Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Magneetin lailla keltaisten paitojen luo hakeutuva heittoesine on mukana. Keltainen paita tosin unohtui..
Voi jessus että väsyttää taas... :seniili:
Aika kova maine levinnyt näistä pelailuista kun paikalle tulee väkeä ihan vaan katsomaan ja ihailemaan. Voitais alkaa myymään pääsylippuja.
Kiitos taas kaikille täältäkin! Ei edes varissut hiekat jaloista matkalla vaan tulin hobittijalkaisena kotiin asti :D
...tai miksikäs ei vaikka näin talvellakin.. Esim. lätkää tms.. Kun itse ainakin jotenkuten pysyn luistimilla ja mailakin löytyy..:D Ihan miten vaan muilla kiinnostusta riittää..
Jotain höntsäkiekkoilua olis kyllä mukava käydä pistämässä.
Ensiapulaukku kans mukaan jos minä oon minkä tahansa laskuvälineen kanssa lähettyvillä... Pari puuta ainaki heti nurin...:evil:No lätkää en nyt lähtis pelailee, koska ei oo luistimia enkä haluu veskaksikaan joutua jotta saisin kiekon ottaani (uskokaan pois sinne se kuitenkin osuis). :D Mut joku pulkkamäki-juttu vois ehkä toimii. Pysyy lämpimänä, on seuraa, voi ottaa termarin mukaan...why not.