PTVGYM Jooel Vatanen

Mistä vatanen ees nousi tähän asemaan @D.vitamiini

Eikös se nimenomaan ollu nimetön tubettaja? Random bodari/pt joka puhu että joskus lavalle?

Katsoin siis itsekkin aikanaan vatasen videot, mutta ihan tyhjästähän se tohon nousi? Jälkeenpäin sitten kilpaillut voimanostossa ja perustanut saleja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä vatanen ees nousi tähän asemaan @D.vitamiini

Eikös se nimenomaan ollu nimetön tubettaja? Random bodari/pt joka puhu että joskus lavalle?

Katsoin siis itsekkin aikanaan vatasen videot, mutta ihan tyhjästähän se tohon nousi? Jälkeenpäin sitten kilpaillut voimanostossa ja perustanut saleja.

Hitto kun siitä on jo monta vuotta, en tarkkaan muista😂

Tais kirjotella sillon jo täällä, ja vieraili ainakin Jukan videoilla ja olisko myös jollain Miken videolle ollu, puhetta miehestä oli ainakin useamman eri ihmisen videoilla jos nyt ei mies itse niillä vieraillut.
Ja jommassa kummassa ilta-lehdessä tais kanssa olla juttua miehestä kun kirjoitti blogiin tai johonkin raskaus kiloista.
 
Hitto kun siitä on jo monta vuotta, en tarkkaan muista😂

Tais kirjotella sillon jo täällä, ja vieraili ainakin Jukan videoilla ja olisko myös jollain Miken videolle ollu, puhetta miehestä oli ainakin useamman eri ihmisen videoilla jos nyt ei mies itse niillä vieraillut.
Ja jommassa kummassa ilta-lehdessä tais kanssa olla juttua miehestä kun kirjoitti blogiin tai johonkin raskaus kiloista.
Mutta käytännössä aloit seuraamaan ja katsomaan täysin tuntemattoman ihmisen videoita. Niin se vaan menee.

Jostain syystä kiinnosti, click & subscribe
 
Jos esimerkiksi sinulla on sellainen auto josta sinulla ei ole aikaisempaa kokemusta, ja siihen täytyy esimerkiksi jakopään hihna vaihtaa, tubesta on helppo katsoa opastus video aiheesta ja tehdä sitten itse perässä.

Säästyy monelta turhalta pultin aukaisulta kun tietää etukäteen mitä täytyy tehdä ja mitä ei.

Ei ole totta. :david: :david: :david:

Vitsejä ei pitäisi selittää, mutta väännän nyt rautalangasta. Se että yksittäinen henkilö ei ole kiinnostunut jostain, ei tarkoita että sillä ei olisi kysyntää.

Ajattelin tosiaan että ei voi olla ketään joka ei viestistäni tuota tajuaisi, joten jätin hymiöt pois. Olin väärässä.
 
Vatanen tais snäpissä ekan kerran kerätä isoa suosiota, sitä ennen oli lähinnä bodytyyppien tiedossa.

Mä veikkaan että Lambo on kyl ollu aika isossa osassa tossa youtube suosiossa. Aika moni avaa videon jos siinä on se jäbä kellä on se lambo eikä se jäbä kellä on se mersu tjsp "perus" auto
 
Hehe :D Täällähän saadaan hyvää keskustelua aikaiseksi! Kaikki me ei ajatella samalla tapaa ja hyvä näin, tylsäksi kävisi jos ei tartteis vähän vääntää!

Tsekkasin vähän analytiikkaa ja mun kanavan impressiot (pikkukuvan näkyvyys) on 6 500 000krt/kk, tuosta määrästä luultavasti vain pieni osa on mun vakkari seuraajia joten siinä on monta miljoonaa syytä tehdä kansikuvasta mielenkiintoinen. Mielenkiintoinen ja clickbait kusettaminen on kaksi eri asiaa, mutta on käynyt selväksi ettei kaikki ole samaa mieltä mutta onneksi ollaan Suomessa ja kaikilla saa olla oma mielipide.
 
Vatanen tais snäpissä ekan kerran kerätä isoa suosiota, sitä ennen oli lähinnä bodytyyppien tiedossa.

Mä veikkaan että Lambo on kyl ollu aika isossa osassa tossa youtube suosiossa. Aika moni avaa videon jos siinä on se jäbä kellä on se lambo eikä se jäbä kellä on se mersu tjsp "perus" auto
Snäppi oli ensimmäinen kanava jossa mentiin kuusinumeroiseen lukuun. Sinne tuli päivitettyä niin ahkerasti että sen myötä kanava nousi orgaanisesti hyvää vauhtia, siellä päivittämiskynnys on niin matala joten helppo keksiä joka päivä sinne jotain matskua. Nykyään vähän vähemmän, ehkä 3-4pv viikossa. Pitää töitäkin nykyään tehdä niin ei kerkee ihan koko aikaan puhelimelle puhua.

Lambo oli avain youtuben kasvuun, kanava tuplaantui hetkessä kun lambo tuli videoille. Moni voisi ajatella että oliko yliammunta ostaa sellainen auto, päinvastoin se on tuottanut paljon rahaa. Tässä hyvä esimerkki siitä miten iso vaikutus sillä kansikuvalla ja otsikoinnilla on, lambo kansikuvassa -> näyttökerrat x3. Oliko suunniteltu temppu, ei ollut.
 
Meneekö Ptv gymit myös kokonaan kiinni 28.12 lukien, kuten ketjusalit? Joskus viime vuoden vaihteessa kun oma ketjusali meni kiinni, tuli käytyä sulun ajan Ptv:llä 10e/kerta, kun siellä sai silloin olla 10 hlö kerrallaan. Onkohan nyt samanlainen systeemi mahdollinen, vai onko avit kieltäneet aukiolon kokonaan, kävijämäärästä riippumatta?
 
Meneekö Ptv gymit myös kokonaan kiinni 28.12 lukien, kuten ketjusalit? Joskus viime vuoden vaihteessa kun oma ketjusali meni kiinni, tuli käytyä sulun ajan Ptv:llä 10e/kerta, kun siellä sai silloin olla 10 hlö kerrallaan. Onkohan nyt samanlainen systeemi mahdollinen, vai onko avit kieltäneet aukiolon kokonaan, kävijämäärästä riippumatta?

Kaikki kuntosalit ja liikuntapaikat suljetaan kolmeksi viikoksi poislukien ammattiurheilu ja lääkinnällinen kuntoutus. Tässä koko tiedote:

 
Kertokaahan sitten, suljetaanko oikeasti.

Itellä Varsinais-Suomessa varmaan sama edessä kohtapuoliin. Täytyy alkaa katteleen muuten jotain seudun pikkusaleja sulun ajaksi, jotka uskaltavat pitää auki käskystä huolimatta
 
Ei ne voimat mihinkään katoa jos rakennettu pysyvälle pohjalle.Ja tauko voi tehdä hyvää.Nyt lenkkipolulle.Sen jälkeen kovat kyykyt ei tunnu missään.
 
Ei ne voimat mihinkään katoa jos rakennettu pysyvälle pohjalle.Ja tauko voi tehdä hyvää.Nyt lenkkipolulle.Sen jälkeen kovat kyykyt ei tunnu missään.
Mä kyykkään ekaa kertaa kolmeen viikkoon kun selkä kestää nyt, ei varmaan ole samat voimat enää.
 
Mä kyykkään ekaa kertaa kolmeen viikkoon kun selkä kestää nyt, ei varmaan ole samat voimat enää.

Kovin terä katoaa varmasti. En tiedä ennakoiko STM:n alaiset liikuntasomet, mut kummasti alko tulee someen näitä "ei voima tai lihakset häviä" -päivityksiä jo ennen Avien tai hallituksen linjauksia.

Korkeakouluopiskelijoiden mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet, ja tämä johtuu monelta osin koronasta. Pisti silmään erityisesti tämä: "Liikuntatilat ja opiskelijaruokalat menivät paikoin kiinni, mikä on ollut terveellisten elämäntapojen ylläpitämisen kannalta huono asia, hän sanoo."

Kuulostaapa tämänkin nojalla helvetin hyvältä ratkaisulta sulkea paikkoja, joista niitä tartuntoja ei juuri tule.
 
Tuli tuossa mieleen, kun salilla joutu haistelee pahan hajuista hajuvettä, että otahan Vatanen tuo hajuvesibisnes vielä haltuun! Joku hyvä asenne tuoksu sali-ihmisille!
 
Back
Ylös Bottom