Jos joutuisit autiolle saarelle vuodeksi ja pystyisit treenaamaan vain yhtä liikettä,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hauista, koska mä todella tykkään pumpata niitä.

venla sanoi:
Niinpä! Mutta aatelkaas miten hienoa oiskin jos ois jossain autiolla saarella ja sais treenata ihan vitusti ja sen lisäksi vaan saalistelis kaloja ruuaksi ja kiipeilis niihin banaanipuihin. Niin ja niitä puita vois kaataa ja niistä vois tehä tangon. Puiden oksissa
:) Sen voi kattoo itse kukin näistä robinson-ohjelmista, että paljonko siellä kukakin ylimääräistä treenaa. Kalojen onkimisen ja banaanipuihin kiipeilyn ohessa.

Mutta rasvaprosenttihan laski toki jokaisella ja kunto kohosi. Erottuvuus huipussaan. Lihasmassaa tuskin tuli kenellekään.

Siitä olen varma, että aikaa myöten lähisaarten raa'an agressiivinen mutta härmäläisen perusluonteinen maorikansa antaisi minulle jumalnimen Rey'no. Se on maoria ja tarkoittaa "rantautunut valkoinen valas joka tekee rinnallevetoa ja pahalla päällä ollessaan myös työntöä kokonaisilla palmupuunrungoilla".

Mutta entäs jos se autio saari olisikin arktinen eikä trooppinen? Puista ei sais kauheesti hyötyä... jotain jäänmurikkaharjoitteita sitten vissiin. Mutta kyllä kai niistäkin iloa sais, voisi tehdä vaikka mitä sovelluksia. Niitä vois heittää ja nostaa ja kiertää... Ja tosiaan varmana pienenis rasvaprosentti! Vois lihasmassa kasvaakin jos sais metsästettyä LIHAA! Tai kalaa. Sekin ois sit treeniä, se metsästys. Mut edelleen jos vain yksi liike niin maastaveto+ylöstyöntö jos ois joku tangontapanen, tai leuanveto. Tai kivenmurikan kanssa joku mahd. monta lihasta aktivoiva kyykky, kierto ja ylöstyöntö.

reino sanoi:
Siitä olen varma, että aikaa myöten lähisaarten raa'an agressiivinen mutta härmäläisen perusluonteinen maorikansa antaisi minulle jumalnimen Rey'no. Se on maoria ja tarkoittaa "rantautunut valkoinen valas joka tekee rinnallevetoa ja pahalla päällä ollessaan myös työntöä kokonaisilla palmupuunrungoilla".

Tässä on legendan aineksia. Oiskohan joku tuotantoyhtiö kiinnostunut. :hyper: Alko heti ihmeelliset mielikuvat jyllätä aivoissa tai niissä kuuluisissa sielun silmissä ehkä.

Jonathan Swiftin alkuperäisideaa mukaillen se tärkein liike olisi tietenkin istumaannousu. Siinä vaiheessa kun tuhannet lilliputit olisivat naulanneet sinut hiuksistasi ja kaikista ruumiinulokkeistasi pitkin autiota hiekkarantaa.

Treeni tulee tietenkin suorittaa ennen lilliputtien maahan joutumista.

http://www.jaffebros.com/lee/gulliver/winter/p1.jpeg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tuosar sanoi:
näyttäs topah:lla olleen tylsä aamu...

Mulla on ollu tylsä elämä... :D

No ei kai, mutta pitäähän nämä elämää suuremmat kysymykset miettiä valmiiksi, jos sinne saarelle kuitenkin joutuis ja voihan tässä kysymyksessä olla joku piilopsykologinen catch-mukana.... tai sit ei! :rolleyes:

...koska saarella on selvästi levytanko ja siinä painot, niin valitsen liikkeekseni sellaisen "rinnalle veto-pystypunnerrus-ranskalainen punnerrus-takakyykky-julle-niskan takaa punnerrus-kulmasoutu" -hybridin..;)
..olinpa ovela, heh heh..

reino sanoi:
Jonathan Swiftin alkuperäisideaa mukaillen se tärkein liike olisi tietenkin istumaannousu. Siinä vaiheessa kun tuhannet lilliputit olisivat naulanneet sinut hiuksistasi ja kaikista ruumiinulokkeistasi pitkin autiota hiekkarantaa.

Treeni tulee tietenkin suorittaa ennen lilliputtien maahan joutumista.

Reino on kyl innostunut aiheesta. Mutta eihän Gulliverin retket oo sentään sama teos kuin Robinson Crusoe, joka ei paljo treenaillu ku sillä oli se Perjantai joka hoiti hommat. Robbe vaan merkkaili päivien kulkua puunrunkoon tai jotain. Kai siinäkin nyt jokin lihas kehittyy:) Niin että jos näissä alkuperäisideoissa pysytään - muuten menee taas kerran :offtopic: -alueelle.

Ei varmaan olosuhteet tuota treenimotivaatiota hirveästi nostaisi. Tekisin varmaan jumppapalloon "reiän" ja tulisin hulluksi kun ainut kumppani tuupertuisi. ;)

Osaamistani liikkeistä maastaveto, kaikista ehdottomasti työntö

Suositut

Back
Ylös Bottom