lol2: Melkein tasan tarkkaan klo 17 aukesi taivas taas.

Suositut

Back
Ylös Bottom