Tuo klo 17 käy kyllä hyvin ja paikkakin mikäli sinne löydän! :D Mut noh, mulla on varuilta tuon De Buuuuuun numero niin voi hälle sitte soitella jos on eksyksissä...
Työpaikalla "kivoja" vuoronvaihto-ruljansseja joten tämä naisten päiväuni ei pääse osallistumaan. Seuraavalla kerralla sit paremmalla innolla ja taidolla.
Maanantai 5.7.
T-Byrd
Axefil
Debugger
faerily
Kuris
Zurda
Mik99
SIC-
Reason
Niin siis mähän en tosiaan osaa lentistä lainkaan, joten syön varmaan hiekkaa suurimman osan. Tai sitten toimin tuomarina joka ei osaa sääntöjä. Otan silti frisbeen messiin jos lajia halutaan vaihtaa.
Harmittaa liittyä nyt tähän joukkopakoon mutta oon eilen telonu kiipeillessä vasemman kintun jalkapöydän jotenki ja lepuutan sitä. Eli tääkin jää pois, pahoittelut. :(
Voi jumaliste. Mä luulin, että olisin ensimmäinen, joka tulee ilmoittamaan väistöliikkeestä. En näköjään... Sori, mutta mäkin joudun pelit passaamaan toiselle kertaa.
Muuten oli kyllä taas kerran kivaa. Arskaa tuli otettua, talviturkki viskottu naftaaliiniin monesti ja uusia pieniä vammoja rikkaampi. :D Heiteltiin frisbeetä vesirajassa, palloteltiin beachvolleyllä vedessä (kaikki verkot varattuina) ja sitten vielä lisää frisbeetä.
Uusiksi vielä toistamiseen tällä viikolla, vai ensi viikon puolella?
Tulin vähän myöhässä ja en bongannut teitä, mutta mä bongasin verkolta yhen tutun kaveriporukan ja päädyin niiden kanssa pelaamaan lentistä. Eli ei turha reissu ollenkaan :D Mulla on vaan lomaa vielä 1,5kk, joten messiin kyllä pääsen melkein milloin vain.
Jeps, mukava reissu oli kyllä ja päivälle rupeaa tulemaan mittaa kun olin Hietsus jo 13.30 aikoihin! :D Aika voipunu olo kyllä nyt - täytyy myöntää. Noista tämän viikon ehdotelmista niin torstai mun osalta lienee ainoa mahdollisuus tällä viikolla ja silloin kylläkin ihan hyvät tsänssit päästä mestoille.