PTVGYM Jooel Vatanen

Missäs lajiliitossa on halvin kilpailulisenssi? Sitähän tässä saattaa ihan tosimielessä alkaa oheisharjoitteita kyseiseen lajiin tekemään. Ensin se lisenssi nyt.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä veikkaan et jos kaikki alkaa lisensseillä reenaamaan saleilla, niin aika äkkiä tarkastajat alkaa vaatimaan todisteita kilpailemisesta, sitten ohjeistavat salin pitäjiä että vain kilpailijat sisää ja näkeehän sen jo päällepäin kilpaileeko joku vai nöy
 
Mä veikkaan et jos kaikki alkaa lisensseillä reenaamaan saleilla, niin aika äkkiä tarkastajat alkaa vaatimaan todisteita kilpailemisesta, sitten ohjeistavat salin pitäjiä että vain kilpailijat sisää ja näkeehän sen jo päällepäin kilpaileeko joku vai nöy
Kilpailemaan olen ajetellut alkaa voimanostossa tässä muutaman vuoden sisällä, mutta ihan vielä ei ole oikea aika. Painonnostoon saisi ilmeisesti kohtuullisen edullisesti kilpailulisenssin. Sitäki on tullut harrastettua.
 
Mä veikkaan et jos kaikki alkaa lisensseillä reenaamaan saleilla, niin aika äkkiä tarkastajat alkaa vaatimaan todisteita kilpailemisesta, sitten ohjeistavat salin pitäjiä että vain kilpailijat sisää ja näkeehän sen jo päällepäin kilpaileeko joku vai nöy

Nämä sumohemmot näyttää melko peruspunttaajilta.

 
Friba lisenssi on halvempi 63,50€ + seuran jäsenmaksu muutama hassu kymppi. 😁 Missähän lajissa on halvin lisenssi et pääsis vääntää rautaa.. 😄

Tätä just katselin, että mistä saisi halvimmalla. Nyt kannattaa ostaa, nimittäin nuo hullut jatkaa näitä sulkuja kuitenkin. On tämä saatana touhua!
 
Ei useimmissa lajeissa ole mitään erillistä antidopingsopimusta, mikä pitäisi allekirjoittaa. Toki lisenssin hankkineita voidaan tulla testaamaan, mutta harjoituskauden testejä tehdään käytännössä vain maajoukkuetason urheilijoille.
Ei kyllä pidä paikkaansa. Ainakaan voimailulajeissa. Kyllä pitää erikseen antidopingsopimus kirjoittaa leuanvedossa kuten voimanostossakin. Ja esim. voimanostossa kyllä tehdään kansallisen tason juniorinostajillekin harjoituskauden testejä, itselläkin siitä kokemusta. Sen takia se sopimus on oltava 3kk voimassa ennenkuin saa kilpailla, eli sillä sitoudutaan testaamiseen piiriin. Eli teoriassa voit joutua jo testiin ennen ensimmäistäkään kilpailua. Tulivat jopa useamman kerran voimailuseuran salille testaamaan muutamaa seuran junnunostajaa, kun heidän kotiväki kertoi, että salilla ovat. Ja se oli 3000 asukkaan pikkukylä keskellä ei mitään, joten varmaan testaajillekin on siinä melkoisesti ajomatkaa tullut. Itse en niin hyvin menestynyt että olisi maajoukkue-edustuksia ollut, niin kerran kotiin vaan tulivat. Se oli liiton erikseen määräämä testi (selviää niistä lomakkeista jotka pitää täyttää), niinkuin voimanostossa oli suuri osa. Eli ei se ADT kovin hanakasti testaile pl. huippu-urheilijat, jos lajiliitto ei osta lisätestausta. Niillä parilla menestyneemmällä oli koti/harjoituskauden testejä kymmenkunta kolmeen vuoteen. E: Hidas.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom