Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
Hitto, mul ei oo mitään keltaista...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi jessus että väsyttää taas...:zzzz: :seniili:

Mä kuulin huhuja, että olis otsa vinossa ja kuhmu nenässä.. Wendyltäkin leikattiin kynsiä frisbeellä. Rankkaa hommaa toi pelaaminen.

Edit. Kiitoksia peleistä, vain yhden haavan sain tällä kertaa jalkapohjaan. :D

Hahah, nenä taitaa olla yhtä "suorassa" kuin yleensäkin, mutta otsa sai damagea kuhmulla ja mustelmalla. :D

Aika kova maine levinnyt näistä pelailuista kun paikalle tulee väkeä ihan vaan katsomaan ja ihailemaan. Voitais alkaa myymään pääsylippuja.

Kiitos taas kaikille täältäkin! Ei edes varissut hiekat jaloista matkalla vaan tulin hobittijalkaisena kotiin asti :D

Aika kova maine levinnyt näistä pelailuista kun paikalle tulee väkeä ihan vaan katsomaan ja ihailemaan. Voitais alkaa myymään pääsylippuja.

Kiitos taas kaikille täältäkin! Ei edes varissut hiekat jaloista matkalla vaan tulin hobittijalkaisena kotiin asti :D

Kyllä näin taitavista pelaajista sietääkin maine levitä. Yritetäänkö vielä ens viikolla pelailla?

Bussissa joku mummo tuijotti mun mutasia kenkiä kun murha-asetta. Tuli melkein syyllinen olo.

Toivottavasti nää jatkuu taas tulevana kesänä!:) Itse vasta Espooseen muuttaneena voisin todellakin lähteä messiin!! Ois kiva päästä taas pitkästä aikaa jotain joukkuepelailua testailee noin niinku puntin vastapainoks..:hyper: Helmi threadi!!:worship:

...tai miksikäs ei vaikka näin talvellakin..:) Esim. lätkää tms.. Kun itse ainakin jotenkuten pysyn luistimilla ja mailakin löytyy..:D Ihan miten vaan muilla kiinnostusta riittää..:)

No lätkää en nyt lähtis pelailee, koska ei oo luistimia enkä haluu veskaksikaan joutua jotta saisin kiekon ottaani (uskokaan pois sinne se kuitenkin osuis). :D Mut joku pulkkamäki-juttu vois ehkä toimii. Pysyy lämpimänä, on seuraa, voi ottaa termarin mukaan...why not. :)

Jotain höntsäkiekkoilua olis kyllä mukava käydä pistämässä.

Jep, juurikin tuota ajattelin, kun en ite oo mikää huippukiekkoilija.. Kavereitten kaa on tullu käytyä pelaa höntsää ulkojäillä, ja sit itse käytyä lämmäilemässä sillo tällö ku jäitä ollu.. Jotain olis jees tehdä puntin ohessa..:) Salibandykin kiinnostais, mut siihen lienee vaikeempi saada paikkaa järkättyä mistää sisähallista..(?) Jalkapalloa ja säbää on tullu joskus hakattua ihan oikein joukkueessa nääs..:evil: Ei sillä, että sitä tarvis ny lähtee verenmaku suussa pelaa pakkiksen porukan kaa, mut jotain rentoa pelailua vois kyl..:hyper:

No lätkää en nyt lähtis pelailee, koska ei oo luistimia enkä haluu veskaksikaan joutua jotta saisin kiekon ottaani (uskokaan pois sinne se kuitenkin osuis). :D Mut joku pulkkamäki-juttu vois ehkä toimii. Pysyy lämpimänä, on seuraa, voi ottaa termarin mukaan...why not. :)
Ensiapulaukku kans mukaan jos minä oon minkä tahansa laskuvälineen kanssa lähettyvillä... Pari puuta ainaki heti nurin...:evil:

Heips kaikille.

Huomaan ettei ketjuun ole viime aikoina paljon kirjoiteltu. Onko joukkuepelailut loppuneet jo?

Olen yrittänyt etsiä rentoa porukkaa jonkin urheilulajin (salibandy, koris, jalkapallo, futsal...) harrastamiseen, mutta aika heikosti tuntuu olevan vaihtoehtoja tarjolla. En ole harrastanut mitään liikuntaa pitkään aikaan, enkä ole kiinnostunut mistään sarjoissa pelaamisesta. Sattuisiko kukaan tietämään jotain sakkia mihin mahtuisi sekaan palloilemaan ihan vaan huvikseen? Jos ei täältä löydy niin mistä kannattaisi etsiä? Netistä olen bongannut vaan jotain kilpailuissa pyöriviä joukkueita joihin mulla ei taida olla mitään asiaa.

Höntsäkiekko olis kyllä ihan jees. Oulunkylän tekojää olis hyvällä paikalla ja siellä olis tilaakin kun noi luonnonjäät ovat jo aika monessa paikassa niin ne vie osan liikkujista pois. Pk-seudun suunnalta pääsee valtaväyliä pitkin aika kivuttomasti mikäli auton omistaa. Hinta olis 3e per henkilö / kerta.

Jos kiinnostusta löytyy niin ilmoitelkaa ihmeessä, jos vaikka jotain sais aikaan. Itsellä oma harrastus ja työ kyllä velottaa osan ajasta pois eli rajallisessa määrin voin itse osallistua mukaan ajan puitteissa kun ehtii.

Näin ilmojen lämmetessä olisi kiva jatkaa viimevuotista perinnettä joukkuepelailun suhteen. Lajeja voi ehdottaa vapaasti ja samaten pelipaikkaa.

Voishan tätä vähän herätellä henkiin talviunien jälkeen.

Ultimate oli kyllä hyvä laji, pääsi kirmaamaan sopivasti. Kaivopuistossa on paljon nurmikkoalueita joita voi hyödyntää. Ei se perusmesta missä kaikki dokaa vaan Merisatamarannan läheisyydessä. (Googlaa) Tai sitten Töölönrannan puistoalue. Sitten voidaan ruveta koluamaan noita hiekkarantojakin, viimeksi ollaan oltu Lauttasaaressa ja vaihtelun vuoksi voisi kokeilla myös Hietsua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom