Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
Tosiaan kiitos kaikille taas kerran, oli kivat pelit! :) Näitä voidaan kyllä suunnitella joka viikolle kerran tai miksei kaksi jos osallistujia riittää. Ultimate toimii pienemmälläkin porukalla, mutta kokeillaan myös muitakin geimejä. Beachvolleystä oli puhetta kans ja rantafutiksesta. Mun mielestä voitaisiin ihan hyvin siirtää pelit hietikolle, joten ehdotan ensi kerraksi hietsua.

Ehdotelkaa päiviä, niin sitten laitetaan nimenhuutoa kehiin. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitoksia peliseurasta kaikille.

Kiitokset taas täältäkin, hauskaa oli. Olit kyllä tosi hyvä!

Miltä kuulostaisi ensi viikon maanantai, ehtisitkö ennen reissua vielä pelailemaan ja pääsisikö muita paikalle? Mulle ei käy tiistai, mutta ke ja to on myös ok.

Mä en pääse maanantaina ku kissat lähtee kissahotelli Helgaan illalla, pitää ne pakkailla kyläreissua varten. :)

Kiitosta täältäkin, maanantai sopii näillä näkymin hyvin...

Beach volley ehdottomasti seuraavaksi! Ja otan vähän paremmat vermeet mukaan... Maanantai näillä näkymin ok, ellei nyt tuu töitä siihen päälle.

Beach volleyta voisin mäkin tulla lätkimään! Maanantai käy periaatteessa, kun duunista ei ole pitkä matka Hietsuun. Ja jos aurinko paistaa, niin voi muita odotellessa köllötellä rennosti rannalla, kätevää. Tiistai tai keskiviikko käy myös.

Kiitoksia peliseurasta!

Voishan sitä tulla maanantaina beach volleytä pelaamaan, jos keli on passeli. Aika onneton oon lajissa kuin lajissa mut jos sen saa anteeksi..

Eli maanantaille ois jonkin verran jengiä vapaana. :)
Käsi ylös 0/ (mulla ei ole) kellä on boltsi (beachvolley siis)... Oon viimeksi yläasteella kokeillut lentistä, joten oon ihan käsi salettiin. Otan frisbeen mukaana varmuuden vuoksi :D (polvea kyllä jomottaa...:()

Nimenhuuto, kutka messissä:

Maanantai 5.7.

T-Byrd

Jos T-Byrd on käsi niin mä oon täysin kädetön, ainakin jos pelikokemuksen mukaan arvioidaan.. Mukana olisin jos vapaata saisin, mut tuskin onnistuu - Seuraavaan kertaan menee..

Jos T-Byrd on käsi niin mä oon täysin kädetön, ainakin jos pelikokemuksen mukaan arvioidaan.. Mukana olisin jos vapaata saisin, mut tuskin onnistuu - Seuraavaan kertaan menee..

Ehdota toista/seuraavaa aikaa, sillä se hoituu. :)

Mulle menis maanantai ja torstai jopa.

Ehdota toista/seuraavaa aikaa, sillä se hoituu.

Mulla on iltavuoroa ens vko, mut hyvällä (teko)syyllä niitä on joskus mahdollista vaihtaa niitä esim päivävuoroon hiukan työtilanteesta riippuen.. odottelenpa mitä jengi ehdottaa ja katotaan sit.

Maanantai 5.7.

T-Byrd
Axefil
Debugger

Maanantai 5.7.

T-Byrd
Axefil
Debugger
faerily

En tosin lupaa osallistua pallopeleihin :D Kannatan hiekka-alustaa, siellä uskaltaa rikkinäisellä kropalla liikkua paremmin.

Tunteeko joku tarkemmin Hietsun verkkotilannetta? Siellä on luultavasti kaupungin verkkoja, jotka pitää palauttaa kuuteen mennessä kun uimavalvojien työpäivä päättyy, kuten muillakin rannoilla. HBV:llä tietysti on verkkoja, mutta pitää olla jäsen että niitä pääsisi käyttämään. Onko siellä ”kiinteitä” verkkoja? Jos sää jatkuu vähänkin tällaisena, kentille voi olla aika vaikea päästä, samoin tietysti hiekalta voi olla haasteellista löytää isompaa vapaata aluetta.

Maanantai 5.7.

T-Byrd
Axefil
Debugger
faerily
Kuris
Wendy

Tunteeko joku tarkemmin Hietsun verkkotilannetta? Siellä on luultavasti kaupungin verkkoja, jotka pitää palauttaa kuuteen mennessä kun uimavalvojien työpäivä päättyy, kuten muillakin rannoilla. HBV:llä tietysti on verkkoja, mutta pitää olla jäsen että niitä pääsisi käyttämään. Onko siellä ”kiinteitä” verkkoja? Jos sää jatkuu vähänkin tällaisena, kentille voi olla aika vaikea päästä, samoin tietysti hiekalta voi olla haasteellista löytää isompaa vapaata aluetta.

Joskus entisaikoina nimenomaan oli kaupungin verkkoja, jotka piti palauttaa kuuteen mennessä (vessat taitaa mennä kiinni samaa aikaa). Kiinteitä verkkoja ei silloin ainakaan vuosia sitten ollut. Vaikka Hietsu on jees, en tiedä onko se kuumaksi ruuhkaiseksi aurinkopäiväksi ihan paras pelialue. Tietysti jos ei vaan välitä muista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom