Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
Sopivasti viikon päästä päättyy kouluhommelit, joten voisin kai mäkin heittäytyä kesän pelailuihin mukaan lomien kunniaksi. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei mä tuun kanssa mukaan! Ultimate kuulostaa hyvältä, mutta olen messissä muussakin pelailussa. Ehdotan arki-iltoja (matkailuaiheisen kesätyön takia melkein kaikki viikonloput menee duunissa). Millos muille käy? Mennäänkö jo alkavalla viikolla?

Tässä ois jo kaks jengii kasassa viestien perusteella. Ens viikko sopis mulle ainakin, esim. ke (19.5.), klo 17.00?

Missä? Ehdotuksia siitä ja sitten käsi ilmaan ne jotka omistaa frisbeen. Mä en oo vieläkään sitä hankkinut...:rolleyes:

Mulle ei käy ke eikä to, mut jos meette sillon niin tuun sitten seuraavalla viikolla mukaan. Valitettavasti en omista frisbeetä.

Täällä olisi mahdollinen neljän hengen porukka, joka kaipaisi vahvistuksia, innokkaita? Aika olis huomenna 20.5 klo 17 Lauttasaaren nurtsilla.

Kappas, asun nykyisin pk-seudun lähellä. :D Nurtsilla pyöriminen hyvällä kelillä jonkun harrasteen merkeissä ei ois yhtään hassumpi idea. Olisi se ainakin mielekkäämpi tapa suorittaa aerobista ku yksinään lenkkeily. :) Tällä viikolla ei enää ennätä mukaan ja ensi viikkokin on aika tiukka mutta sitten kesäkuulle ei olekaan mitään erityistä aktiviteettia sovittuna, heinäkuussa oon lomalla ja aikaa on!

Tässä ois jo kaks jengii kasassa viestien perusteella. Ens viikko sopis mulle ainakin, esim. ke (19.5.), klo 17.00?

Missä? Ehdotuksia siitä ja sitten käsi ilmaan ne jotka omistaa frisbeen. Mä en oo vieläkään sitä hankkinut...:rolleyes:

Voisin olla myös Ultimatessa mukana.
Ehdotan keskiviikkoisin 17:30 ->
Paikka Koneen kenttä, Munkka

Nyt on frisbeekin hankittu! Onko vielä kiinnostuneita pelailemaan?

Käyn Jussin aikana kurkkimassa nurtsipaikkoja (jos jäänkin kaupunkiin), niin selvinnee missä kunnossa ovat ja mitä suositella.
Monia vaihtoehtoja: hietsun ranta tai nurtsi, larun ranta, töölönrannan puisto, kaivarin puisto, koffari..

Miltä ensi viikko vaikuttaa teillä?

Espan puistoon heitteleen? :D

Heittelen sua pitkin Espaa. :D

Mä olen ensi viikon "lomalla" ja jos olen stadissa niin voisi sopia, paitsi viikonloppuna kun olen Tuskainen :).
Kuin varmaan myös itsekin.

Tarkoitus ois silleen arkisin (ei pe) iltapäivästä duunien jälkeen, n. klo 17 maissa. Kuhan saadaan porukkaa (edes se neljä vähintään) kasaan ja paikka sovittua. :)

Ensi viikolla ma ja ti vielä onnistuu, sitten tulee tatskan ja reissun takia taukoa. Jos toivomuksia saa esittää, niin mielellään lähellä ydintä, kun mun pitää täältä Kirkkonummelta porhaltaa sinne, niin kestää tovi. :) Koffari esim käy mainiosti.

Pienet jengit saataisiin jo kasaan, joten miten sopis ensi viikon tiistai 29.6. klo 16.45-17 maissa? Vaikka tuolla Koffarin puistossa, se vaan pelottaa jos siellä on maassa paljonkin lasinsiruja ja jos täynnä romanialaisia keräilemässä pulloja. Voi lähteä laukutkin aika nopeaa jos vähän silmä välttää. Siinä mielessä joku rauhallisempi aluea olisi parempi.

Sitten ois toi Töölönlahden puisto, Finlandia-talon jälkeen Hesperian-puistoa vastapäätä (vieressä iso shakkilauta). Siitä löytyis nurmikkoa jonkin verran ja melkein ytimessä. :) Tai Tähtitorninmäki? Ei se kaikki ihan pelkkää mäkeä ole. :D

Otetaanko nimenhuuto niin nähdään, moniko pääsisi tulemaan? Lisätkää nimiä listaan.

Tiistai 29.6.
T-Byrd
Wendy

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom