Jos olisit diktaattori...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos olisin diktaattori niin ensimmäiseksi antaisin kastroida kaikki suomenkieliset miehet. Suomen viralliseksi kieleksi nostettaisiin ruotsi, ja kaikki opiskelu ja kommunikointi käytäisiin ruotsiksi. Maarianhamina olisi luonnollistesi suomen uusi pääkaupunki. Suomenkielen puhumisesta seuraisi kuolemantuomio, ja puolueitakin olisi vaan yksi, nimittäin RKP. Tämän jälkeen ryhtyisin sotaan Norjan kanssa, jonka öljyvaroja ottaisin haltuuni jotta ruotsia puhuva kansani voisi nauttia veroalennuksista sekä muista veroaleista, kun pakottaisin laiskat norjalaiset tekemään töitä meidän puolestamme. Hjallis Harkimo olisi valtiomme keulahahmo vaikka minä itseasiassa minä hoitaisin kaikki tärkeimmät päätökset.

Älä nyt hiilesty,parempi läppä kuin moni vitsi niille osoitetussa ketjussa.Mun puolesta voisit hävittää(koivun siitepölyallergia,oletan?) mut vastojat ja puilla lämmittäjät
tekisivät olosi tukalaksi!

Älä nyt hiilesty,parempi läppä kuin moni vitsi niille osoitetussa ketjussa.Mun puolesta voisit hävittää(koivun siitepölyallergia,oletan?) mut vastojat ja puilla lämmittäjät
tekisivät olosi tukalaksi!
Joo, mutta olihan nuo miunkin viestit jonkinmoista läppää... Hajoaa vaan oikeesti kohtaa pää tähän koivuallergiaan.

Joo, mutta olihan nuo miunkin viestit jonkinmoista läppää... Hajoaa vaan oikeesti kohtaa pää tähän koivuallergiaan.

Onkohan täällä jo allergiaketju? Vai meneekö tää kaikki vaan tuonne vitutusketjun puolelle? Ollut ihan helvettiä tämä päivä allergioineen :curs:

Onkohan täällä jo allergiaketju? Vai meneekö tää kaikki vaan tuonne vitutusketjun puolelle? Ollut ihan helvettiä tämä päivä allergioineen :curs:
Eipä taida olla... Mulla alko ihan kunnon allergiakohtaus ihan tässä n. 3h sitten ja sen jälkeen on ollut helvettiä. Allergialääkekin loppui tänään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom