Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
Mä pääsisin kans maanantaina, mutta vasta kuuden jälkeen, olen töissä siihen asti. Kai sillon vielä kandee tulla?

Maanantai 5.7.

T-Byrd
Axefil
Debugger
faerily
Kuris
Wendy
Zurda

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maanantai 5.7.

T-Byrd
Axefil
Debugger
faerily
Kuris
Wendy
Zurda
Mik99

Moneltako teillä oli tarkoitus aloittaa? Ainakin tämän hetkisen tiedon mukaan luvannu maanantaille 25-30 astetta lämmintä...

Sama aika ku viimeks, eli viideltä ois mulle ainakin oikein sopiva. Missäs muualla ku hietsussa on verkko/ja, jos siel ei voi pelaa?

Sama aika ku viimeks, eli viideltä ois mulle ainakin oikein sopiva. Missäs muualla ku hietsussa on verkko/ja, jos siel ei voi pelaa?

Kyllä, sama aika eli klo 17.00. En osaa sanoa että missä muualla ois noita verkkoja ois (muuta kuin muilla yleisillä rannoilla kenties?), mutta jos ei löydy niin säännöissäkin voi jotenkin joustaa? Jos esim ne pylväät on, niin eikö niihin jonkun narunki pystyis väsäämään "verkoksi"? Hietsussa voi olla tungosta, jopa siihen aikaan mutta aina voi soveltaa. Tai sitten voidaan siirtää pelit Larun rannalle, siellä voi olla väljempää...ehkä. Ranta-must kyllä tällä kertaa, koska vois heittää talviturkin naftaliiniin samalla pelien välissä/jälkeen.

Tää polvi kyl venähti eilen sen vertaa, että aamulla särki niin vi...pirusti. Ristisiteet ei ole tainnut mennä, mutta jotain tapahtu... Kyllä mä kuitenkin aion tulla mukaan, koska luotan siihen että polvi paranee pian...:)

Mä en itse osaa tuonne Hietsuun, että joku jos haluu niin voi lähtee opastaan ja miksei vaikka tulla jo aikaisemminkin maisemiin ottaan aurinkoa jos noi ennusteet pitää kutinsa :-)

Mä en itse osaa tuonne Hietsuun, että joku jos haluu niin voi lähtee opastaan ja miksei vaikka tulla jo aikaisemminkin maisemiin ottaan aurinkoa jos noi ennusteet pitää kutinsa :-)

Mistäpäin oot tulossa? Ite en kyllä pääse ennen viittä oikeestaan mihkään kun duunit loppuu vasta neljältä ja himassa pitää kääntyä (onneksi vajaa 10 min. työmatka ;) ), mutta ehkä joku toinen ehtii aiemmin mestoille? :) Rautatientorilta pääsee kyllä bussilla 55AK suoraan hietsuun (päätepysäkki) ja sitten ratikoilla 3T ja 8 vie lähelle. Yksi vaihtoehto on ottaa mikä tahansa ratikka manskua pitkin, jäädä veke hesperiankadulla ja kävellä hesperiankatua pitkin rantaan asti. Tais tulla aika monta vaihtoehtoa.. :D

Mä voin kerätä aleksilta/lasipalatsilta/hesperialta kaikki suuntaa tarvitsevat.

Lauttasaarikin kuulostaisi hyvältä, vaikka en siellä rannalla ikinä olekaan käyny.

Mistäpäin oot tulossa? Ite en kyllä pääse ennen viittä oikeestaan mihkään kun duunit loppuu vasta neljältä ja himassa pitää kääntyä (onneksi vajaa 10 min. työmatka ;) ), mutta ehkä joku toinen ehtii aiemmin mestoille? :) Rautatientorilta pääsee kyllä bussilla 55AK suoraan hietsuun (päätepysäkki) ja sitten ratikoilla 3T ja 8 vie lähelle. Yksi vaihtoehto on ottaa mikä tahansa ratikka manskua pitkin, jäädä veke hesperiankadulla ja kävellä hesperiankatua pitkin rantaan asti. Tais tulla aika monta vaihtoehtoa.. :D

Vantaaltahan minä eli junalla tulen! Rautatieasema kuulostaa luontevalta ja jos vain pääsee jollain bussilla suoraan niin aina vain parempi! :D Mutta mä voisin kyllä lähteä nauttimaan jo hyvissä ajoin auringonsäteistä jos vain noi ennusteet pitää kutinsa :-)

No jos haluut jo aiemmin mennä mestoille lojumaan, niin ota sitten toi bussi. Kun junalla tuut, niin meet aseman vasemmalle puolelle (tulosuunnasta katottuna ;) ) ja se pysäkki taisi olla nro 1. Aikataulut osaat varmaan kattoa ite netistä :D

No jos haluut jo aiemmin mennä mestoille lojumaan, niin ota sitten toi bussi. Kun junalla tuut, niin meet aseman vasemmalle puolelle (tulosuunnasta katottuna ;) ) ja se pysäkki taisi olla nro 1. Aikataulut osaat varmaan kattoa ite netistä :D

Joo, näin se täytyy tehdä. Saatan lähteä jo puolen päivän jälkeen liikkeelle että oon sitten jo palanu poroksi kun kerkeette perille :D

Töissä on työvuorojen kanssa hieman sumplimista näin festari-kauden aikana, mutta alustava vahva ilmoittautuminen tältä suunnalta.

Maanantai 5.7.

T-Byrd
Axefil
Debugger
faerily
Kuris
Wendy
Zurda
Mik99
PikkuEero

Voisin alustavasti tulla itsekin. Viimeksi itseasiassa kävin Töölössä, mutta mulla keski melkein kahdeksaan, niin pelit taisi keretä jo loppua siihen mennessä :(

Maanantai 5.7.

T-Byrd
Axefil
Debugger
faerily
Kuris
Wendy
Zurda
Mik99
PikkuEero
SIC-

Vähän lentsu painaa päälle mutta jos vain olen elossa niin tuun paikalle. Eli alustavasti passaa.

Maanantai 5.7.

T-Byrd
Axefil
Debugger
faerily
Kuris
Wendy
Zurda
Mik99
PikkuEero
SIC-
Reason

Voisin alustavasti tulla itsekin. Viimeksi itseasiassa kävin Töölössä, mutta mulla keski melkein kahdeksaan, niin pelit taisi keretä jo loppua siihen mennessä :(

Sitten taisin tosiaan nähdäkin sut (sittasit kiven päällä ja viestittelit luurilla?) kun käveltiin siitä Debuggerin kanssa ohi. Sulla oli jotkut vaaleahkot shortsit päällä? En ollut varma oliko se sinä enkä viittinyt ruveta huutelemaan. :rolleyes:
Pelit loppui puoli kasin maissa ja sitäpaitti oltiin ihan toisella puolella. Oltiin eka siinä shakkilautojen hiekalla sen ison aukean nurmikon vieressä ja sitten siirryttiin varjoon sinne puitten lomaan.

Harmi ku en itse pääse. KYYNEL! En ainakaan lupaa, kun kattien haku on sen verran myöhään. :) Palaan tosiaan 13.7, joten siitä eteenpäin olisi sitten kiva päästä pelailee. Lupaudun alustavasti mille päivälle vaan. :D En varmaan kauhean usein pääse pakkista ens viikolla lukee (ihan hyvä kyl vierottautua fabosta ja täältä hetkeksi).

Sitten taisin tosiaan nähdäkin sut (sittasit kiven päällä ja viestittelit luurilla?) kun käveltiin siitä Debuggerin kanssa ohi. Sulla oli jotkut vaaleahkot shortsit päällä? En ollut varma oliko se sinä enkä viittinyt ruveta huutelemaan. :rolleyes:
Pelit loppui puoli kasin maissa ja sitäpaitti oltiin ihan toisella puolella. Oltiin eka siinä shakkilautojen hiekalla sen ison aukean nurmikon vieressä ja sitten siirryttiin varjoon sinne puitten lomaan.

No prkl mähän se olin.

Jos te joskus kävisitte pe tai la pelaamassa, niin voisin tulla mukkaan. Kuulin huhua, että olisi ollu kivaa aikasemmin... Tosin mun pelaamisesta en tiedä, mutta ainahan se on kiva silti komeita pakkiskarjuja kattella. Liikkuessa kun tulee hiki :(

edit. Niinja miittiä saa toki järjestää.

Elieli, miten ois reffit huomenna Hietsussa, ravintola-rakennuksen rantapuolella kallioiden luona klo 17.00? Siihen kaikkien pitäis kyllä löytää helposti. :) Oon se pieni tatuoitu tyttö.

Elieli, miten ois reffit huomenna Hietsussa, ravintola-rakennuksen rantapuolella kallioiden luona klo 17.00? Siihen kaikkien pitäis kyllä löytää helposti. :) Oon se pieni tatuoitu tyttö.

Passaa hyvin, onko kyseessä siis sama ku kahvila? Oon se lyhyt tukkanen lipputanko.

Kylli, Sama mesta. :D Pidä lippu korkealla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom