Tsemppiäon ollut ihan vitun haastavaa. ei oo sitte millään kykyä ymmärtää tätä juttua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsemppiäon ollut ihan vitun haastavaa. ei oo sitte millään kykyä ymmärtää tätä juttua
Ootteko ees kattonu tota videota, kun keskustelette sen otsikosta ettäkä sisällöstä.
Ja mitä katsoo noita videoiden kuvia ihan yleisellä tasolla juutuubista, niin mitä enemmän rintaa esillä niin sitä enemmän katsontaa - myös vatasel. Että repikää siitä clickbatea.
p.s. en oo ite kattonu viimesintä Vatasen videota. Mutta tulen varmasti katsomaan!
Tärkeintä et mielipide löytyy kuitenkin, eiksni? Vaikkei videoita katokaan niin pitäähän niitä haukkua.En oo kattonu, en ensimmäistäkään Vatasen videota. Jostain jotain pätkiä joskus nähnyt
Tärkeintä et mielipide löytyy kuitenkin, eiksni? Vaikkei videoita katokaan niin pitäähän niitä haukkua.
Niin on. Ja alkoholin juonti 100 x poljempaa.Ihan hyvä ettei pilveä poltettu, sillä onhan se ihan pöljien touhua.
Kattooko joku noita videoiden pikku kuvia+otsikoita ja niiden perusteella sitten valitsee mitä katsoo
Joo, mutta ne jotka Vatasta jo valmiiksi seuraa. Kuten sanoin, ni katson Vatasen videon ihan sama onko siinä pikkukuvassa tissit vai perse. Molempia nähnyt omasta takaa ihan tarpeeksi niin ei tarvitse sen takia videolta katella Uskoisin, että moni myös Vatasta seuraava katsoo hänen videoitaan riippumatta "pikkukuvasta" toki ymmärrän, että tuntemattomien klikkaus prosentti nousee kun on houkutteleva kuva.
Pakkohan se on joskus se ensimmäinen video joltain tuntemattomalta katsoa ennen kun jää seuraajaksi.Mutta miksi joku joka ei Vatasta tai ylipäätään ketään muutakaan entuudestaan muusta yhteydestä tiedä/tunne katsoisi hänen videoitaa?
Itse en ainakaan ole katsonut kenenkään sellaisen videoita joita en entuudestaan muista yhteyksistä tiedä, pois lukien opetus videot ja tuote arvostelu videot.
Miksi ihmeessä katsoisin jonkun random ihmisen omasta elämästään tekemiä videoita jos en ko. Ihmistä jostakin etukäteen tiedä?
Pakkohan se on joskus se ensimmäinen video joltain tuntemattomalta katsoa ennen kun jää seuraajaksi.
Poikkeus varmaankin jos tietää Vatasen ptvgymin kautta ja katsoo videoita vaan sen takia muodollisuutena. Minä ainakin katson koska ne on hyvää viihdettä, salia ei vakiintuneelle katsojakunnalle tarvii enää myydä. Itse taisin aloittaa Jooelin videoita kattomaan ennen ptvgymiä tai ihan sen ekan salin aikoihin, eli silloinkin ne videot jostain feediin eksyi ja katoin et kukas v* tää äijä on.Häh, miksi?
Tai siinä tilanteessa tietysti jos haluaa katsella jonkun TUBETTAJAN videoita joka ei muussa elämässä ole mitään saanut aikaiseksi.
Itse kun en yhdenkään tubettajan videoita ole ikinä katsonut, niin eipä ole tarvinnut kenenkään tuntemattoman videoita katella.
Mutta miksi joku joka ei Vatasta tai ylipäätään ketään muutakaan entuudestaan muusta yhteydestä tiedä/tunne katsoisi hänen videoitaa?
Itse en ainakaan ole katsonut kenenkään sellaisen videoita joita en entuudestaan muista yhteyksistä tiedä, pois lukien opetus videot ja tuote arvostelu videot.
Miksi ihmeessä katsoisin jonkun random ihmisen omasta elämästään tekemiä videoita jos en ko. Ihmistä jostakin etukäteen tiedä?
Monikin katsoo. Youtube laittaa suosittuja videoita tubeen etusivulle ja sillon juurikin pikkukuvalla ja otsikolla on merkitystä, jotta saadaan se random ihminen katsomaan video.Mutta miksi joku joka ei Vatasta tai ylipäätään ketään muutakaan entuudestaan muusta yhteydestä tiedä/tunne katsoisi hänen videoitaa?
Miks joku katsoo onnenpyörää, salkkareita tai elokuvia? Ne ovat viihdettä ja jokaisella saa olla oma mieltymyksensä minkälaista viihdettä katsoo.Miksi kukaan ihminen yleensä kattoo päivät pitkät toisen elämästä videoita. Onko oma elämä niin köyhää vai mikä siinä on se juttu
Minä en koskaan katso autovideoita. Miksi joku katsoisi autovideoita?
Monikin katsoo. Youtube laittaa suosittuja videoita tubeen etusivulle ja sillon juurikin pikkukuvalla ja otsikolla on merkitystä, jotta saadaan se random ihminen katsomaan video.
Poikkeus varmaankin jos tietää Vatasen ptvgymin kautta ja katsoo videoita vaan sen takia muodollisuutena. Minä ainakin katson koska ne on hyvää viihdettä, salia ei vakiintuneelle katsojakunnalle tarvii enää myydä. Itse taisin aloittaa Jooelin videoita kattomaan ennen ptvgymiä tai ihan sen ekan salin aikoihin, eli silloinkin ne videot jostain feediin eksyi ja katoin et kukas v* tää äijä on.
Valtaosa sisällöntuottajista kuitenkin lähtee nollasta ja niiden pikkukuvien ja otsikoiden täytyy olla houkuttelevia että uusi katsoja viitsii edes kurkata onko sisältö katsomisen arvoista. Liika clickbait on tietysti liikaa ja oletan että on roskasisältöä. Uusille/satunnaisille katsojillehan nuo videot on osin suunnattu nopeatempoisen ja suht lyhyiden videoiden perusteellakin. Pidempiaikaiset seuraajathan katsoisi vaikka sen 50min vlog69:n jossa kansikuvana sheikkeri.
e. insta ja youtubeni olisi melko tyhjä jos en vähän väliä katsoisi random videoita jotka vaikuttaa mielenkiintoisilta ja jää sitten seuraamaan niitä joita haluan katsoa jatkossakin. Samoin musiikkikirjastoni olisi ehkä viisi albumia jos en etsisi jatkuvasti jotain uutta.