Jos joutuisit autiolle saarelle vuodeksi ja pystyisit treenaamaan vain yhtä liikettä,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eikö autioita saaria ole muualla, kuin tropiikissa?

Vastaus:
-työntö

jalkakyykky siten että nostan itse tangon maasta niskan taakse

Battle sanoi:
Eikö autioita saaria ole muualla, kuin tropiikissa?

Mä huomioin jo saman;) Että voihan se olla arktinenkin, mutta ei siellä ois kyllä yhtä kivaa treenata. Leuanveto vois olla vaikeeta jos ei ois puita, mutta silloin mä kyllä heittelisin jotain jäänlohkareita ympäriinsä - siis jos ei ois välineitä. Muuten edelleen maastaveto+ylöstyöntö -tyyppinen ratkaisu.

venla sanoi:
Reino on kyl innostunut aiheesta. Mutta eihän Gulliverin retket oo sentään sama teos kuin Robinson Crusoe, joka ei paljo treenaillu ku sillä oli se Perjantai joka hoiti hommat. Robbe vaan merkkaili päivien kulkua puunrunkoon tai jotain. Kai siinäkin nyt jokin lihas kehittyy:) Niin että jos näissä alkuperäisideoissa pysytään - muuten menee taas kerran :offtopic: -alueelle.

Siis Defoehan kirjoitti Robinson Crusoen, Gulliverin retkissä ei olla autiolla saarella ;) Sori kun menee off topic, poistakaa koko viesti sitten jos häiritsee. Tää aihe vaan villitsee.

ToughGrip sanoi:
Ja jos toinen on valittava niin ei tartte ääneen sanoa. Aika moni tässä thredissä jonkin ajan kuluttua vaihtaa taljansa hanskaan :rolleyes:
aivan, kaikenlisäksi aika huolestuttavaa jos hanskaan hakkaamista pitää vielä 24vuotiaanakin opetella:eek:

Jos siis tosissan olisin, nii en kyl ehkä jaksasi sitä työntöö tehä. Penkiin sen menis kuitenki :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tekisin pelkkiä vatsoja rantaan ajautunut valaanruho lisäpainona. Parin vuoden autiosaaridietin jälkeen olisin ripped ja haastaisin palmun takaa hyökäten kannibaaleja Total Whale Carcass -haasteeseen.

Todennäköisesti leuanveto jossain puunoksassa..:D

Suositut

Back
Ylös Bottom