Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen voi kattoo itse kukin näistä robinson-ohjelmista, että paljonko siellä kukakin ylimääräistä treenaa. Kalojen onkimisen ja banaanipuihin kiipeilyn ohessa.venla sanoi:Niinpä! Mutta aatelkaas miten hienoa oiskin jos ois jossain autiolla saarella ja sais treenata ihan vitusti ja sen lisäksi vaan saalistelis kaloja ruuaksi ja kiipeilis niihin banaanipuihin. Niin ja niitä puita vois kaataa ja niistä vois tehä tangon. Puiden oksissa
reino sanoi:Siitä olen varma, että aikaa myöten lähisaarten raa'an agressiivinen mutta härmäläisen perusluonteinen maorikansa antaisi minulle jumalnimen Rey'no. Se on maoria ja tarkoittaa "rantautunut valkoinen valas joka tekee rinnallevetoa ja pahalla päällä ollessaan myös työntöä kokonaisilla palmupuunrungoilla".
tuosar sanoi:näyttäs topah:lla olleen tylsä aamu...
reino sanoi:Jonathan Swiftin alkuperäisideaa mukaillen se tärkein liike olisi tietenkin istumaannousu. Siinä vaiheessa kun tuhannet lilliputit olisivat naulanneet sinut hiuksistasi ja kaikista ruumiinulokkeistasi pitkin autiota hiekkarantaa.
Treeni tulee tietenkin suorittaa ennen lilliputtien maahan joutumista.
Insanick sanoi:Leuanveto tai hanskanhakkaaminen.