PTVGYM Jooel Vatanen

Nii no siitä voi toki olla montaa mieltä. Itseä lähinnä tympii kun ei tää ruoka-aihe kiinnosta yhtään mutta pakko selata silti jos välissä sattuisi vaikka olemaan joku Vataseen liittyvä postaus. Ja tätä juupas eipäs ruoka keskustelua alkaa olla jo muutama sivu.

Tällanen on keskustelufoorumin luonne, että keskustelu elää. Jos haluat Vatasesta pysyä optimaalisesti ajantasalla, niin YouTube ja instagram seurantaan häneltä. Sieltä selviää aivan varmasti ja selkeästi, kun tulee jotain uutta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lihominen johtuu siitä, että syödään enemmän kaloreita kuin kulutetaan. Ei kilo maissisiirappia lihota yhtään sen enempää kuin kilo pöytäsokeria.

Eivät keskiajan aateliset ja 1800-luvun talon isännät olleet kansaa lihavampia siksi että olisivat syöneet paljon lisäaineita, vaan siksi että heillä oli enemmän ruokaa ja vähemmän fyysistä aktiviteettia.
Sellainen tutkumus tuli muuten noista ultraprossesoiduista ruuista vastaan, että ihmiset söivät niitä määrällisesti enemmän kuin ns. perusruokaa. Selitää osaltaan lihomista.
 
Sovitaan sillai, että pysytään Vatasessa, ei mennä ristiriitaiselle alueelle lisäravinnejuttuihin. Vaikka mä olen tosi reilu kovin monia kohtaan, niin en mä ala itseeni jalkaan ampumaan ja Vatsku tämän ymmärtää ihan hyvin, toivottavasti tekin.

Poistettu siis viestejä.
 
Sovitaan sillai, että pysytään Vatasessa, ei mennä ristiriitaiselle alueelle lisäravinnejuttuihin. Vaikka mä olen tosi reilu kovin monia kohtaan, niin en mä ala itseeni jalkaan ampumaan ja Vatsku tämän ymmärtää ihan hyvin, toivottavasti tekin.

Poistettu siis viestejä.
Onko tämä siis ns. mainostuksen vuoksi vai oliko kyse nimenomaan näistä hinnoista? Ja minulla ei ole tarvetta jatkaa aiheesta, mutta että tiedän jatkoa varten miten toimia.
 
Onko tämä siis ns. mainostuksen vuoksi vai oliko kyse nimenomaan näistä hinnoista? Ja minulla ei ole tarvetta jatkaa aiheesta, mutta että tiedän jatkoa varten miten toimia.
Mainostuksen takia. Mulla on diilit täällä. Ja noin yleisesti, se kannattaa ajatella vaikka sillai, että esim teillä olis vaikka blogi joka myis esim treeniohjelmia ja sitten kommenteissa kaikki keskustelis toisen sivuston valmennuksista, niin se kääntyy omaa sivustoa vastaan, eikä se tarkoitus ole.
 
Mainostuksen takia. Mulla on diilit täällä. Ja noin yleisesti, se kannattaa ajatella vaikka sillai, että esim teillä olis vaikka blogi joka myis esim treeniohjelmia ja sitten kommenteissa kaikki keskustelis toisen sivuston valmennuksista, niin se kääntyy omaa sivustoa vastaan, eikä se tarkoitus ole.
Jees, ymmärrän hyvin 👍
 
Taisi olla minunkin kommentti epäasiallinen, vaikka sitä en edes tarkoittanut. Kun niin nopeasti hävisi. Melkeen 20 vuotta täällä oltu ja eka poistaminen. Suoran lyttäämisen ymmärrän , ettei sitä sallita. Mielipiteitä sentään pitäisi saada olla.
 
Taisi olla minunkin kommentti epäasiallinen, vaikka sitä en edes tarkoittanut. Kun niin nopeasti hävisi. Melkeen 20 vuotta täällä oltu ja eka poistaminen. Suoran lyttäämisen ymmärrän , ettei sitä sallita. Mielipiteitä sentään pitäisi saada olla.
Ei siinä mitään epäasiallista ollut. Normaalia keskustelua, joka on vain ristiriidassa Pakkotoiston toiminnan kanssa. Ei mitään vakavaa kenenkään osalta, kiitos kun ymmärrätte.
 
CC7A28C5-C109-4B22-A960-157351BAB953.jpeg
 
Back
Ylös Bottom