Joo siis Vatsku kyllä oon sen verran silti saliturismia jopa minäkin harrastanut että jokapaikassa on tuo sama juttu, EHKÄ tarkoitin vaan että siinä ihanassa "Toiveessa" kaikki painot olisivat oikeissa paikoissaan ja kahvat ja narut jne Eli pointtini oli se että tuo on vaan ns vakio paikka kun paikka, mutta tarkoitin vaan että perhana se olis mukavaa jos ne olisi aina siellä missä kuuluisi,esimerkiksi v-kahva ja teet alataljaa ja vitun iso sali niin sitä on kiva ettiä koko sali läpi, kylmenee kroppakin jo sinä aikana Eli siis älä Vatsku tai muut käsittäkö väärin en oo mikään vitun neiti jne oon vaan yleisesti ottaen ite tarkka ihminen niin ehkä se johtuu siitä etten ymmärrä. Oon kumminkin 7 ekaa treenivuottani treenannut kaupungin omistamalla salilla mikä oli Pommisuoja ja kesällä varmaan 50 astetta lämmintä ja siellä paska ja hiki haisi ja karjunta kuului, ja yhteishenki oli hieno ja hyvä. Kunhan heitin vaan että olis se hienoa jos niin olisi Varmaan siellä Kuwaitin Kana salilla Oxygen Gymillä on pari jamppaa palkattu siihen että ne laittaa aina kaikki oikeisiin paikkoihin, ainakin hyvin mahdollista :D