Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä oli kivaa taas. Taitaa nää pelit muuttua enemmän kontaktipeleiksi tän pelikerran jälkeen. :D Sellasta kivaa ultimate-koris-jenkkifudis tyylistä.

Ens kertaa varten hoidan polvet kuntoon että pääsee juoksee paremmin. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poljin jujutsusta kauheeta vauhtia rantaan, mut ei ollu kukaa enää siel jotta ois voinu ottaa pusuhippaa :(

Juusion löytöfrisbeen ansiosta pusuhippa jäi toiseen kertaan. Vähän ennen seiskaa lopeteltiin, harmi kun et ehtinyt mukaan.

Kiitos munkin puolesta kaikille, hauskaa oli jälleen kerran. Peli on tosiaan välillä aika fyysistä, mutta mikäs siinä kun noin hyvässä seurassa pääsee iholle :D

Peli on tosiaan välillä aika fyysistä, mutta mikäs siinä kun noin hyvässä seurassa pääsee iholle :D

No älä. :D

Juusion löytöfrisbeen ansiosta pusuhippa jäi toiseen kertaan. Vähän ennen seiskaa lopeteltiin, harmi kun et ehtinyt mukaan.

Kyl mä sentään T-Byrdiin törmäsin kotimatkalla (: Jos sitä enskerralla sopis omiinki aikatauluihin. Pian joutuu siirtyy sisälajeihin :C

Seuraavia geimejä ootellessa :D

Nyt kun kerran tuli puheeksi niin voitaisiin yrittää järjestää ensi viikolle (viikko 37) uutta sessiota, jos lämpötila ei nyt ihan romahda ja sadekausi ala vielä.

Päivävaihtoehtoina joko tiistai 8.9. tai keskiviikko 9.9., lisätkää nimiä listaan koska pääsisitte paikalle.

Tiistai
Wendy

Keskiviikko
Wendy

Päivävaihtoehtoina joko tiistai 8.9. tai keskiviikko 9.9., lisätkää nimiä listaan koska pääsisitte paikalle.

Tiistai
Wendy
T-Byrd

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd

Vaikuttas vielä olevan ihan ok kelit, ton vikonlopun ja maanantain saderyöpyn jälkeen, joten geimit pystyyn taas. :dance2:

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily

Kohtahan tässä on jo hyvä jengi koossa :D

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily
Juusio
Keskiviikkona mukana, olettaen että selviän hengissä tiistain futiksesta :evil:

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily
Kuris

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily
Juusio

Tiistai mulla muistaakseni on vapaapäivä, joten silloin onnistuu. Nappaan frisbeen mukaan. :)

Heh, tuleeks meille pelit peräkkäisille päiville? :D Ei se mitään, kyl mulle käy sekin. :puntti:

Mä olen mukana seuraavalla tavalla

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily
Kuris

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily
Juusio
cie

Voisin osallistua varmuudella keskiviikkona. Tiistainakin voisin tulla jos saan aikataulun sopimaan.

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily
Kuris
(Axefil)

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily
Juusio
cie
Axefil

Kumpi tahansa päivä käy..

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily
Kuris
(Axefil)
JJKynä

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily
Juusio
cie
Axefil
JJKynä

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily
Kuris
(Axefil)
JJKynä
Snowbe

Hienoa, että näin moni on tulossa. Ajateltiin tempaista ja järjestää pelailusessiot kahtena peräkkäisenä päivänä! Editoikaa listaa tarvittaessa jos tuntuu ettei kunto kestä. Kuriksella ja Juusiolla on ainakin frisbeet, otattehan mukaan. Toki muutkin saa ottaa, myös vaihtoehtoisia pelivälineitä jos siltä tuntuu.

Molempina päivinä nähdään siis Lauttasaaressa aiemmissa viesteissä mainitun lintutolpan juurella kello 17. Sen verran iso ranta että vielä mahtuu mukaan!

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily
Kuris
(Axefil)
JJKynä
Snowbe

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily
Juusio
cie
Axefil
JJKynä

Edit. Snowbe lisätty tiistaille kun postattiin ristiin.

Tiistai
Wendy
T-Byrd
faerily
Kuris
(Axefil)
JJKynä
Snowbe

Keskiviikko
Wendy
T-Byrd
faerily