PTVGYM Jooel Vatanen

On kyl ehkä yks paskavammasimpia tapoja uittaa itsensä jossain dödössä tms. ja tulla sitten salille. Ymmärrän jos ei haluta haista hieltä, mut ei sitä tarvitse haista kun rankkitynnyri joka syrjäyttää hapen.

Kaupungin salit olivat suuren turvapaikanhakija-aallon aikana täynnä vastaanottokeskuksista treenaamaan tulleita Lähi-idän heppuja. Heillä oli tapana kylpeä jossain Mennenin italialaisessa halpakopiossa ennen treeniä; sen verran tuima odööri heistä lähti. Treenin jälkeen pukkarit tietysti olivat yhtä tiukassa tuoksussa kuin Stockmannin kosmetiikkaosasto.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaupungin salit olivat suuren turvapaikanhakija-aallon aikana täynnä vastaanottokeskuksista treenaamaan tulleita Lähi-idän heppuja. Heillä oli tapana kylpeä jossain Mennenin italialaisessa halpakopiossa ennen treeniä; sen verran tuima odööri heistä lähti. Treenin jälkeen pukkarit tietysti olivat yhtä tiukassa tuoksussa kuin Stockmannin kosmetiikkaosasto.

Kyllä maahanmuutto on rikkaus. Ilman maahanmuuttoa, olisi sinultakin jäänyt tuo kokematta.
 
Kaupungin salit olivat suuren turvapaikanhakija-aallon aikana täynnä vastaanottokeskuksista treenaamaan tulleita Lähi-idän heppuja. Heillä oli tapana kylpeä jossain Mennenin italialaisessa halpakopiossa ennen treeniä; sen verran tuima odööri heistä lähti. Treenin jälkeen pukkarit tietysti olivat yhtä tiukassa tuoksussa kuin Stockmannin kosmetiikkaosasto.
Oma kokemus vastaavanlaisesta tapauksesta sattui Helsingissä salilla nimeltä Arabium, nykyään taitaa olla fressi.

Tuttu kasvo salilla, mikrosortsit ja hihaton paita ja mennen-altaan kautta reenille. Aina sama juttu ja sen verran tutuksi kävi tuoksu, että kun eräänä päivänä hyppäsin ratikkaan arabialta ja istahdin alas, niin hajusta tiesin, että ko. kaveri on kyllä nyt samassa kyydissä. Mielenkiinnosta läksin perävaunusta etsimään hajun lähdettä, niin ensimmäisestä vaunusta kaveri löytyi. Ei siis pelkkä salituoksu.
 
Hyi helvetti ei mitään äijätuoksuja! se noissa miesten hajuvesissä on huonoa, että 90% on helvetin vahvoja ja pistäviä ja nimenomaan ne "miehekkäät" tuoksut on tasoa Mennen.
 
Kyllä edelleen aika vahvat hölskäykset on monesti laitettu kölnin vettä, kun lähi-itätaustaisten herrojen kanssa joutuu samassa pukkarissa tai salinkin puolella olemaan. Dödö ja paskalle haisemattomuus on ihan ok. Mutta miksi sitä haju/partavettä pitää valella ympäri kehoa ennen treeniä. Tai muutenkaan.
 
Nämä liikuntapaikat saavat olla nyt auki ilman rajoituksia, vaikka salit ovat kiinni. Mihinkäs kaikkeen se ptvgym vois nyt muuntautua? 😂

  • Ratsastusmaneesit
  • Ammuntaan ja jousiammuntaan tarkoitetut tilat
  • Keilahallit
  • Sisägolfradat ja golfsimulaattorit
  • Biljardisalit
  • Karting-autoiluhallit
  • Agilityhallit
  • Pakohuonepelit
  • Skeittihallit
 
Nämä liikuntapaikat saavat olla nyt auki ilman rajoituksia, vaikka salit ovat kiinni. Mihinkäs kaikkeen se ptvgym vois nyt muuntautua? 😂

  • Ratsastusmaneesit
  • Ammuntaan ja jousiammuntaan tarkoitetut tilat
  • Keilahallit
  • Sisägolfradat ja golfsimulaattorit
  • Biljardisalit
  • Karting-autoiluhallit
  • Agilityhallit
  • Pakohuonepelit
  • Skeittihallit
Ovi lukkoon ja siinä sitä onkin pakohuonepeli 😎
 
Ehdotan kaks päivää sheikkerissä maannutta heran jämää tavoitetuoksuksi. On meinaan vittusaatanaa siinä tuoksussa. Eau de Gym
Ehdotan samaa, mutta kaksi viikkoa. Siinä meinaa purkin avattua tuli äitiä ikävä. Ja sen jälkeen kun laitoin purkin astianpesukoneeseen, ja astianpesukone tuoksui pesun jälkeen lähes samalle. Tuli ikävä jumalaa. Otin sheikkerin ja lähdin viemään sitä roskikseen. Eiköhän hississä joku tullut samalla kerralla alas, ja hieman nolona siinä kun purkki levittää hyvin voimakasta paskan hajua pienessä kopissa.
 
Mä taas tulkitsin tota siten että salit olis 2 viikkoa kiinni. Kuinka se nyt on?
 
Mä taas tulkitsin tota siten että salit olis 2 viikkoa kiinni. Kuinka se nyt on?

Jep mun moka eli kaksi viikkoa nyt alkuun. Uskoisin että AVI seuraa mitä hallitus tekee muille rajoituksille ja reagoi sen mukaan sitten. Viimeksi sulku taisi olla kuukauden ja sitten lyötiin toinen kuukausi perään (?). Nyt siellä on onneksi vähän iltapäivälehdetkin kyseenalaistaneet nämä päätökset kun päivällä voit käydä vetämässä kännit paikallisessa, mutta salille/uimaan jne. ei pääse.
 
Jep mun moka eli kaksi viikkoa nyt alkuun. Uskoisin että AVI seuraa mitä hallitus tekee muille rajoituksille ja reagoi sen mukaan sitten. Viimeksi sulku taisi olla kuukauden ja sitten lyötiin toinen kuukausi perään (?). Nyt siellä on onneksi vähän iltapäivälehdetkin kyseenalaistaneet nämä päätökset kun päivällä voit käydä vetämässä kännit paikallisessa, mutta salille/uimaan jne. ei pääse.
Edit. parempi kun olen hiljaa.
 
Lisenssin saa muutamalla kympillä, jos haluaa normaalisti käydä treenailemassa tukemaan omaa lajiaan.

Mihin nää rajataan? Mulla on kilpalisenssi voimassa, mut en oo kilpaillu koskaan tai ees todistetusti harjoitellut lajia, johon mulla on lisenssi. Voinko ton varjolla käydä salilla tekee ohjeisharjoitteita lajille?
 
Mihin nää rajataan? Mulla on kilpalisenssi voimassa, mut en oo kilpaillu koskaan tai ees todistetusti harjoitellut lajia, johon mulla on lisenssi. Voinko ton varjolla käydä salilla tekee ohjeisharjoitteita lajille?
Tervetuloa ptvgymille!
 
Ehdotan samaa, mutta kaksi viikkoa. Siinä meinaa purkin avattua tuli äitiä ikävä. Ja sen jälkeen kun laitoin purkin astianpesukoneeseen, ja astianpesukone tuoksui pesun jälkeen lähes samalle. Tuli ikävä jumalaa. Otin sheikkerin ja lähdin viemään sitä roskikseen. Eiköhän hississä joku tullut samalla kerralla alas, ja hieman nolona siinä kun purkki levittää hyvin voimakasta paskan hajua pienessä kopissa.
Paras on se kun et koskaan pese sheikkeriä 😏
 
Back
Ylös Bottom