Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
Klo 17 on aika. Oltiiks me nyt menos sinne Katajanokalle vaihteeks vai kenties johonki puistoon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Klo 17 on aika. Oltiiks me nyt menos sinne Katajanokalle vaihteeks vai kenties johonki puistoon?

Tässä nyt ois sitä Katajanokan puistokuvaa, siinä lähellä kans mattolaituri josta voi pulahtaa hetkeks veteen vilvoittelemaan.

Ulkoasiainministeriön edessä iso nurtsi http://www.panoramio.com/photo/25583090

Tai sitten taas biitsille....emmine tiiä. Sanokaa te. :)

Toi nurmikko vaikuttaa hyvältä, jos siin saa olla ja siel ei oo hirveetä kasaa ihmisiä. Miellellään ottaisin nurmikkoa alleni, ni vois sit pelata jotain, jossa tulee kunnolla hiki!

Mulle käy mikä vaan paikka tässä keskustan alueella, nurmikko ois kiva. Muita vaatimuksia ei ole, ultimatehan oli peli kuitenkin?

Entäs miten ois kaivari? Siellä on kans sitä nurtsia, ja käsittääkseni uida voi jostain kohtaa ainakin..

Missä päin Kaivaria voi muka uida?? No jos lähtee sinne alas kallioille koikkelehtimaan, niin siellä ehkä, mutta sinne on matkaa sieltä nurtseilta. Suosittelen kyllä mahdollisimman helppoa (ja nopeaa) pääsyä veteen näillä keleillä.

Haha, no vitustako minä tiiän. Vettä siinä on, en ole tutustunu uimamahollisuuksiin. Olen vaa turisti :D Mites keskustan ulkopuolella? Herttoniemi? Tai sitten vaa se hietsu, ettei mee vaikeeks. Kuha ehottelen lämpimikseni kaikkee..

Kuten aikaisemmin mainitsin olisin edelleen nurmikon kannalla, jotta voisi pelata paremmin, onko samoja mielipiteitä? Äänestän Katajanokkaa tai Hesperiaa tasavahvasti.

Mä olen sen Hietsun kannalla. Sori nyt vaan nurtsin kannattajat, mutta tossa Hietsus on toi uintipuoli vallan mainio ja näillä keleillä kuten Böördi sanoikin niin sinne pulahtamaan tekee mieli mennä! Etenkin tänäänkin ollu uuber hiostava ilma :)

Jos mennään Hietsuun ja tapellaan siellä sitten livenä seuraava mesta? :D Täällä niin hankala kinastella, että mihin mennään.

(Mutta kannatan Skattaa!)

Ennustavat huomiselle hyvää säätä, eli arskaa ja +25, joten pulahtamismahdollisuudet on plussaa. Hietsu olisi mainio, mutta siellä ei ole kunnolla tilaa kirmailla hietikolla (porukkaa, kiviä rannanpohjassa) ellei olla kaikki varautuneita uikkarimeininkiin ja mennä kunnolla veteen.
Tossa Skattan mattolaiturin luona pulikoi yks jos toinenkin jokainen kesäpäivä, pitää vaan hätistellä penskoja pois alta. ;) Käppäilen duunista himaan sitä kautta ja tarkistan meiningin, onko paljon porukkaa nurtsilla ja ton pulikoimis-tsydeemin.

Paitsi että nyt on sadepäivä ja tuskin on paljon porukkaa missään. :D

Lajina taitaapi olla ultimate. :)

Käppäilin kattomassa niitä nurtseja ja muuten vaikutti tosi hyvältä, mutta tolla isommalla oli sitten siellä täällä kakkakikkareita erilaisista eläimistä. Tiiä sitten kuinka innokkaina porukat haluaa kakkaa varpaiden väliin. :rolleyes:

Mä tuun kyllä mukaan minne mennäänkin, mutta en lupaile että pystyn kovinkaan vilkkaaseen vipeltämiseen tän mun kipeän polven takia. :( Siinä mielessä biitsileikit ois pikkasen chillimpiä mulle.

Osallistujalista tällä hetkellä:

Torstai 8.7.

Debugger
Huu
T-Byrd
Mik99
tarhatyyli
Axefil
SIC-
pode_

Tuleeko Zurda?

Liitteet

• Ulkoasiainministeriön nurtsi.jpg
    Ulkoasiainministeriön nurtsi.jpg
    375,1 KB · Katsottu: 157
  • mattolaituri.jpg
    mattolaituri.jpg
    307,5 KB · Katsottu: 202
  • toka nurtsi.jpg
    toka nurtsi.jpg
    283,6 KB · Katsottu: 192
Laivastokatu 22.
4T tulee puolen kilsan päähän Mastokadulle ja siitä koilliseen, kunnes tulee iso nurmikko :D.
Oon itte kävelemäs Kruunuhaasta, jos siitä löytyy apua jollekin.

Jees, en halua olla mikään vastarannan kiiski, mutta mä en tonne jaksa lähteä. Hietsuun jos menette niin tulen luultavasti mukaan, mutta muuten en. Jos päätätte mennä tuonne niin ei muuta ku hauskaa peli-iltaa! :-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom