Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän se oo aika korkata tapaamisneitsyys...

Tiistai 29.6
T-Byrd
Wendy
Axefil
Halo
Soppaluu
Soppis
Debugger

Mä voisin kanssa koittaa venyä paikalle. Töölönlahti kävis mainiosti :).

Tiistai 29.6
T-Byrd
Wendy
Axefil
Halo
Soppaluu
Soppis
Debugger
"ISO"JUSSI

Soppis kirjoitti vapautuvansa kasilta, joten meitä on nyt tulossa seitsemän pelailijaa ihmisten aikaan. Vielä olisi siis hyvä saada lisää osallistujia. Sääennuste ainakin näyttää todella hyvältä.

Paikka siis Töölönlahden puisto?

Joo, tai oikeastaan tarkemmin ottaen se on Hesperian puisto, Töölönlahden rannalla. :)

Tässä kartalla se paikka http://www.panoramio.com/photo/9039505
Ei kovin vaikea löytää, Hesperiankatuja vastapäätä menee puistoalueelle ja siellä on tuollainen iso shakkilauta. Ennen tuota shakkilautaa on isoja nurmikkoalueita joilla mahtuu temmeltämään. Jos esim tulee ratikalla keskustasta, niin Sokoksen pysäkiltä laskettuna jää pois toisella.

Tiedättekö, oi fiksummat, että onko siellä suihkumahdollisuutta? Kun jos pelkkä omenan kuoriminen saa aikaan vartin jälkihien niin saati sit muutaman juoksuaskeleen ottaminen..

Nyt on kyllä kyseessä ihan normipuisto, joten ei ole suihkua tarjolla. Lähin yleinen vessakin on sitten Paavo Nurmen patsaan lähettyvillä tai ytimessä.

Jos halutaan vessamahikset + suihkuttelupaikat, niin voidaan mennä sitten vaikka Hietsuun pelaamaan? :) Ei se nyt niin kaukana ole ja helppo sinne mennäkin on.

Kannatan Hesperiaa, pääsen tarpeen vaatiessa hietsuunkin...

Mäkin kannatan Hesperiaa, tuun varmaan paikalle vähän myöhässä ja Hietsuun en kerkeäisi ollenkaan...

Jos nyt sitten pidetään toi Hesperia pelipaikkana ja jos siltä tuntuu, niin voidaan liikkua Hietsun kautta kotiin. Oli siinä Finlandia-talon vieressä yks pieni suihkulähde ja periaatteessa kaupungin järjestyssääntöjen mukaan niissä pulahtaminen ei ole kiellettyä. Ehkä voidaan katsoa kieroon, mutta ei niin kiellettyä. :D

Mennään fiiliksen, tilanteen ja hienpaljouden mukaan. ;)

Ilmottaudun ärsyttävästi ehkäpelaajaksi, huomasin vasta tämän joten en viideksi ehdi paikalle mitenkään (paitsi mekossa ja korkkareissa).

Kiitoksia peliseurasta kaikille. <3 Oli tosi mukavaa ku pääsi vähän ulos ja tekemään muutakin ku ainaista punttien nostelua. :)

Vaikka olenkin voittamaton Kobra ja toisinaan otteet ovat ku rugbysta, niin mielelläni tulen tänä kesänä pelailee, vaikka joka viikko! Ensi viikon tiistaista tiistaihin olen tosiaan reissussa mutta sen jälkeen oon vielä 3 viikkoa lomalla, joten arvatenkin mulle käy pelailu milloin vaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom