Jos olisit diktaattori...

Lentoliikenne lienee yksi pahimmista saastuttajista, eikä siviilimatkustaminen lentäen ole muutenkaan mielestäni tarpeellista. Laivalla ja junalla pääsee kyllä sinne minne on järkevää matkustaa. Lisäksi mahdollisten pandemioiden tulon estäminen ja tarkkailu olisi helpompaa ilman kaukomatkailua. Vientiä taasen tarvitsisimme valtion pyörittämiseen ja sotilaskoneita ilmaherruuden ylläpitämiseksi. Tuonnille taasen ei ole tarvetta, sillä valtiossamme suosittaisiin lähialueiden tuotantoa.

Ok. Hyvähän tuo terveyden kannalta olisi, mutta matkailu Suomeen kärsis, joka vaikuttaisi työpaikkoihin ja talouteen. Puhumattakaan kansainvälisistä töissä euroopassa, johon enää ei pääsisi Suomesta, ainakaan ei niin nopeaa.

Originally Posted by alkuperäinen säädös nyLumimufloni, muutokset by takomo
Lemmikkieläimet ja lapset ovat Valtiossa luvanvaraisia. Kansalaisen tulee osoittaa eläintieto ja käsittelytaito todistus Valtiolle. Todistuksesta käy ilmi, että kyseinen henkilö on suorittanut hyväksytysti ja ymmärtää eläinsuojelulain sisällön. Kaikki kotieläimet tulee rekisteröidä ja merkitä. Kiinni jäädessään laiton eläin lopetetaan välittömästi ja laittoman eläimen hallussapidosta rangaistaan ankarasti jäljempänä säädetyllä tavalla. Sama pätee lapsiin ja lapsentekoon. Se, että voi saada lapsia, ei tarkoita, että niitä pitää tehdä. Lapset syntyköön haluttuina ja vahingossa pamahtaneet välttävät abortin ainoastaas suostumalla vanhemmuuskurssille, joka äideille kestäisi 8 kuukautta ja isälle 4 viikkoa. Tämän lisäksi isä suorittaisi 7kk ylimääräisen varusmiespalveluksen, jona aikana hänen tulisi rakentaisi sängyn, rattaat ja syöttötuolin lapselle.

Kuka nero tämän kirjoitti? Olen miettinyt prikulleen samaa jo ainakin puoli vuotta saamatta keltään suoraa vaikutusta tähän ideaan (no, se taitaa olla yleinen ajatustapa nykyajan sivistyneiden suomalaisten keskuudessa). Olen vain laskenut 1 + 1, kun olen nähnyt ja kuullut tapauksia huonoista perhekohtaloista.

Lisäisin vielä tähän, että tämä huoltajuus testi, tulisi olla erittäin tiukka ja vaativa ja siinä mitattaisiin psykologisilla, valheenpaljastuslaitteilla, ryhmätesteillä, kirjallisella ja "harjoittelujaksolla" motivaatiota ja osaamista, itsehillintää ja agressionhillintää. Kolme piste ryhmää - Hylätty A (ei voi koskaan uusia ja täten ei voi koskaan saada lasten huoltajuutta), Hylätty B (voi uusia puolen vuoden/vuoden päästä uudestaan) ja Hyväksytty.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rakennuttaisin kaasukammion, joka toimisi uutena pakolaisten vastaanottokeskuksena. Kammion ovessa lukisi sosiaalitoimisto, jolloin päästäisin myös mustalaisista eroon.

- alentaisin veroja rutkasti, varsinkin siten että yrittäminen Suomessa helpottuisi selvästi. Samalla julkiseen sektoriin tulisi suuria leikkauksia
- Turvapaikkashoppailulle tiukat rajat, 750 oikean pakolaisen kiintiö riittävä
- Lopettaisin Suomen monet monopolit ja kartellit, jotka voivat mielinmäärin määrätä hintoja
- Autojen hinnat saksan tasolle, asuntojen pilviin nousseet hinnat myös alemmaksi
- Poliittiset mandaatit pois, politiikka muutenkin enemmän läpinäkyvämmäksi
- Älyttömän alue-politiikan ylläpito, joka maksaa noin 7mrd vuodessa Suomelle.
- Työmarkkinat samanlaiseksi kun Tanskalla
- kannabis osittain lailliseksi
- enemmän rahaa sairaanhoitoon
- ammattiarmeija

- Laillistaisin nuuskan myynnin
- Sijoittaisin teiden hirvet, epärehelliset ihmiset ja ruotsalaiset Ahvenanmaalle, joka on saarrettu sähköaidalla...:rolleyes:

Ok. Hyvähän tuo terveyden kannalta olisi, mutta matkailu Suomeen kärsis, joka vaikuttaisi työpaikkoihin ja talouteen. Puhumattakaan kansainvälisistä töissä euroopassa, johon enää ei pääsisi Suomesta, ainakaan ei niin nopeaa.

Kuka nero tämän kirjoitti? Olen miettinyt prikulleen samaa jo ainakin puoli vuotta saamatta keltään suoraa vaikutusta tähän ideaan (no, se taitaa olla yleinen ajatustapa nykyajan sivistyneiden suomalaisten keskuudessa). Olen vain laskenut 1 + 1, kun olen nähnyt ja kuullut tapauksia huonoista perhekohtaloista.

Lisäisin vielä tähän, että tämä huoltajuus testi, tulisi olla erittäin tiukka ja vaativa ja siinä mitattaisiin psykologisilla, valheenpaljastuslaitteilla, ryhmätesteillä, kirjallisella ja "harjoittelujaksolla" motivaatiota ja osaamista, itsehillintää ja agressionhillintää. Kolme piste ryhmää - Hylätty A (ei voi koskaan uusia ja täten ei voi koskaan saada lasten huoltajuutta), Hylätty B (voi uusia puolen vuoden/vuoden päästä uudestaan) ja Hyväksytty.

Kehittyneissä teollisuusmaissa syntyy jo nyt liian vähän lapsia.

Kehittyneissä teollisuusmaissa syntyy jo nyt liian vähän lapsia.
Tiedätkö millainen syntyvyys esimerkiksi heinäkuussa on ollut Hyvikään sairaalassa? P.S. Minä tiedän...

mulla on pieni viba että tätä ketjua sensuroidaan ahkeralla kädellä.....

mulla on pieni viba että tätä ketjua sensuroidaan ahkeralla kädellä.....
Eikai! Kyl ny täytyy poistaa vähintään tuhman oikeistolaiset viestit...kyl linja on nähty...ihan kuin ERKKO haisis...ihan kuin AATOS ERKKO haisis...:rock:

järjestäisin kampanjan, jossa kaikki Suomessa olevat muurahaiskeot poltettaisiin hevosenvitunpäreiksi.
Tarkoitatko "muurahaikeoilla" muslimeita?

Tarkoitatko "muurahaikeoilla" muslimeita?

-Tärkein ensin: Minä olen koskematon
-Hävittäisin muurahaiskeot
-Hävittäisin hyttyset
-Kaikki ylilihavat teloitettaisiin
-Kaikki lihavat hakattaisiin
-Kaikki "normaalit" pistettäisiin salille
-Kaikki "bodarit" saisivat ilmaisen kaljan kerran viikossa kaikilta niiltä lihavilta jotka he itse hakkasivat
-Muslimit, somput, mannet yms. hakattaisiin kuoliaaksi risuilla
-Ahvenanmaa muutettaisiin vankilasaareksi, kaikki pahikset sinne keskenään.
-Turku siirretään Ahvenanmaan yhteyteen, ja Turkulaiset sen mukana
-Hevimusiikki (kaikki missä on sähkökitara paitsi Klamydia) kielletään
-Sanomalehtien painaminen lopetettaisiin (Tehtäsiin kuten Kiinassa, kaduilla on yhteisiä lehtiä kaikille)

Judolla on paljon hyviä huomioita ja kannattaisinkin häntä mieluusti. Pyrkisin toki myös poliittisen valtakoneiston eliittiin ja ajaisin seuraavia asioita:

- Uskontojen (niitä kyllä opetettaisiin, mutta niiden mielettömyys perusteltaisiin aukottomasti) ja taikauskon (joulupukki, hammaspeikko, puun koputtaminen yms. turhat uskomukset) kitkeminen pois.

Tässä ajaudutkin sitten törmäyskurssille kanssani: minä olen ev.lut. ja kannatan vanhaa kunnon koti, uskonto ja isänmaa-ajattelua. Lisäksi Herran pelko on kaiken viisauden alku.

Tässä ajaudutkin sitten törmäyskurssille kanssani: minä olen ev.lut. ja kannatan vanhaa kunnon koti, uskonto ja isänmaa-ajattelua. Lisäksi Herran pelko on kaiken viisauden alku.
Luonnollisesti olisin valmis joustamaan tässä asiassa, se että rahvas käy kirkossa, maksaa veronsa ja tottelee esivaltaa on ehdottoman kannattava asia kokonaisuutta ajatellen.

...asuntojen pilviin nousseet hinnat myös alemmaksi

Ja mitenkäs tämä sitten tapahtuisi? Joku hallinnollinen määräys asuntojen neliöhinnoista vai? Voisi olla, että rakentamisrintamalla ei paljon tapahtuisi.

Diktaattorina minä pienentäisin julkista sektoria. En kuitenkaan terveydenhuollosta ja koulutuksesta, vaan lähinnä kaikesta "turhemmasta".

Taide ja urheilu saisivat pärjätä omillaan, tai olla pärjäämättä.

Kaikki puoliturhat julkisen sektorin valtuuskunnat ja komiteat lakkautettaisiin.

Yliopistoista lakkautettaisiin höpöhöpö-opiskelulinjat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom