Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama aika ku viimeks, eli viideltä ois mulle ainakin oikein sopiva. Missäs muualla ku hietsussa on verkko/ja, jos siel ei voi pelaa?
Mä en itse osaa tuonne Hietsuun, että joku jos haluu niin voi lähtee opastaan ja miksei vaikka tulla jo aikaisemminkin maisemiin ottaan aurinkoa jos noi ennusteet pitää kutinsa :-)
Mistäpäin oot tulossa? Ite en kyllä pääse ennen viittä oikeestaan mihkään kun duunit loppuu vasta neljältä ja himassa pitää kääntyä (onneksi vajaa 10 min. työmatka ;) ), mutta ehkä joku toinen ehtii aiemmin mestoille? Rautatientorilta pääsee kyllä bussilla 55AK suoraan hietsuun (päätepysäkki) ja sitten ratikoilla 3T ja 8 vie lähelle. Yksi vaihtoehto on ottaa mikä tahansa ratikka manskua pitkin, jäädä veke hesperiankadulla ja kävellä hesperiankatua pitkin rantaan asti. Tais tulla aika monta vaihtoehtoa.. :D
No jos haluut jo aiemmin mennä mestoille lojumaan, niin ota sitten toi bussi. Kun junalla tuut, niin meet aseman vasemmalle puolelle (tulosuunnasta katottuna ;) ) ja se pysäkki taisi olla nro 1. Aikataulut osaat varmaan kattoa ite netistä :D
Voisin alustavasti tulla itsekin. Viimeksi itseasiassa kävin Töölössä, mutta mulla keski melkein kahdeksaan, niin pelit taisi keretä jo loppua siihen mennessä :(
Sitten taisin tosiaan nähdäkin sut (sittasit kiven päällä ja viestittelit luurilla?) kun käveltiin siitä Debuggerin kanssa ohi. Sulla oli jotkut vaaleahkot shortsit päällä? En ollut varma oliko se sinä enkä viittinyt ruveta huutelemaan.
Pelit loppui puoli kasin maissa ja sitäpaitti oltiin ihan toisella puolella. Oltiin eka siinä shakkilautojen hiekalla sen ison aukean nurmikon vieressä ja sitten siirryttiin varjoon sinne puitten lomaan.
Elieli, miten ois reffit huomenna Hietsussa, ravintola-rakennuksen rantapuolella kallioiden luona klo 17.00? Siihen kaikkien pitäis kyllä löytää helposti. Oon se pieni tatuoitu tyttö.