PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep! Ja perusteleepa Vatanen vielä kantansakin aina yksinkertaisesti ja selkeästi, eikä provosoidu! Arvostan kyllä miehen ulosantia👍🏻
Tää jengi jotka kitisee näistä pikkukuvista ja otsikoista on jotai boomereita jotka ei tiedä somettamisesta yhtään mitään mitään😅 Just oikeenlaista settiä sulla ollu aina ja tulee luultavasti olemaan. Sun videot oikeestaan ainoita joista katon jokaisen skippailematta yhtään ja mun mielestä se kertoo jo jotain siitä, että sisältö on monipuolista ja mielenkiintoista.
Kiitos! :)
 
Toiset tekee asioita ja toiset keskittyy siihen mitä ne muut tekee. Eiköhän Jooel tiedä mitä tekee, tottakai videoille halutaan katsojia. Itse ainakin ymmärsin jo etukäteen, ettei tuossa videolla mitään pilveä polteta.
 
Tää jengi jotka kitisee näistä pikkukuvista ja otsikoista on jotai boomereita jotka ei tiedä somettamisesta yhtään mitään mitään😅 Just oikeenlaista settiä sulla ollu aina ja tulee luultavasti olemaan. Sun videot oikeestaan ainoita joista katon jokaisen skippailematta yhtään ja mun mielestä se kertoo jo jotain siitä, että sisältö on monipuolista ja mielenkiintoista.
Hienoa! Taidatkin olla oikea top-tier fanboy 💪🏻 Kaikille tuo sokea fanittaminen ei kuitenkaan ole se juttu 🙂 Tässä oli itsellä enemmänkin kyse siitä, että kritisoin videon pikkukuvassa olevaa harhaanjohtamista ja hyvin kyllä tiedän sen olevan yleinen ilmiö. En vain arvosta sitä, se ei ole mitään kitinää. Itse tykkään enemmän tyylistä, jossa esitetään asiat edes suurinpiirtein niinkuin ne ovat. Tällaisia tubettajia onneksi löytyy paljonkin, esimerkkinä tämänkin sivuston ylläpitäjä.
 
Hienoa! Taidatkin olla oikea top-tier fanboy 💪🏻 Kaikille tuo sokea fanittaminen ei kuitenkaan ole se juttu 🙂 Tässä oli itsellä enemmänkin kyse siitä, että kritisoin videon pikkukuvassa olevaa harhaanjohtamista ja hyvin kyllä tiedän sen olevan yleinen ilmiö. En vain arvosta sitä, se ei ole mitään kitinää. Itse tykkään enemmän tyylistä, jossa esitetään asiat edes suurinpiirtein niinkuin ne ovat. Tällaisia tubettajia onneksi löytyy paljonkin, esimerkkinä tämänkin sivuston ylläpitäjä.
Kannattas varmaan sunkin kattoo peiliin ja miettiä, olisko se elämä parempaa kun ei ottais pieniä asioita niin vakavasti. Pikkukuvassa ei ole mitään harhaanjohtavaa, vaan se on sun omassa päässäsi.
Vatanen esitti pikkukuvassa asian, niinkun se tosiaan olikin. Eri asia jos kuvassa olis ollu kannabis jointti ja lukenu ”DAMISSA PILVESSÄ”. Sen sijaan kuvassa oli sikari ja savua ja teksti ”amsterdam”.
Voit miettiä Vatasen suosion määrästä sitä, kuka tekee asioita oikein ja kuka ei. Ja tuskin ketään kiinostaa jos lopetat videoiden katsomisen jotka ei sinua kiinosta. Voit jatkaa sitä hauiskääntövideoiden katsomista ihan vapaasti👍😏
 
Hienoa! Taidatkin olla oikea top-tier fanboy 💪🏻 Kaikille tuo sokea fanittaminen ei kuitenkaan ole se juttu 🙂 Tässä oli itsellä enemmänkin kyse siitä, että kritisoin videon pikkukuvassa olevaa harhaanjohtamista ja hyvin kyllä tiedän sen olevan yleinen ilmiö. En vain arvosta sitä, se ei ole mitään kitinää. Itse tykkään enemmän tyylistä, jossa esitetään asiat edes suurinpiirtein niinkuin ne ovat. Tällaisia tubettajia onneksi löytyy paljonkin, esimerkkinä tämänkin sivuston ylläpitäjä.
Ja ei. En fanita ketään, mutta arvostan tiettyjä henkilöitä ja Vatanen kuuluu niihin.
 
.Pikkukuvassa ei ole mitään harhaanjohtavaa, vaan se on sun omassa päässäsi.
Vatanen esitti pikkukuvassa asian, niinkun se tosiaan olikin. Eri asia jos kuvassa olis ollu kannabis jointti ja lukenu ”DAMISSA PILVESSÄ”. Sen sijaan kuvassa oli sikari ja savua ja teksti ”amsterdam”.
No sopivasti valikoitu savu kuva johonki Amsterdam videoon. Sitähän se yrittää että sais tuolla lisää katsojia, ja miksei yrittäis. Ei oo vaan miestä myöntämään sitä.
 
No sopivasti valikoitu savu kuva johonki Amsterdam videoon. Sitähän se yrittää että sais tuolla lisää katsojia, ja miksei yrittäis. Ei oo vaan miestä myöntämään sitä.

Anteeksi mutta osaatkohan kirjoittamisen lisäksi myös lukea?

Kuten jo aikaisemmin sanoin, kansikuvan pitää olla mielenkiintoa herättävä.
 
Mita sitten jos Vatanen olisi polttanut pilvea? Suomi on niita harvoja maita jossa possyttelijat edelleen ristiinnaulitaan eika kayttoa kannata myontaa. Aivan normaalia niin monessa maassa jossa jengi ei valita tippaakaan. Suomesta silti loytyy alyttomasti kyylia ja kukkahattutateja/setia.
 
Mita sitten jos Vatanen olisi polttanut pilvea? Suomi on niita harvoja maita jossa possyttelijat edelleen ristiinnaulitaan eika kayttoa kannata myontaa. Aivan normaalia niin monessa maassa jossa jengi ei valita tippaakaan. Suomesta silti loytyy alyttomasti kyylia ja kukkahattutateja/setia.

Ei mua ainakaa ois haitannut.. pilveä oon iteki välillä poltellu
 
Hienoa! Taidatkin olla oikea top-tier fanboy 💪🏻 Kaikille tuo sokea fanittaminen ei kuitenkaan ole se juttu 🙂 Tässä oli itsellä enemmänkin kyse siitä, että kritisoin videon pikkukuvassa olevaa harhaanjohtamista ja hyvin kyllä tiedän sen olevan yleinen ilmiö. En vain arvosta sitä, se ei ole mitään kitinää. Itse tykkään enemmän tyylistä, jossa esitetään asiat edes suurinpiirtein niinkuin ne ovat. Tällaisia tubettajia onneksi löytyy paljonkin, esimerkkinä tämänkin sivuston ylläpitäjä.
ei jumalauta nyt oikeasti aikuiset ihmiset. "minä niiiin mieleni pahoitin kun savu olikin siggestä eikä pilvestä" Voi jeesus helvetti että jollakin on hankalaa. :LOL::LOL::ROFLMAO:
 
Kannattas varmaan sunkin kattoo peiliin ja miettiä, olisko se elämä parempaa kun ei ottais pieniä asioita niin vakavasti. Pikkukuvassa ei ole mitään harhaanjohtavaa, vaan se on sun omassa päässäsi.
Vatanen esitti pikkukuvassa asian, niinkun se tosiaan olikin. Eri asia jos kuvassa olis ollu kannabis jointti ja lukenu ”DAMISSA PILVESSÄ”. Sen sijaan kuvassa oli sikari ja savua ja teksti ”amsterdam”.
Voit miettiä Vatasen suosion määrästä sitä, kuka tekee asioita oikein ja kuka ei. Ja tuskin ketään kiinostaa jos lopetat videoiden katsomisen jotka ei sinua kiinosta. Voit jatkaa sitä hauiskääntövideoiden katsomista ihan vapaasti👍😏
Olen kanssasi samaa mieltä ja ei haittaa yhtään nykyään videoiden kansikuvat joiden tarkoitus kerätä katsojia.
Ja tuo "se on sun omassa päässä" juttu, toihan onkin hyvä! Tavallaan tällä voi pestä kädet mistä tahansa.
Esimerkki: Laitetaan pikkukuvaksi vaaleanpunaiset kämmenet ja jalkapohjat oikein tummalle taustalle, otsikko "Voi nyt saatana nämä ne****t" videossa käytäisiin läpi neandertalilaisia 🤔 Moni pitäisi todella mauttomana ja vetäisi ässän hihastaan eli rasistikortin, mutta voit kuitata, että hei tää on vain sun päässä.
 
Mita sitten jos Vatanen olisi polttanut pilvea? Suomi on niita harvoja maita jossa possyttelijat edelleen ristiinnaulitaan eika kayttoa kannata myontaa. Aivan normaalia niin monessa maassa jossa jengi ei valita tippaakaan. Suomesta silti loytyy alyttomasti kyylia ja kukkahattutateja/setia.
Polttamisesta siirrytään piikittämään kannapista,se on lopun tie!On se kumma kun viina ei riitä!😁😁
 
Herkästi vittuunnut kyllä. On täysin eri asia jos otsikko olisi ollut "pilveä dameissa" tai muuta joka vahvasti viittaa kannabiksen polttamiseen. Nyt kansikuvassa on savua ja kaupungin nimi, itse kaikki tekee päässään omat ajatukset. Ne click baitit jossa rehdisti valehdellaan ja johdetaan kirjaimellisesti harhaan on eri asia.

Kansikuvan tai otiskon on ehdottomasti oltava jollain tapaa kiinnostusta herättävä, olisi todella tyhmää kuvata vaivalla video ja toivoa ettei kukaan avaa sitä. Lojaalit seuraajat katsoo videot aina mutta pikkukuva näkyy parhaimmillaan sadoilletuhansille random ihmisille ja heille on tarjottava joku syy miksi avata video.
Ei ollut henkilökohtaisesti mitään tuossa mun kommentissa, näin selvennyksenä. Oma ketutustaso on lähteny noista iltapäivälehtien lukemisesta nousuun jo vuosia sitten ja nykyään ihan periaatetasolla jätän klikkaamatta auki kaikki missä on click baitin vibat eikä aihepiiri ole itselle "kriittinen". Toki sen myötä jää paljon kontenttia näkemättä, varmasti myös ihan hyviä juttuja ja esimerkiks lepposaa huumoria mitä sun videoissa on ollu mukava seurata aikoinaan, mutta oma elämä on onnellisempaa ja pystyn keskittymään olennaisiin asioihin paremmin kun suljen osan pois. Ja kuten sanoin, ja sanoit, niin tuo klikkien "kalastelu" on nykymaailmassa pakko tehdä, jos haluaa saada niitä katsojia, sulla (ja iltapäivälehdilläkin) kuitenkin se tienaaminen vaatii sen, että ihmiselle muodostuu se tarve, että tämä on nähtävä. Ton takiahan Youtubessa käytännössä kaikilla on preview-kuvassa monttu auki, hikipisara liimattu ohimolle ja kauhistunut ilme silmissä, vaikka itse sisältö on täysin asiallista kamaa. Onneks suurinta osaa ihmisistä tuo ei häiritse :D
 
Itsellä tulee youtubelta ilmoitus Vatasen uudesta videosta automaattisesti ja aina uusi video tuleekin katsottua riippumatta otsikosta tai sen kuvasta. Varmaan monella sama jotka Vatasta "seuraa". Onko tällä otsikon aiheella nyt niin väliä sitten? Enpä usko, että tekin jotka videon katsoitte, katsoitte sen vaan kuvauksen perusteella eli savua ja Amsterdam. Jos kuitenkin näin, niin kertoo kyseisen henkilön henkisestä iästä aika paljon. Tai sitten ollaan vielä ammattikoulun toisella luokalla ja onhan aihe pilvenpoltosta mielenkiintoista. :)

Ja mainittakoon vielä, että vaikka videot osaltaan on hyvin saman toistoa (väkisinkin on) niin kyllä vatasella on tapa puhua ja pitää mielenkiinto aiheessa kun aiheessa.
 
Back
Ylös Bottom