Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: Kiitos tästä. En ollu ehtiny huomata koko threadiä. Oon nauranu ääneen viimeset kymmenen minuuttia. Voi saatana.:hyvä:Avauttaisin uudelleen loistavan threadin "Treenaus simpanssijaloin"
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=85385
Tässä ajaudutkin sitten törmäyskurssille kanssani: minä olen ev.lut. ja kannatan vanhaa kunnon koti, uskonto ja isänmaa-ajattelua. Lisäksi Herran pelko on kaiken viisauden alku.
Mitämitä? Eihän pakkiksella saa julkisesti ilmoittaa minkäänlaisista uskonnollisista vakaumuksista, tälläisestä hävyttömyydestä pitäisi tulla vähintään bannit!
Mitämitä? Eihän pakkiksella saa julkisesti ilmoittaa minkäänlaisista uskonnollisista vakaumuksista, tälläisestä hävyttömyydestä pitäisi tulla vähintään bannit!
Tämä nyt ei varsinaisesti kuuluisi tähän threadiin, mutta avaudun silti. Tämä on taas tätä uskovaisille tyypillistä herkkänahkaisuutta. Jos uskovaisilta vaaditaan perusteluita väitteilleen - myös uskonnollisille väitteille - niin tämä tulkitaan niin, että toiset hyökkäävät uskontoa tai uskovaisia vastaan tai loukkaavat toisen uskoa (mitä tämä sitten tarkoittaakin?) tai eivät suvaitse uskontoja tjsp.Joo, vähän samaa ihmetellyt täällä.
Tämä nyt ei varsinaisesti kuuluisi tähän threadiin, mutta avaudun silti. Tämä on taas tätä uskovaisille tyypillistä herkkänahkaisuutta. Jos uskovaisilta vaaditaan perusteluita väitteilleen - myös uskonnollisille väitteille - niin tämä tulkitaan niin, että toiset hyökkäävät uskontoa tai uskovaisia vastaan tai loukkaavat toisen uskoa (mitä tämä sitten tarkoittaakin?) tai eivät suvaitse uskontoja tjsp.
Tämä nyt ei varsinaisesti kuuluisi tähän threadiin, mutta avaudun silti. Tämä on taas tätä uskovaisille tyypillistä herkkänahkaisuutta. Jos uskovaisilta vaaditaan perusteluita väitteilleen - myös uskonnollisille väitteille - niin tämä tulkitaan niin, että toiset hyökkäävät uskontoa tai uskovaisia vastaan tai loukkaavat toisen uskoa (mitä tämä sitten tarkoittaakin?) tai eivät suvaitse uskontoja tjsp.
Siis toki täällä esiintyy myös järjenvastaisen kiihkeitä kannnottoja uskontoja vastaan, mutta esimerkiksi tämä threadi on hyvä osoitus siitä, että Pakkis (ja netti yleensäkin) on täynnä toinen toistaan suvaitsemattomampia ja idiooottimaisempia aivopieruja. Uskontoja morkkaavat aivopierut eivät minun kokemukseni mukaan mitenkään erotu määrällään tai törkeydellään mitä tahansa muuta asiaa solvaavista typeryyksistä. Tässäkin threadissa on kielletty jo suunnilleen kaikki muu paitsi maastaveto ja Ehrmannin rahka.
Helvetin siistiä olis kokeilla vetää 3500kg kärriä 1.6 koneella varustetulla autolla.
Viinaveron nosto ja tupakan täyskielto? et vissiin itse käytä kumpaakaan?
Toivottavasti tarkemosta ei tule diktaattoria.
Joillakin edustajilla, kuten Karpelalla kk palkka tippuis sinne hieman alle 1000€:n tietämiin.