Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
No mutta onhan tuossakin uimamahdollisuus ja mä voin lähteä kaveriks suunnistamaan jos meinaat ettet löydä sinne?

Meinaako kukaan pötköytyä jo aikasemmin (eli onko kellään lomaa)? Mä voisin nurtsille vetästä potsloikkarin jo aiemmin päivällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä voisin ottaa Kruunuhakaa lounasseuraa 11-13 välille :D.

Mä voisin ottaa Kruunuhakaa lounasseuraa 11-13 välille :D.

:hyper: Onpa pitkä lounas, oisin kade jos oisin töissä!

Mut tunnistaa lepardibikineistä ja valkosesta froteehupparista, jos joku muukin eksyy paikalle aiemmin pötköttelee.

Olitteko te nyt päässy johonkin lopputulokseen tuon paikan osalta? Onhan siinä hietsunkun takana sitä ruohokenttää tai futsikenttää tai muuta temmellettävää tilaa. Voisin tulla myös vaihteeksi paikalle jos jaksan odottaa tuohon viiteen saakka :)

Mä oon ainaki menossa Katajanokalle, toivottavasti sielt löytyy joku muukin!

fairilainen, ollaan menossa Katajanokalle tällä kertaa. Ens kerralla voidaan mennä taas Hietsuun. Ihan kiva kokeilla eri mestoja ja vaihdella aina silloin tällöin. :) Ite oon paikalla viimeistään 16.30, kun käväisen nopeasti kotosalla vaihtamassa vaatteet.

Jää väliin ,sori...
Viikko sitten molemmat etureidet otti kipeää "jalkapallossa".
Eilen taas uskaltauduin tokan linjan kentälle ja tänään mennään hiljaa.

Ai miten niin satoi..?

Muut saa kommentoida loput.

Eihän kesä oo mitään ilman pientä sadetta! Jääkaappi ja muu materiaali tulee myöhemmin jakoon.

Mulle sopii ens viikolla varmaa mikä päivä vaan.

Jeps. Kivaa oli. Not. Oli kiva tutustua uusiin pakkisihmisiinkin. Not. Ja mikä parasta, sää oli kuin morsian. Noooot. Tai no, riippuu ihan morsiamesta.

Joskus sitten taas jättikyrvän huudeilla treffit :D Nyt on varpaat sen näköiset että niitä ois lillutettu saippuavedessä viime viikosta asti. Putoaa varmaan kohta jalasta. Liityn ensi vkolla joukkoon vitun hilpeään jos se vaan aikatauluun passaa.

Juu tunnelma oli intiimi ja pillutouhuiksihan se päätyi jättikyrvän hoodeilla tissi suussa :eek: Ja hyvin upposi pienet hanhenjätöksetkin varpaiden väleihin!

Mä pääsen ens vk mikä päivä vaan, kunhan saan päivän tai pari aikaa järkätä pikkuneidille hoitopaikan.

Hämmästyin et näinkin moni oli uskaltautunu paikalle sateen riskistä huolimatta (ja eskaloituihan se). Propsit siitä.

Näillä näkymin ensi viikolla sopii viiden nurkilla minä päivänä tahansa.

Jep oli ihan kivat pelailut, vaikka kastuinkin. Oli myös kiva kulkea pelailun jälkeen siellä kaaoksessa mummotunnelissa :D

Onko tälle viikolle vielä pelaajia?

Ilma näyttää olevan otollinen koko viikon. Hietsusta oli puhetta viimeksi, mutta aiheesta voi ottaa huutoäänestyksen, kuten myös lajista.

Mulle sopii toistaiseks mikä päivä vaan.

Torstai sopii hyvin samaan aikaan kuin aina, pistetääs listaa ni katotaan:

Torstai 15.7
Debugger
tarhatyyli

Noin. Tulin reissusta takaisin, oon syöny jäätelöä viikon ja ainoa urheilu on ollut pienimuotoinen köpöttely polvivammaisen kaverin kanssa. Joutaa hyvin urheilee. :)

Torstai 15.7

Debugger
tarhatyyli
Soppaluu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom